naast dat je meteen een heleboel mensen kent is het ook erg handig voor instances en zo. wij spreken vantevoren altijd af dat als een bepaald item dropped wie het krijgt bijvoorbeeld. en we hebben een guildbank. als je spullen krijgt waarvan je denkt dat een ander dat kan gebruiken dan stuur je dat naar de bank. recipes bijvoorbeeld. en daarnaast hebben we nogal veel guildevents (maar goed, ik speel op een RP-server). laatst hebben we een mountrace gehouden (1e prijs winnaar: nieuwe mount, betaald door de bank).quote:Op maandag 21 november 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat is het voordeel van het joinen van een Guild? En zijn leiders ook echt serieus? Ik wordt doodgegooid met invites voor Guilds, maar ik wacht er nog even mee..... zijn er goede op Sylvanas?
Yep, de eerste 2 pogingen gingen weereens mis, maar bij de 3e ging alles zoals gepland, en was het een eitje.quote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef Typhon het volgende:
[..]
yup was fun. ik had het idee dat we hem erg goed onder controle hadden bij de derde poging.
als er een plaatsje is ga ik ook vaker mee naar MC nuover een aantal runnetjes heb ik dan ook wel genoeg om beetje mee te gaan bieden voor epix
![]()
Jindo > Mar'li. Alhoewel de Panther Boss het leukste blijftquote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Succes, maar Jek'lik is a pushover. Mar'li is leuker.
1. Magequote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat zijn jullie makkelijkste en moeilijkste tegenstanders eigenlijk ? (PvP, 1v1)
Van sim-pel naar niet te doen :
Meeste wat jij zegt wisten we alquote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Spreiden; ze doet AE silence, en je healers moeten die niet hebben. Bij de batsummonings, zorg dat je die AoE'ed en root. Als ze in human form zit, zorg dat de magi afspreken wie wanneer de Counterspell gebruikt om de heal te stoppen. (D'r kan "immune" komen te staan, maar dat is voor het Silence gedeelte van Imp CS.) en maak daar een soort van rotatie van.
Mijn macro voor die boss:
/target High Priestess![]()
/cast Counterspell
/y Counterspelled %t
/w <next mage> Jouw CS beurt
Magi moeten het aangeven als ze dood zijn; simpel. Zorg dat elke class in een classchannel zit; makes life easy. (Zo veel makkelijker met sheepen in ZG en nog wel wat dingen.) Hunters moeten Viper Stingen; ze moet geen mana hebben. Drain Mana helpt ook op zich.
Blijf niet te lang stilstaan als ze onder de 50 % zit. Iets dat ik zelf merk is dat de bats die ze dan summoned. (Bomb bats.), mensen bombarderen die stil blijven staan. (Té lang dus.) Gelukkig summoned ze dan geen bats meer die je moet vermoorden. En pull d'r niet té ver weg; dan krijg je misschien wel geen bats, maar dat is ook een exploit, geloof ik.
Succes, maar Jek'lik is a pushover. Mar'li is leuker.
Als Shaman:quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat zijn jullie makkelijkste en moeilijkste tegenstanders eigenlijk ? (PvP, 1v1)
Van sim-pel naar niet te doen :
1. Warrior
2. Rogue
3. Mage
4. Priest
5. Druid (vergeten....)
6. Paladin
7. Shaman
8. Warlock
9. Hunter
Tenzij een hunter BW gaat, zijn hunters nog steeds een van mages makkelijkste matchups, alleen scatter shot kan irritant zijn. gewoon op +_ 8 yards blijven. en instants gebruiken. rogues daarnetegen zijn zwaar irritant ><.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef Migwi het volgende:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-realm-twistingnether-en&T=3345&P=1
Topic over wie je favo players zijn van bepaalde classes. Check hoe vaak de Hunter Cyndane genaamd wordt door de Horde. I feel loved
lol, wel lachen opzich:)
En mijn rijtje van makkelijk naar moeilijk.
Er van uitgaande dat we elkaar tegelijkertijd spotten het even goede spelers zijn.
1. Rogue, any build (te makkelijk gewoon, zou verboden moeten worden)
2. Warrior, any build
3. Priest, Holy specced
4. Shaman, any build
5. Mage, any build
6. Warlock, any build (denk ik)
7. Druid, any build
8. Shadow specced Priest
9. Marks/Surv specced Hunter
lol, ik werd laatst geowned op half HP door een Perfection (beste Horde guild op TN afaik) Mage, volgens mij de guild leader Jogwe ofzo. Krijg ik een whisp van een lvl 40ish Rogue die mij even komt vertellen dat ik de slechtste Hunter ben op de server en een ongelovelijke nub omdat ik van een Mage verlies. lol, was wel ff apart
Heel aardig tegen gebleven, maar hij bleef doorzeuren en toen maar gezegd dat hij de most stupid person I've met in months was en dat hij maar moest doorgaan met z'n I know it all better attitude en een fijne dag nog. Toen bleef 't stil. Man, some people....
Naja, ik heb wel eens met meerdere tegen 2 gevochten. Maar de meerdere waren rond lvl 50 en de 2 lvl 60 dus agh.quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef Migwi het volgende:
Ik doe alleen 1v1, of 1vmeer.
En die 1 ben ik dan
Waarschijnlijk een Red Defias Mask halenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:27 schreef Morthill het volgende:
Serieus, wat doet een lvl 10 undead in Westfall >_<
Iquote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef Migwi het volgende:
Ik doe alleen 1v1, of 1vmeer.
En die 1 ben ik dan
tevens ook hoe ik snel aan rightous orbs kom voor crusaderquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
iemand tips hoe je snel een crusader enchant bij elkaar kan farmen? dus hoe je makkelijk aan de ingredients komt?
en hoe je goed winst kan maken met enchanting , en hoe ik makkelijk aan illusion dust kom enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |