Ik heb heel die DM al 3/4 jaar geleden uitgespeeld, maar het blijft leuk iddquote:
Ja, ik ben in april gestopt en nu weer verder gegaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:21 schreef Brentmeister het volgende:
Drie kwart jaar geleden staat erIk ook overigens
Maar jij bent dus met een nieuwe character begonnen Morthill? Op een nieuwe server?
Haha het blijft lokken hequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik ben in april gestopt en nu weer verder gegaan.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar pas bij onze ogre vriend. Agh, als dat niet was gebeurt had van Cleef ons wel vernederd. Ik ga iig morgen zorgen dat ik lvl 20 ben, en dan proberen we het zondag nog eens?
Ik miste je ook !quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
het spel is er nog geen jaar maargoed
Als chocobo op mijn server had gezeten had ik heel die instance leeggeveegd met 30 man tegelijk plat AOEen
Weet je zeker dat de afbeelding klopt?? Ik volg je namelijk ff nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Ooo ik vind nemesis er echt geweldig uit zien hoor
[afbeelding]
Alleen moet het echt wel zuigen als je de concept art van ten storms hebt gemaakt en je krijgt dan het uiteindelijke 3d poppetje te zien.. Wat een concessies zeg
Die riem bijvoorbeeld, daar staat het horde logo op.. Maar omdat ze geen 'uitstekende' riemen kunnen maken is het zo geworden dat de riem er overheen zit zegmaar en het horde logo aan de chest vast zit.. Best klote dus
Dan ben je niet de enige...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de afbeelding klopt?? Ik volg je namelijk ff niet
quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Ooo ik vind nemesis er echt geweldig uit zien hoor
[afbeelding]
Alleen moet het echt wel zuigen als je de concept art van ten storms hebt gemaakt en je krijgt dan het uiteindelijke 3d poppetje te zien.. Wat een concessies zeg
Die riem bijvoorbeeld, daar staat het horde logo op.. Maar omdat ze geen 'uitstekende' riemen kunnen maken is het zo geworden dat de riem er overheen zit zegmaar en het horde logo aan de chest vast zit.. Best klote dus
bij ons is de afkorting voor Dire Maul gewoon DiMquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:57 schreef Janteh het volgende:
Deadmines is wel cool, alleen is die eindbaas veel te sterk voor dat level :p en met DM word op de server waar ik speel meestal Dire Maul bedoeld, wel vervelend 2 instances met dezelfde afkorting, maarja deadmines is toch alleen voor de lage lvl's ^^
Bij ons gewoon DM. Al gaat het meestal met DM tribute runsquote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef mvt het volgende:
[..]
bij ons is de afkorting voor Dire Maul gewoon DiM
Volgens mij gaat er bij ons niemand meer naar de Death Minesquote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef Platina het volgende:
DM als afkorting uiteraard voor Dire Maul, dat die newbies maar iets anders verzinnen ^^ (ik speel ook wel horde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |