quote:
Run Forrest, run....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Chocobo het volgende:![]()
Het zal wel spannend worden. Jij en Surfer zijn beide Paladins..... jullie kunnen reviven nu? Ik ben Warlock en samen met mijn stink Imp zijn we dus net met zijn 4-tjes....
Ik voorspel dood en verderf,...... voor ons !
Ach,.. zie het zo... maandag lach je je reet er van af als je screens van onze lichamen ziet !quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:37 schreef Tain het volgende:
Jammer dat ik dan op de verkeerde server zit en de verkeerde faction speel, maar anders had ik jullie best willen helpen in de Death Mines
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach,.. zie het zo... maandag lach je je reet er van af als je screens van onze lichamen ziet !
Welk level ben je inmiddels al?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees net dat de Deadmines zo groot zijn dat er zelfs een inn isHet is toch niet zo dat er ineens ergens ook een uitgang is toch waardoor ik ineens in een ander continent zit toch?
Innquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:52 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees net dat de Deadmines zo groot zijn dat er zelfs een inn isHet is toch niet zo dat er ineens ergens ook een uitgang is toch waardoor ik ineens in een ander continent zit toch?
Er gaan straks een level 17 Warlock in (ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Welk level ben je inmiddels al?
Ga mee danquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:28 schreef Morthill het volgende:
Ik wordt dus gewoon genegeerd. Ik ga dit weekend ook DM inOok op Sylvanas
Moet nog ff leveltje of 2 omhoog. Ben nu 16, dus ga daluk weer ff questen.quote:
het begin deel zal lukken. maar echt ver zal je niet komen zonder 20+ personages om je te helpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er gaan straks een level 17 Warlock in (ik) Een level 18 Paladin en een level 17 Paladin
Halen we dit ?
Veel succes in de DM Morthillquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:28 schreef Morthill het volgende:
Ik wordt dus gewoon genegeerd. Ik ga dit weekend ook DM inOok op Sylvanas
Das een grappig verhaal, ik liep de MM markt binnen voor CiV IV, ik liep alleen met CoV SE naar buitenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:32 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Veel succes in de DM Morthill![]()
Hoe gaat het met Civ IV?
Ehm, VanCleef is een level 21 elite. Met level 17 enzo mag je redelijk blij zijn dat je 'm kan raken. Verder heb je Miss Smith nog met zijn slaafjes en VanCleef zelf heeft ook al een paar (3?) slaafjes en dan heb je zo nog wat bazen... Nee dat ga je niet redden. Mijn eerste keer in the Deadmines was met een level 45 ehm warlock/mage volgens mij en we werden gewiped bij Miss Smith. (Hoe dat kon gebeuren vraag ik mij nog steeds af, op level 45 kon ik 'm solo-en als priest maargoed...) Ik was level 18 en er waren nog wat level 20 figuren bij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er gaan straks een level 17 Warlock in (ik) Een level 18 Paladin en een level 17 Paladin
Halen we dit ?
Ik zou een bult van een kameel anders best toepasselijk vindenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:00 schreef Migwi het volgende:
Stormrage, Transcendence, Judgement, Ten Storms, Nemesis, Netherwind zien er goed uit.
De rest is bagger.
Wrath, Dragonstalker, Bloodfang? /point /rofl /rofl /rofl
Loopt een mage van Nightwatchers te zeveren dat Mages DIEREN op hun schouders willen. WTF hebben Mages met dieren te maken? Hoogstens een schaap erop maar verder, nou, nee
Ah ja ik zie 'tquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Silithius zo te zien!
Ziet er veel belovend uit![]()
Maar pas bij onze ogre vriend. Agh, als dat niet was gebeurt had van Cleef ons wel vernederd. Ik ga iig morgen zorgen dat ik lvl 20 ben, en dan proberen we het zondag nog eens?quote:
Hehe, hij's leuk he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar pas bij onze ogre vriend. Agh, als dat niet was gebeurt had van Cleef ons wel vernederd. Ik ga iig morgen zorgen dat ik lvl 20 ben, en dan proberen we het zondag nog eens?
Ik heb heel die DM al 3/4 jaar geleden uitgespeeld, maar het blijft leuk iddquote:
Ja, ik ben in april gestopt en nu weer verder gegaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:21 schreef Brentmeister het volgende:
Drie kwart jaar geleden staat erIk ook overigens
Maar jij bent dus met een nieuwe character begonnen Morthill? Op een nieuwe server?
Haha het blijft lokken hequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik ben in april gestopt en nu weer verder gegaan.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar pas bij onze ogre vriend. Agh, als dat niet was gebeurt had van Cleef ons wel vernederd. Ik ga iig morgen zorgen dat ik lvl 20 ben, en dan proberen we het zondag nog eens?
Ik miste je ook !quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:18 schreef Gamedemon het volgende:
het spel is er nog geen jaar maargoed
Als chocobo op mijn server had gezeten had ik heel die instance leeggeveegd met 30 man tegelijk plat AOEen
Weet je zeker dat de afbeelding klopt?? Ik volg je namelijk ff nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Ooo ik vind nemesis er echt geweldig uit zien hoor
[afbeelding]
Alleen moet het echt wel zuigen als je de concept art van ten storms hebt gemaakt en je krijgt dan het uiteindelijke 3d poppetje te zien.. Wat een concessies zeg
Die riem bijvoorbeeld, daar staat het horde logo op.. Maar omdat ze geen 'uitstekende' riemen kunnen maken is het zo geworden dat de riem er overheen zit zegmaar en het horde logo aan de chest vast zit.. Best klote dus
Dan ben je niet de enige...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de afbeelding klopt?? Ik volg je namelijk ff niet
quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:51 schreef Maanvis het volgende:
Ooo ik vind nemesis er echt geweldig uit zien hoor
[afbeelding]
Alleen moet het echt wel zuigen als je de concept art van ten storms hebt gemaakt en je krijgt dan het uiteindelijke 3d poppetje te zien.. Wat een concessies zeg
Die riem bijvoorbeeld, daar staat het horde logo op.. Maar omdat ze geen 'uitstekende' riemen kunnen maken is het zo geworden dat de riem er overheen zit zegmaar en het horde logo aan de chest vast zit.. Best klote dus
bij ons is de afkorting voor Dire Maul gewoon DiMquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:57 schreef Janteh het volgende:
Deadmines is wel cool, alleen is die eindbaas veel te sterk voor dat level :p en met DM word op de server waar ik speel meestal Dire Maul bedoeld, wel vervelend 2 instances met dezelfde afkorting, maarja deadmines is toch alleen voor de lage lvl's ^^
Bij ons gewoon DM. Al gaat het meestal met DM tribute runsquote:Op zondag 20 november 2005 12:29 schreef mvt het volgende:
[..]
bij ons is de afkorting voor Dire Maul gewoon DiM
Volgens mij gaat er bij ons niemand meer naar de Death Minesquote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef Platina het volgende:
DM als afkorting uiteraard voor Dire Maul, dat die newbies maar iets anders verzinnen ^^ (ik speel ook wel horde)
nee.. wij zijn met andere dingen bezig momenteelquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zit jij daarbij?
Hopelijk kan ik vanavond hetzelfde plaatsen![]()
Meer damage in fase 2 proberen tegen de deep breaths, twee groepjes rogues welps laten klappen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef GoodspeeD het volgende:
Damn. Vanavond voor de eerste keer Onyxia geprobeerd met m'n guild. Vier keer geprobeerd. Fase twee en 38% was onze beste try tot nu toe. Klote welps en klote deep breath.
Oudquote:Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
http://www.wimp.com/leeroy/
Leeeeeeeeeeroy jeeeeeenkins!
Doe ook veel DoT's, werkt ook prima. Probeer niet te geclustered te staan, anders krijg je een breath.quote:Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Meer damage in fase 2 proberen tegen de deep breaths, twee groepjes rogues welps laten klappen.
Ik ken het, mijn eerste DM run van zaterdag, bij de boot, stopt onze lvl 24 druid er mee. Gelukkig hadden we snel vervanging en hebben we VC geowned met onze <21 party.quote:Op maandag 21 november 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren bijna het einde van Deadmines gehaald..... tegen het einde bij van Cleeve,... op die boot,... had de priester er genoeg van en stopte met gamenNou dan houd het op met 5 level 19 gamers
![]()
Stink priester...... !!
Niet normaal die run van jou gisteren.... van level 19 naar 24 ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn eerste DM run van zaterdag, bij de boot, stopt onze lvl 24 druid er mee. Gelukkig hadden we snel vervanging en hebben we VC geowned met onze <21 party.
Grappig was dat gisteren weer druk bezig met die gast in een quest, en tsja, je raad het al, eindbaas, en voila, hij is weer weg. Wat heb je nu aan dat soort mensen in je guild.
Uiteindelijk beestje toch doodgekregen mbv een dwarf priest die ook met die quest bezig was.
Naja, we moeten met zijn drieën nog steeds een volle DM run ergens deze week. Ik ga denk ik iig voor het weekend de Stockades bestormen. Samen met Gnomeregan de saaiste Instance die er is zo'n beetje.
Nee, nee. Ik begon zaterdag als lvl 17, doorgepompt naar 21.quote:Op maandag 21 november 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal die run van jou gisteren.... van level 19 naar 24 ofzo![]()
Hoe heb je dat gedaan??
Trouwens.... als we klaar zijn in Westfall waar moeten we dan naartoe? Redrigde Mountains ofzo?
Ik zit in een NLse guild. Leider is hartstikke serieus (lvl 58 rogue). Zitten een hoop high levels in, maar ook low levels. Over het algemeen is een guild er gewoon voor de fun, en om elkaar te helpen. (Mijn DM run was met 2 guildies en 2 mensen uit een andere guild).quote:Op maandag 21 november 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat is het voordeel van het joinen van een Guild? En zijn leiders ook echt serieus? Ik wordt doodgegooid met invites voor Guilds, maar ik wacht er nog even mee..... zijn er goede op Sylvanas?
In andere woorden: horde is te achterlijk om tegen andere lvl 40-60'ers te gaan..quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
In redridge zijn er continue Horde raids, en aangezien de meeste alliance daar maar lvl 20-30 is, de horde vaak 40-60 is het wel duidelijk wat er dan gebeurt.
Yup, want zodra er alliance aan komt zijn ze binnen no time weg en dood. Het zijn laffe n00b tactics.quote:Op maandag 21 november 2005 08:57 schreef Xinouth het volgende:
[..]
In andere woorden: horde is te achterlijk om tegen andere lvl 40-60'ers te gaan..
Spreiden; ze doet AE silence, en je healers moeten die niet hebben. Bij de batsummonings, zorg dat je die AoE'ed en root. Als ze in human form zit, zorg dat de magi afspreken wie wanneer de Counterspell gebruikt om de heal te stoppen. (D'r kan "immune" komen te staan, maar dat is voor het Silence gedeelte van Imp CS.) en maak daar een soort van rotatie van.quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef bar_rel het volgende:
Wij hebben gister nog ZG proberen te doen. Bij de eerste Boss, Jeklikk ofzo, was het al snel gedaan met de pret....na 6x proberen gaven we de hoop op. Iemand tips ?
Dr zit wel een alliance guild op Sylvanas die Neferian gekilled heeft, niet leuk om die tegen te komen in BRMquote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zit in een NLse guild. Leider is hartstikke serieus (lvl 58 rogue). Zitten een hoop high levels in, maar ook low levels. Over het algemeen is een guild er gewoon voor de fun, en om elkaar te helpen. (Mijn DM run was met 2 guildies en 2 mensen uit een andere guild).
Of er goede zijn, tsja, ik ga persoonlijk voor gezelligheid, weet niet of er echt guilds zijn die lekker bezig zijn met horde hakken. Maar volgens mij zuigt de Alliance op onze server behoorlijk hard in de BG. En tsja, de Horde komt ook alleen de kleintjes hakken, of al zijn ze zwakker, dan zitten ze verstopt en net als je uit een zwaar gevecht komt staat daar dan een horde. Kortom, ben je half dood, half mana op, moet je nog een Shaman gaan zitten neerbeuken. Dat haalde ik gewoon net niet, voordeel was dat ie binnen no time alsnog dood was maar goed.
In redridge zijn er continue Horde raids, en aangezien de meeste alliance daar maar lvl 20-30 is, de horde vaak 40-60 is het wel duidelijk wat er dan gebeurt.
Ach, beide kanten doen het even hard. Het gebeurt maar zelden dat ik 1 op 1 door een Alliance speler word aangevallen, laat staan als ik op volle health/mana zit.quote:Op maandag 21 november 2005 08:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yup, want zodra er alliance aan komt zijn ze binnen no time weg en dood. Het zijn laffe n00b tactics.
yup was fun. ik had het idee dat we hem erg goed onder controle hadden bij de derde poging.quote:Op maandag 21 november 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren wederom Majordomo down, en mijn 5e epic gewonnen http://www.thottbot.com/?i=37300
naast dat je meteen een heleboel mensen kent is het ook erg handig voor instances en zo. wij spreken vantevoren altijd af dat als een bepaald item dropped wie het krijgt bijvoorbeeld. en we hebben een guildbank. als je spullen krijgt waarvan je denkt dat een ander dat kan gebruiken dan stuur je dat naar de bank. recipes bijvoorbeeld. en daarnaast hebben we nogal veel guildevents (maar goed, ik speel op een RP-server). laatst hebben we een mountrace gehouden (1e prijs winnaar: nieuwe mount, betaald door de bank).quote:Op maandag 21 november 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat is het voordeel van het joinen van een Guild? En zijn leiders ook echt serieus? Ik wordt doodgegooid met invites voor Guilds, maar ik wacht er nog even mee..... zijn er goede op Sylvanas?
Yep, de eerste 2 pogingen gingen weereens mis, maar bij de 3e ging alles zoals gepland, en was het een eitje.quote:Op maandag 21 november 2005 11:52 schreef Typhon het volgende:
[..]
yup was fun. ik had het idee dat we hem erg goed onder controle hadden bij de derde poging.
als er een plaatsje is ga ik ook vaker mee naar MC nuover een aantal runnetjes heb ik dan ook wel genoeg om beetje mee te gaan bieden voor epix
![]()
Jindo > Mar'li. Alhoewel de Panther Boss het leukste blijftquote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Succes, maar Jek'lik is a pushover. Mar'li is leuker.
1. Magequote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat zijn jullie makkelijkste en moeilijkste tegenstanders eigenlijk ? (PvP, 1v1)
Van sim-pel naar niet te doen :
Meeste wat jij zegt wisten we alquote:Op maandag 21 november 2005 09:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Spreiden; ze doet AE silence, en je healers moeten die niet hebben. Bij de batsummonings, zorg dat je die AoE'ed en root. Als ze in human form zit, zorg dat de magi afspreken wie wanneer de Counterspell gebruikt om de heal te stoppen. (D'r kan "immune" komen te staan, maar dat is voor het Silence gedeelte van Imp CS.) en maak daar een soort van rotatie van.
Mijn macro voor die boss:
/target High Priestess![]()
/cast Counterspell
/y Counterspelled %t
/w <next mage> Jouw CS beurt
Magi moeten het aangeven als ze dood zijn; simpel. Zorg dat elke class in een classchannel zit; makes life easy. (Zo veel makkelijker met sheepen in ZG en nog wel wat dingen.) Hunters moeten Viper Stingen; ze moet geen mana hebben. Drain Mana helpt ook op zich.
Blijf niet te lang stilstaan als ze onder de 50 % zit. Iets dat ik zelf merk is dat de bats die ze dan summoned. (Bomb bats.), mensen bombarderen die stil blijven staan. (Té lang dus.) Gelukkig summoned ze dan geen bats meer die je moet vermoorden. En pull d'r niet té ver weg; dan krijg je misschien wel geen bats, maar dat is ook een exploit, geloof ik.
Succes, maar Jek'lik is a pushover. Mar'li is leuker.
Als Shaman:quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat zijn jullie makkelijkste en moeilijkste tegenstanders eigenlijk ? (PvP, 1v1)
Van sim-pel naar niet te doen :
1. Warrior
2. Rogue
3. Mage
4. Priest
5. Druid (vergeten....)
6. Paladin
7. Shaman
8. Warlock
9. Hunter
Tenzij een hunter BW gaat, zijn hunters nog steeds een van mages makkelijkste matchups, alleen scatter shot kan irritant zijn. gewoon op +_ 8 yards blijven. en instants gebruiken. rogues daarnetegen zijn zwaar irritant ><.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef Migwi het volgende:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-realm-twistingnether-en&T=3345&P=1
Topic over wie je favo players zijn van bepaalde classes. Check hoe vaak de Hunter Cyndane genaamd wordt door de Horde. I feel loved
lol, wel lachen opzich:)
En mijn rijtje van makkelijk naar moeilijk.
Er van uitgaande dat we elkaar tegelijkertijd spotten het even goede spelers zijn.
1. Rogue, any build (te makkelijk gewoon, zou verboden moeten worden)
2. Warrior, any build
3. Priest, Holy specced
4. Shaman, any build
5. Mage, any build
6. Warlock, any build (denk ik)
7. Druid, any build
8. Shadow specced Priest
9. Marks/Surv specced Hunter
lol, ik werd laatst geowned op half HP door een Perfection (beste Horde guild op TN afaik) Mage, volgens mij de guild leader Jogwe ofzo. Krijg ik een whisp van een lvl 40ish Rogue die mij even komt vertellen dat ik de slechtste Hunter ben op de server en een ongelovelijke nub omdat ik van een Mage verlies. lol, was wel ff apart
Heel aardig tegen gebleven, maar hij bleef doorzeuren en toen maar gezegd dat hij de most stupid person I've met in months was en dat hij maar moest doorgaan met z'n I know it all better attitude en een fijne dag nog. Toen bleef 't stil. Man, some people....
Naja, ik heb wel eens met meerdere tegen 2 gevochten. Maar de meerdere waren rond lvl 50 en de 2 lvl 60 dus agh.quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef Migwi het volgende:
Ik doe alleen 1v1, of 1vmeer.
En die 1 ben ik dan
Waarschijnlijk een Red Defias Mask halenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:27 schreef Morthill het volgende:
Serieus, wat doet een lvl 10 undead in Westfall >_<
Iquote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef Migwi het volgende:
Ik doe alleen 1v1, of 1vmeer.
En die 1 ben ik dan
tevens ook hoe ik snel aan rightous orbs kom voor crusaderquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
iemand tips hoe je snel een crusader enchant bij elkaar kan farmen? dus hoe je makkelijk aan de ingredients komt?
en hoe je goed winst kan maken met enchanting , en hoe ik makkelijk aan illusion dust kom enzo
Geen Ice Block?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
BW pets eten me levend, hoor...
De meeste guilds nemen ong. 5 van elke class mee naar een 40 man raid. Hetgene wat het lastig maakt voor een rogue om in een MC guild te komen is dat er zoveel van zijn. Warlocks/druids zijn over het algemeen de minst voorkomende classes, dus die zijn het meest gewild.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:16 schreef Richardfun het volgende:
wat is eigenlijk, naast holy priest en warriors als tank, de meest gewilde class voor die hoge raids later in de game. Ik speel nu dus een rogue, maar vraag me af of ik wel nuttig ben als ik ooit lvl60 wordt in MC bijvoorbeeld...
/pointquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
druids voornamelijk dan omdat ze ook kunnen healen en eventueel als assisting tank. meest irritante en useless zijn de hunters
Veel succes als je druid in z'n healing gear je frenzying Chromaggus gaat tanken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
druids voornamelijk dan omdat ze ook kunnen healen en eventueel als assisting tank. meest irritante en useless zijn de hunters
Sorry, maar die gaan meestal op aan Priest DoT's. En dan nog staat die hunter precies te timen wanneer ik uit Ice Block kom, doet ie op 7.5 sec een Aimed Shot en crit ie mij voor 1500 minimaal. Oftewel 1/2 van m'n hp.quote:
Hier ben ik het op zich wel mee eens, maar dat komt meer doordat er geen echt doel voor hunters is behalve DPS en pullen, en er geen encounters zijn waar je meer dan 2 hunters nodig hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef Enyalius het volgende:
druids voornamelijk dan omdat ze ook kunnen healen en eventueel als assisting tank. meest irritante en useless zijn de hunters
en weer geowned,....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond Deadmines weer eens in.
Schandalig die soulshardbag, als ik niet zoveel lol zou hebben met mijn lock had ik NU mijn account gecancelled.quote:Patch notes!
World of Warcraft Client Patch 1.9.0 (2005-??-??)
The Gates of Ahn'Qiraj
The Gates of Ahn'Qiraj will house two massive, unique dungeons -- the Ruins of Ahn'Qiraj, a 20-man raid dungeon, and the Temple of Ahn'Qiraj, a 40-man raid dungeon. As players delve deeper into the mysteries of Ahn'Qiraj, they will discover revelations of the Silithid infestation and their shadowy masters, the Qiraji. Players will have to complete a world event of massive proportions before they can open the Gates of Ahn'Qiraj on their realm.
***During the public test of Ahn'Qiraj, the world event to open the gates will be accelerated to allow testing of the dungeon content.***
Linked Auction Houses
Players will now be able to buy and sell goods with greater effectiveness using the Linked Auction House system. Auction Houses in Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff will now share the same pool of Horde player-created auctions, and Alliance players will find the same to be true when visiting Ironforge, Stormwind City, and Darnassus Auction Houses. This system has been expanded to support the neutral Auction Houses as well. Tanaris, Everlook, and Booty Bay will all be linked for players of both factions to access. In addition, the "Looking for Group" and "Trade" channels have been unified among the corresponding cities, meaning, for example, that you can trade your goods or look for groups in Ironforge while in Stormwind.
Multiple Battlegrounds Queues
Players will be able to enter multiple battleground queues. No longer must you make the hard decision of which queue to join -- when queued for all three, you can join the first one available or hold out for that particular battleground which you've really got your heart set on.
Soul Shard Bags
Tailors now can make soul bags to hold soul shards. The smallest is a 20-slot bag, the recipe for which can be purchased in Gadgetzan. The recipe for a larger bag can be found in Scholomance, and one for an even larger bag can be found in Molten Core. In the main UI, these soul bags will display how many shards they contain. So long as the soul bags have room, any soul shards a warlock creates will automatically go into the bag.
Raid Calendar System
The raid-lockout system has undergone a significant change. The new system will have all instances reset at a certain server time, regardless of when you were actually saved to the instance. The reset schedule is as follows:
Molten Core: Every 7 Days, resetting during weekly maintenance.
Blackwing Lair: Every 7 Days, resetting during weekly maintenance
Onyxia: Every 5 Days
Zul'Gurub: Every 3 Days
Temple of Ahn’Qiraj (40-man): Every 7 Days, resetting during weekly maintenance
Ruins of Ahn’Qiraj (20-man): Every 3 Days
All resets will occur during off-hours, when the least amount of raids are active.
Important Note for Mac OS X Users
The minimum supported Mac OS X revision for WoW will be changed in a post-1.9.0 patch, from 10.3.5 to 10.3.9. If you are running 10.3.5 - 10.3.8 and need to get the free update, you can use Software Update or you can click here for the direct download. This change will make it easier for us to release future updates to the game, for example to support upcoming Mac models based on Intel processors.
General
* All Disorient effects have been renamed Incapacitate effects. This includes Gouge, Sap, etc.
* All Confusion effects have been renamed Disorient effects. This includes Blind, Scatter Shot, etc.
* Food and Drink are now in separate categories, so you can only have one food effect and one drink effect on you at a time. The only effect should be that foods that used to stack with each other (you could have two food effects on you at once) no longer will stack.
* On-next-swing abilities will no longer cause multiple weapon procs on a single swing.
PvP
* Several civilian NPCs, who previously would assist non-civilians, will no longer do so.
Druids
* Bear and Dire Bear form - Effects that lower armor will now lower armor by a percentage of the druid's full armor, rather than just base (caster form) armor. However, Enrage will still only remove 75% of base armor.
* Omen of Clarity - Special attacks will no longer consume their own clearcasting state. All melee attacks will now be able to trigger the clearcasting state.
* Nature's Grasp - This spell can now trigger from special melee attacks. It will no longer be possible to cast Entangling Roots at no mana cost immediately after Nature's Grasp procs.
* Nature's Grace - The Nature's Grace buff will now appear on the player upon completion of casting, before the travel time of the spell. So, Wrath crits will now benefit the casting time of the next spell cast.
* Insect Swarm - New icon.
* Improved Starfire - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc.).
* Omen of Clarity - This spell now works correctly with Bash, Rip, Ferocious Bite, and Demoralizing Roar, granting a decrease in the cost of the ability. Ferocious Bite will still use the entire energy bar to generate additional damage.
Hunters
* Arcane Shot - This spell can no longer trigger twice in one shot off of the Paladin's Judgement of Wisdom.
* Aspect of the Pack and Aspect of the Cheetah - Periodic damage will no longer trigger the Dazed effect.
* Aspect of the Wild - Radius increased. Tooltip updated to display radius.
* Improved Concussive Shot - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc.).
* Tame Beast - The hunter will now turn to face the target during the taming process.
* Bestial Wrath - Damage bonus reduced, duration increased.
* Unleashed Fury - Damage bonus increased.
* Pet Changes
o Turtles can now eat raw and cooked fish.
o Turtles can now learn Shell Shield, allowing them to reduces all damage taken by 50% for 10 sec.
o Hunters can now tame Sons of Hakkar. Sons of Hakkar are in the Wind Serpent family and will know Lightning Breath (Rank 6).
o Boars can now learn Charge, an ability that allows them to charge to an enemy, immobilize that enemy for 1 second, and add a large amount of Attack Power to the boar's next attack.
o Gorillas can now learn Thunderstomp, an ability that causes high threat area Nature damage.
Mages
* Impact - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc.).
* Netherwind Regalia - The 8-piece set bonus will now proc immediately upon completion of casting the spell, before travel time on the spell. This will allow the proc to affect the next spell cast as intended.
* Arcane Concentration - Blizzard will now be able to gain a Clearcasting state from this talent.
* Blast Wave - Will now show spell data in the talent page.
Paladins
* Due to significant talent changes, all Paladins' talent points will be refunded and can be respent. Training costs for all talent spell/ability replacements have been significantly reduced.
* Paladins can now learn Greater Blessings for the following spells:
o Blessing of Might
o Blessing of Wisdom
o Blessing of Kings
o Blessing of Sanctuary
o Blessing of Salvation
Greater Blessings will cast the associated blessing on all raid members that share the same class as the target. For example, if you cast Greater Blessing of Might on a warrior in your raid, all warriors in the raid party will receive Blessing of Might from you. Additionally, Greater Blessings have an increased duration of 15 minutes. These blessings require twice as much mana as the single target version, as well as a reagent. Paladins can purchase these new Greater Blessing spells from their class trainers.
* Seal of Fury - The seal and judgement have been removed and replaced with a new self-buff, Righteous Fury, which will increase threat from holy damage.
* Seals and Judgements - Added or increased damage per level so that these spells keep pace between replacements.
* Judgements - Judgements that place a debuff on their victim will now all have their duration refreshed when the judging paladin strikes the victim with his or her melee swings. All these debuffs have had their duration decreased to 10 seconds. In addition, Judgements that place debuffs can no longer be resisted.
* Seal of Righteousness - Now does holy damage on every swing. It can now proc correctly as well. The Judgement effect has been renamed "Judgement of Righteousness" to differentiate it from the Seal damage in the combat log.
* Judgement of the Crusader - The holy damage bonus has been decreased as part of rebalancing paladin damage (which is still increased overall).
* Seal of Command - The proc will occur more often, but will only do 70% of weapon-swing damage.
* Judgement of Command - Instead of placing a debuff on the victim, this spell now does immediate damage. If the victim is not stunned, they only take 30% of the total damage. The damage on this Judgement was increased significantly.
* Judgement of Wisdom - Arcane Shot will no longer cause this to proc twice on one shot. Channeling spells can now trigger this proc as well.
* Vengeance - Special ability critical hits can now trigger Vengeance.
* Judgement of Righteousness - The damage of this judgement was increased significantly. This judgement can now trigger procs.
* Holy Shock - Now heals friendly targets and damages enemy targets. Mana cost reduced. Bonus from spell damage and healing items increased.
* All Seals and Judgements have had their bonus coefficient from plus spell damage re-evaluated. Some holy damage effects had no coefficient before and now have a coefficient.
* Vengeance - Clarified the tooltip to indicate procs will not trigger Vengeance.
* Summon Warhorse - Mana cost reduced.
* Summon Charger - Mana cost reduced.
* Consecration - No longer displays a debuff icon on targets in the area of effect.
* Updated Aura tooltips to be more clear (include radius, fix grammatical errors etc...).
* Judgement - Range increased, cooldown decreased, mana cost decreased. Using Judgement will now initiate melee combat.
* Exorcism - Now usable on Demon targets in addition to Undead targets.
* Holy Wrath - Now usable on Demon targets in addition to Undead targets.
* Seal of Justice - Mana cost slightly increased. The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
* Seal of Righteousness - Damage bonus from +Holy damage items increased, mana cost slightly increased.
* Seal of Command - Damage bonus from +Holy damage items increased.
* Seal of the Crusader - Mana cost slightly increased.
* Seal of Fury - Removed and replaced with Righteous Fury.
* Seal of Light - Mana cost slightly increased.
* Seal of Wisdom - Mana cost slightly increased.
* Seal of Command - Mana cost slightly increased.
* Hammer of Wrath - Missile speed of the flying hammer increased.
* Divine Protection, Divine Shield and Blessing of Protection - Targets of these spells will now receive the "Recently Shielded" effect, preventing another of these three spells from being applied to that target for one minute.
* New Spell: Righteous Fury (level 16) - Increases the threat generated by the Paladin's Holy attacks by 100%. Lasts 30 minutes.
* Blessing of Sanctuary - Now causes Holy damage to the attacker when the blessed target blocks an attack in addition to the current effect.
Priests
* Martyrdom - This talent will now trigger on melee special abilities as well as on melee swings. The tooltip has been clarified to indicate this ability only works on melee strikes.
* Mind Blast - Threat raised on ranks 7, 8, and 9. Incorrect data had been entered in those spells, resulting in less threat generated than designed.
* Blackout - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
Rogues
* Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
Shaman
* Lightning Shield - This spell will now proc when the shaman is struck by elemental attacks.
* Stormstrike - Earthbind and Stoneclaw totems will no longer use up charges of Stormstrike.
* New Spell - Tranquil Air Totem. Creates a totem that reduces the threat caused by nearby party members by 20%.
Warlocks
* Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.
* Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both pets.
* Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.
* Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly. Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own damage.
* Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative. To compensate, both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.
* Summon Felsteed - Mana cost reduced.
* Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.
* Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
Warriors
* Execute - Improved Execute and other discounts to the Execute ability will now correctly convert the resulting extra rage into damage.
* Retaliation - This ability will no longer lose charges when the attacker is behind the warrior.
* Sword Specialization - Special attacks now properly trigger the chance to gain an extra attack.
* Sweeping Strikes - Whirlwind and Retaliation will now correctly consume the charges from Sweeping Strikes.
* Bloodthirst - The damage component has been increased to 45% of attack power.
* Enrage - The talent will now grant 5/10/15/20/25% extra damage when enraged, instead of 8/16/24/33/40%.
* Mace Specialization - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
* Improved Revenge - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
Racial Traits
* Troll Racial Abilities
Troll Berserking
o Is now triggered off any critical hit on you, including spells and ranged attacks.
o Melee/ranged haste bonus and duration reduced.
o Now adds spell damage in addition to the haste bonus.
o Berserking now ability requires a small amount of mana, rage, or energy (depending on your class) to activate.
Throwing Mastery
o Trolls now also receive a bonus to Bow weapons in addition to Throwing weapons.
* Orc Racial Abilities
Blood Fury
o Now applies a healing effectiveness debuff on the user instead of the attack power penalty. The healing debuff is applied immediately upon using the ability.
Hardiness
o Resistance is now applied to just Stun mechanics.
* Gnome Racial Abilities
Escape Artist
o Casting time lowered.
* Dwarven Racial Abilities
Stoneform
o No longer snares the user.
o Armor bonus increased.
o Duration lowered.
Items
* All of the Tier 2 Class Armor sets have been updated with new art.
* The following weapons and shields have been updated with new art : Perdition's Blade, Obsidian Edged Blade, Gutgore Ripper, Core Hound Tooth, Aurastone Hammer, Drillborer Disk, Staff of Dominance.
* Many of the pieces from the Tier 2 Armor sets have received updated statistics. The armor sets with the most extensive changes include the Netherwind, Nemesis, and Judgement sets. Other sets received fewer revisions, or none at all.
* Slimes have been latching on to more valuable items and they will now be dropping better loot than they used to, including coin drops and special bags.
* Drop rates of Darkmoon Cards 2-8 (Portals 2-8, etc..) have been reduced. Ace drop rates have been increased.
* The drop rate of Shadowcat Hides has been increased.
* The Lifestealing enchantment now does shadow damage rather than fire damage.
* Manna Biscuits now have two separate spell effects so they stack correctly with other food and water.
* Well Fed buffs from special foods will no longer stack with each other.
* The enchanter-made wands are now correctly flagged as Bind on Equip.
* Silithus air elementals have a slightly increased chance of dropping essence of air
* Stormshroud Shoulders have been fixed to be a superior item and have had the stamina on them slightly increased as well.
* Whistle of the Black War Raptor was changed to Bind on Acquire.
* The Runed Stygian Belt is no longer Unique.
* Bandages will now appears as "Consumable" in the auction house.
* Jadeanar humanoids and demons in Felwood and Winterfall Furbolgs in Winterspring can now drop Runecloth.
* Winterfall Furbolgs will not drop Winterfall Firewater as often.
* The Seal of Wrynn, Nogg's Gold Ring, and Talvash's Gold Ring have been improved to be superior items.
* All Giants in Azshara now drop cash and items appropriate for an elite creature.
* The attack speed slowing effect from Thunderfury has been reduced to 20%, and no longer stacks with other such effects such as Thunderclap.
* The Reckless Charge ability of the Goblin Rocket Helmet and Horned Viking Helmet is now considered a disorient instead of a sleep effect.
* Flamewaker Legplates and Sash of Whispered Secrets improved to have the proper stats of an epic item.
* Broken Silithid Chitin is now marked as a poor item.
* Albino Crocscale Boots now has the appropriate geometry attached.
* Darkshore Grouper now has an appropriate sound when moved in your inventory.
* The effect of the Freezing Band is now considered a Freeze effect.
* The Force Reactive Disk's and Cloak of Fire's effects will no longer gain a benefit from effects that increase spell damage.
* The Insightful Hood and Southsea Head Bucket will now cover hair properly.
* The proc ability of the Halberd of Smiting can no longer cause another proc.
* The Glimmering Mithril Insignia will no longer make a player immune to Death Coil.
* The Goblin Mortar's stun effect now has a description.
* Six Demon Bag tooltip changed to note that the target must be in front of the caster.
* The Fiery War Axe is now in fact, Fiery.
* The Abyssal Plate Gauntlets are now Bind on Equip.
* Items with the Frost Blast ability will now deal the correct damage listed.
* Gauntlets of Shining Light is now spelled correctly.
* The Pure Elementium Band now has a sell price.
* The Mendicant's Slippers now have the proper amount of stamina for the level of the item.
* Arcanist's Bindings had more resistances than proper for the item, and these were removed.
* Alcor's Sunrazor is now Bind on Equip.
* Transforming Thunderstrike and Shadowstrike will no longer consume additional copies of the item that might be in the inventory.
* Added a note to the tooltip for the Healing and Mana Draughts available in Alterac Valley that informs the player they are only usable in Alterac Valley.
* Incorrect amounts of abilities such as Attack Power, Increased Fire Damage, or Increased Healing Damage were being applied to all random item property world drops. Two handed weapons such as Staves had much lower amounts of these abilities, while ranged and one handed weapons had too much. All further drops of these items will have the correct amounts, but previously dropped items will not be affected by this change.
* The Shardtooth Meat quest item can no longer be fed to a Hunter pet.
* Blue Dragon Card - This trinket will no longer proc from non-combat abilities.
* Shield Spikes - Shield Spike damage will no longer occur on ranged blocks.
* Halberd of Smiting - This weapon will no longer proc multiple time off one swing.
Professions
* An Alchemy recipe to Transmute Heart of Fire into three Elemental Fires has been added at the Friendly level of the Thorium Brotherhood.
* Epic items that are level 51 and above will now disenchant into a Nexus Crystal. Also items that normally disenchant into Large Brilliant Shards have a very small chance of disenchanting into a Nexus Crystal. New more powerful enchanting recipes that require these Crystals can be found in the new Ahn'Qiraj content.
* Enchanters can now turn some of their dusts and shards into magical oils. These oils when applied to weapons add a temporary bonus to magical damage or mana regeneration that stacks with permanent enchantments. The lower levels of these recipes are found on normal enchanting vendors. The higher level versions are found on special vendors and are rewards for high Zandalar faction.
* The Enchanting Trainer in Cenarion Hold in Silithus sells some of both new types of enchanting formulae.
* Schools of fish have appeared around the world that can be fished from a few times before being fished out. These schools tend to contain valuable fish types such as Oily Blackmouth or Firefin Snapper. In some places, wreckage can be fished from for even better rewards.
* The cooking trainers around the world sell the recipe for Sagefish and Greater Sagefish. These two fish types can be found in schools in inland areas and provide health and mana regeneration as well as additional mana regeneration for 15 minutes after eating.
* Engineers with skill 250 or greater, who have completed Umi Rumplesnicker's 'Are We There Yeti?' quest line, should seek her out again in Everlook.
Quests & Reputation
* The Timbermaw Furbolgs have received a faction revamp!
o The Timbermaw Furbolg faction is now named "Timbermaw Hold."
o Certain named Deadwood and Winterfall Furbolgs are now giving more positive Timbermaw Hold faction when killed.
o Old quests have been revised, and several new quests involving the Timbermaw Furbolgs have been added.
* Reputation caps for killing monsters now happen at the end of a level, rather than in the middle of it. For example: if reputation gains for killing a monster were previously capped at the middle of the range for Friendly on a monster, then they are now capped at the end of Friendly.
* Reputation is now its own category in the chat window; you can change the color of reputation gains and losses as reported in chat without it affecting other miscellaneous information.
* All Alliance versions of the quest "Heeding the Call" now give uniform reputation increases.
* Warlock quests that teach imp summoning now all uniformly award reputation increases for respective racial factions.
* Spells now may have a casting requirement of current reputation with a faction.
* All versions of the quests "A Donation of Wool," "A Donation of Silk," and "A Donation of Mageweave" have had the level of the quest raised so that higher level characters performing them will be able to receive the full reputation gain. The minimum level requirement for the quests have not changed, though the amount of XP gained when completing any of these quests will be different than from before. Mageweave will continue to give more XP than Silk, and Silk more XP than Wool.
* The Alliance version of the quest "Centaur Bounty" now gives Stormwind faction for completion.
* The Horde version of the quest "Centaur Bounty" now gives the same amount of XP as the Alliance version (which means it was increased).
* The quest "Zaeldarr the Outcast" now gives an Argent Dawn reputation increase upon completion.
* A bug with the reputation system has been fixed that was preventing some awards to Horde and Alliance factions from being shared properly amongst all member factions of the team.
* The quest "Ledger from Tanaris" now gives a reputation reward for Gadgetzan upon completion.
* The quest "Supplies for Nethergarde" now has an additional reward of increased Stormwind reputation.
* Fixed typos in both quest versions of "All Along the Watchtower".
* Fixed typos in both quest versions of "Lessons Anew".
* A kobold has been moved away from Piznik so that it won't keep evading in the quest "Gerenzo’s Orders".
* Fixed typos in the quest "Signets of the Zandalar".
* Fixed typos in the quest "Rotten Eggs".
* The cleansed plants of Felwood have been modified:
o There is no longer a gossip option to interact with them; simply right click on the plant to receive your buff or fruits.
o The amount of items you get from plants has been adjusted.
o A corrupted whipper root plant was bugged to require one fewer plant salves than intended to be cleansed; it’s now fixed to require the salves just like the other whipper roots.
* Fixed two bugs where Pratt McGrubben in Feathermoon Stronghold was not offering to re-teach Wild Leather Shoulders and where he was not properly teaching Wild Leather Leggings.
* Fixed typos in both quest versions of "Power over Poison".
* The level of the quest "Piercing the Veil" has been increased from 3 to 4, bringing it in line with similar quests.
* Sayge’s Dark Fortune of Damage buff now only increases damage from a randomly determined range of 1-10%.
* A coin reward has been added to the quest "Worth Its Weight in Gold".
* Vahlarriel in the second part of the quest series "Vahlarriel's Search" now has something to say when returning with the pendant.
* The level for the quest "Parts for Kravel" has been raised to bring it in line with the other quests of the Kravel series.
* You now need fewer Scorpashi Venoms to complete the second quest of the "Reagents for Reclaimers Inc." quest series.
* Baron Revilgaz now should be a little more vociferous.
* Fixed a bug with the Horde Hallow’s End quest "Ruined Kegs" that allowed the Alliance to interact with the keg.
* Hallow’s End Pumpkin Treats should no longer be on the same timer as combat-oriented potions. Really.
* Xabraxxis’ Demon Bag will now last slightly longer in the world once he is killed (3 minutes, up from 2).
* The reward for the quest "An Audience with the King" " Seal of Wrynn - has been improved.
* The reward for the quest "Gnome Improvement" " Talvash’s Gold Ring " has been improved. XP and reputation rewards for the quest have also been increased.
* The reward for the quest "Nogg’s Ring Redo;" "Nogg’s Gold Ring" has been improved. XP and reputation rewards for the quest have also been increased.
* The Horde Quest "Material Assistance" should no longer auto-launch an incorrect (deprecated) quest.
* The quest "Galen's Escape" now gives an additional coin reward upon completion, as well as an increase of reputation amongst the player’s factional team.
Raids & Dungeons
* Noxxion in Maraudon now has the correct immunities.
* Noxxion is now social and will bring friends if pulled past other creatures.
* Abyssal Templars are no longer marked as Humanoid.
* Twilight Stonecallers in Silithus should now aggro properly.
* Gordok Reavers and Warlocks now have a slightly larger radius for detection and "call for help."
* Drop rate of Dark Runes in Scholomance has been reduced.
* The Altar of the Deeps in Blackfathom Deeps will now give players the Blessing of the Deeps.
* The abomination event in Stratholme was been reworked with new technology to insure there are no more premature resets.
User Interface
* The Guild UI has been significantly improved. Now when you click on a guild member, it will open up a side panel with all the information about that member including their note and officer's note.
* There is now a Guild Info panel for each guild. That panel allows a guild to enter long term information and messages about the guild that is too long for the message of the day. The guildmaster can use the guild control panel to determine who has access to change the text in this panel.
* Options have been added that allow raiders to not display their base party UI when the Raid UI is up. Also, you can choose to only display effects on players that you can dispel or ones you can cast. This is all in the interface options pane.
* A "tip of the day" feature has been added to loading screens within the game.
* Under Video Options there is now a slider to control the detail of spell effects. Lower settings can help to improve performance.
* Auction buyers/sellers will now receive a detailed invoice of the transaction.
* The casting bar has been brightened back up, it was appearing darker than intended due to a bug.
* A new option has been added to Interface options, "Sticky Targeting". When this is turned on, you will not deselect your current target when you click on empty space.
* A new interface option, "Detailed Loot Information" has been added that defaults to 'on.' If you turn it off you will only see the roll and Need/Greed option of the player who won the item rather than information for every player.
* Open bags that are in your bank will now have a bluish background to them to allow easy differentiation between inventory bags and bank bags.
* The Friends List and Guild UI will now display when a person is AFK.
* It is now possible to use the dressing room UI to model items that are being rolled for in the Group Lood/Need Before Greed Popup window.
* Add-ons, Macros and Keybindings can now be saved on a per character basis, so you can have different characters load different add-ons/macros/keybindings.
* The Ignore command will now ignore emotes.
* The Interface Options Pane has been split up into a normal panel and an advanced panel.
* In the initial loading screen there will be a tip displayed. This can be turned off from the interface options menu.
* Any time an item is distributed using the "Master Looter" system and the item is quality epic or above there will be a confirmation dialogue to confirm that the item is going to the correct person.
* Key bindings can now be saved either globally or on a per character basis.
* Add-ons can now be saved either globally or on a per character basis.
* In addition to the set of macros shared by all characters, each character gets an additional 18 macros available to them.
* Added the ability to link enchanting recipes in chat.
* Optimized UI event handling in raid situations.
* Optimized UI layout engine to improve loading times.
* The game will no longer accidentally load UI files that are dropped loose into the top level installation directory.
* The EquipCursorItem() script function uses slot numbers consistent with the rest of the inventory functions. Any macros which use this function should be updated by adding one to the slot number used currently.
* New TOC entry for dynamically loadable add-ons: ## LoadWith: Addon1, Addon2, etc. - Indicates that your add-on should be automatically loaded after ANY of the add-ons specified on the LoadWith line are loaded.
* The 8th return value from GetItemInfo() is no longer be localized, instead is one of a number of INVTYPE_* tokens.
* A new 9th return value from GetItemInfo() is the inventory icon for the item.
* debugprofilestop() will now return sub-milisecond (floating point) values.
* Added Texture:GetTexture() which returns the filename (without extension) of the file for the texture.
* Added FontString:SetNonSpaceWrap(true|false)
* Added Frame:GetFrameType() which returns the type of a frame.
* Added Frame:IsFrameType("typeName") which returns true if the frame is of type typeName, or a subtype of typeName.
* New 8-param form of Texture:SetTexCoord(ULx, ULy, LLx, LLy, URx, URy, LRx, LRy)
* Parent frame scales are cumulative instead of overrides.
* Textures and FontStrings now have IsVisible() and IsShown() functions with the same semantics as the frame functions of the same name.
* Added Button:SetFont(), which works like the equivalent FontString function.
* Added ScrollingMessageFrame:SetFont(), which works like the equivalent FontString function.
* Special honor awards show up in the combat log.
* Druids can preview different weapons in the dressing room while in moonkin form.
* The Disgusting Oozeling will share its disgusting aura with you even while you are PvP enabled.
* Emotes show up in the chat log file.
* Combat messages no longer show up in the chat log file.
* Resurrection spells will return pets to life with the appropriate amount of health and mana.
* Talent improvements to buffs will persist across instance boundaries and logging out.
World Environment
* Elven NPCs in Scholomance will now animate properly.
* Players should no longer be able to walk on steep terrain.
* Players should no longer be able to move slowly through some locked doors and gates.
* Nida Winterhoof in Thunder Bluff now sells Flowers for the sensitive Horde player.
* The Short John Mithril's chest in Stranglethorn Arena will now display an effect when it is being opened so its harder to open the chest unnoticed.
* Night Elf food vendors have changed their supplies slightly.
* Chests in Maraudon have been disabled for good.
* In Wetlands, Bluegill Murlocs will now be more plentiful and several other Bluegill camps have been thinned.
* All mount sounds, when standing still and pressing spacebar are now all in place.
* Tauren males now use their off-hand attacks animation.
* The Zeppelin’s propeller from Under City should now animate properly.
* Flight Paths
o New flight paths added between Ironforge and Chillwind Point. Also, between Chillwind Point and Light's Hope Chapel.
o Fixed a problem with the flight paths between The Crossroads in The Barrens and Zoram'gar Outpost in Ashenvale.
o Fixed the flight over Yojamba Isle from Booty Bay in Stranglethorn to Sentinel Hill in Westfall.
Bug Fixes
* Fixed a bug that caused Crimson Templar to be doing much more damage with it's fireball attack than intended.
* Fixed a bug that could cause Guard Slip'kik to move while trapped in ice.
* Fixed a bug that caused Azure Templar, Earthen Templar, and Hoary Templar to be resistant to Fire.
* Fixed a bug that would cause Time Lapse to cause hate reduction even if the target resisted the effect.
* Fixed a bug that allowed pets to be targeted by "Wild Polymorph" during the Nefarian encounter.
wat is er mis met die bag dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
1.9 patchnotes
[..]
Schandalig die soulshardbag, als ik niet zoveel lol zou hebben met mijn lock had ik NU mijn account gecancelled.
8 maanden hebben ze erover gedaan om dit te verzinnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat is er mis met die bag dan?
20 slot minimum das toch prima? je bent zoiezo veel slots kwijt aan shards
Er zijn al 1000 betere suggesties gedaan in de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:59 schreef Gamedemon het volgende:
Omdat het 20 MINIMUM is en je niet zomaar ergens een 18slots bag vandaan haalt, als je het leest kan je zien dat er in scholo een grotere pattern dropped en in MC een nog grotere, straks heb je mischien een 30 slots bag ofzo ervoor
en ja Stacken had beter geweest, vertel jij het ze?
dan weet jij niet hoe je pvp moet doen. ik heb een firespecialist en die heeft alleen problemen met hunters en meer niet. zelfs 2 tegen 1 win ik nog in meeste gevallen.quote:Op maandag 21 november 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb een ook een mage, en we zuigen gewoon. We verliezen teveel in PVP, in PVE valt het nog wel
als wij met onze guild/alliantie gaan raiden dan blijven de hunters meestal thuis. de ai van de pets zijn irritant. zelfs een zeer ervaren hunter wordt zelden tot niet toegelaten in de raid set-up als ie een pet heeft. hunters zijn gewoon useless. leuk om mee te spelen in het spel, maar in pvp/raids heb je er weinig aan. en iedereen die anders beweert snapt er niks vanquote:Op woensdag 23 november 2005 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hier ben ik het op zich wel mee eens, maar dat komt meer doordat er geen echt doel voor hunters is behalve DPS en pullen, en er geen encounters zijn waar je meer dan 2 hunters nodig hebt.
Pullen doe je met 1, soms 2 hunters en that's it eigenlijk. Voor Garr moet je warlocks en warriors stacken, voor Ragnaros heb je aardig wat frost mages nodig, en voor nefarian wordt de phase 1 encounter veel makkelijker als je een hoop mages en warlcoks hebt, voor Vaelastrasz heb je een stuk of 5-6 goede warriors nodig en net iets meer priests voor goede healing, en voor alles waar je een flink pak DPS nodig hebt kun je rogues stacken.
Hunters doen het op zich wel goed in de resilience gevechten waar langdurige DPS noodzakelijk is, maar verder... ?
Ik bedoel, als wij met ons guild gaan raiden naar MC of BWL, als we maar 2 hunters hebben... dan is het nooit van... Kut we hebben maar 2 hunters. Terwijl je dat bij andere classes wel vaker hebt.
lolquote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
[..]
als wij met onze guild/alliantie gaan raiden dan blijven de hunters meestal thuis. de ai van de pets zijn irritant. zelfs een zeer ervaren hunter wordt zelden tot niet toegelaten in de raid set-up als ie een pet heeft. hunters zijn gewoon useless. leuk om mee te spelen in het spel, maar in pvp/raids heb je er weinig aan. en iedereen die anders beweert snapt er niks van
Door een hunter lopen kan iedereen. Alleen een pet heeft mijn mage in 5 seconden dood met die laatste BM skill.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef Enyalius het volgende:
en nog steeds nutteloos in raids. en zo goed zijn hunters in pvp nu ook weer niet. zijn nog genoeg classes die beter zijn. met een warrior bijvoorbeeld ga ik er dwars doorheen of ze er niet staan, met mijn mage verlies ik meestal
jammer alleen dat hunters net zoveel/meer dmg doen als een mage en zonder downtimequote:Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Enyalius het volgende:
[..]
als wij met onze guild/alliantie gaan raiden dan blijven de hunters meestal thuis. de ai van de pets zijn irritant. zelfs een zeer ervaren hunter wordt zelden tot niet toegelaten in de raid set-up als ie een pet heeft. hunters zijn gewoon useless. leuk om mee te spelen in het spel, maar in pvp/raids heb je er weinig aan. en iedereen die anders beweert snapt er niks van
Of je bent geen level 60 of je speelt op de slechtste server ooitquote:Op woensdag 23 november 2005 14:48 schreef Enyalius het volgende:
[..]
dan weet jij niet hoe je pvp moet doen. ik heb een firespecialist en die heeft alleen problemen met hunters en meer niet. zelfs 2 tegen 1 win ik nog in meeste gevallen.
hunters zijn gewoon irritant met hun bogen. de pet is niet het probleem daar loop je zo door heen, net als bij een warlock. maar als de hunter goeie ranged heeft en daar goede dmg mee doet en je casting bar steeds tegen houd...tja dan kan je weinig
Mijn oude serverquote:Op woensdag 23 november 2005 15:16 schreef Enyalius het volgende:
ik speel op Arathor. geen idee of dat een goeie of slechte server is. let ik niet zo op. als ik het maar naar me zin heb
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef Enyalius het volgende:
en nog steeds nutteloos in raids. en zo goed zijn hunters in pvp nu ook weer niet. zijn nog genoeg classes die beter zijn. met een warrior bijvoorbeeld ga ik er dwars doorheen of ze er niet staan, met mijn mage verlies ik meestal
quote:ik speel op Arathor. geen idee of dat een goeie of slechte server is. let ik niet zo op. als ik het maar naar me zin heb
Ik denk al...Mages zuigen gewoon hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Geloof me maar, je speelt op een slechte server![]()
speel jij dan nog?quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef Migwi het volgende:
Ik doe alleen 1v1, of 1vmeer.
En die 1 ben ik dan
Arcane power.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Richardfun het volgende:
AP?
Ga je nu 18 topics lang lopen zeiken dat mages zuigen? Dat heb je namelijk de afgelopen 18 topcs al gedaan over je drood. Time to play a different tune.quote:
vind het best. gebruikt AP toch zo goed als niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En dat zorgt op hun beurt weer voor "MAGE OVERPOWERED NERF NERF NREF NREF NREF!!!!11111`~~!!" whines.
Verwijder AP maar, kijken hoeveel mensen dan nog een mage spelen. AP IS overpowered en houdt de NODIGE buffs tegen. Omdat AP zo enorm krachtig is. Verwijder AP. (En het Shaman BWL trinket aanpassen.), en buff daarna de holy bejeezus out of magi en dan ben je goed in de goede richting bezig.
MC is inderdaad leuk. wij hebben 3 raids naar MC per week. gebruiken het alleen om te farmen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
onze guild op inspiration is net een week bezig met MC en is nu al bij Baron geddon aangekomengaat hard!
ik zeg niet dat mages zuigen, ik vind alleen dat het tijd word dat mages een patch krijgen, iedere patch zijn de andere klasses er op vooruit gegaan en de mage blijft zoals die is, de arcane missile bug is na al die tijd nog geens gefixed!quote:Op donderdag 24 november 2005 02:34 schreef engessa het volgende:
[..]
Ga je nu 18 topics lang lopen zeiken dat mages zuigen? Dat heb je namelijk de afgelopen 18 topcs al gedaan over je drood. Time to play a different tune.
Noem eens de voorruitgang voor de warlocks op? Die krijgen ook per patch nerfz erbij. Extra dmg op searing pain? Laat me niet lachen en begin al helemaal niet over soul shards en die *bag* die we gaan krijgen, wat een loze beloftes plaatsen ze toch allemaal. Dan komen we aan bij de bugs die we hebben, bekijk het warlock forum op blizzard.com maar eens... je slaat stijl achterover in je stoeltje. (meen dat er nu 27 gerapporteerde bugs zijn over de lock).quote:Op donderdag 24 november 2005 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zeg niet dat mages zuigen, ik vind alleen dat het tijd word dat mages een patch krijgen, iedere patch zijn de andere klasses er op vooruit gegaan en de mage blijft zoals die is, de arcane missile bug is na al die tijd nog geens gefixed!
Ja, ik kon Cyn niet missenquote:
Ach, als ik spelers moet geloven is op dit moment elke class de slechtste die er is. Kijk ook eens naar de positieve punten, iedereen lijkt alleen maar het slechte te zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Noem eens de voorruitgang voor de warlocks op? Die krijgen ook per patch nerfz erbij. Extra dmg op searing pain? Laat me niet lachen en begin al helemaal niet over soul shards en die *bag* die we gaan krijgen, wat een loze beloftes plaatsen ze toch allemaal. Dan komen we aan bij de bugs die we hebben, bekijk het warlock forum op blizzard.com maar eens... je slaat stijl achterover in je stoeltje. (meen dat er nu 27 gerapporteerde bugs zijn over de lock).
Overigens vind ik dat er niks mis is met de mage maar ja, classes die je niet speelt daar zie je weinig van.....
* Migwi niet meer hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, als ik spelers moet geloven is op dit moment elke class de slechtste die er is. Kijk ook eens naar de positieve punten, iedereen lijkt alleen maar het slechte te zien.
Ow, ik zie genoeg nuttige punten van de mage.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, als ik spelers moet geloven is op dit moment elke class de slechtste die er is. Kijk ook eens naar de positieve punten, iedereen lijkt alleen maar het slechte te zien.
Ik sta er ook redelijk wat tussenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef Migwi het volgende:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-realm-twistingnether-en&T=3345&P=1
Topic over wie je favo players zijn van bepaalde classes. Check hoe vaak de Hunter Cyndane genaamd wordt door de Horde. I feel loved
lol, wel lachen opzich:)
En mijn rijtje van makkelijk naar moeilijk.
Er van uitgaande dat we elkaar tegelijkertijd spotten het even goede spelers zijn.
1. Rogue, any build (te makkelijk gewoon, zou verboden moeten worden)
2. Warrior, any build
3. Priest, Holy specced
4. Shaman, any build
5. Mage, any build
6. Warlock, any build (denk ik)
7. Druid, any build
8. Shadow specced Priest
9. Marks/Surv specced Hunter
lol, ik werd laatst geowned op half HP door een Perfection (beste Horde guild op TN afaik) Mage, volgens mij de guild leader Jogwe ofzo. Krijg ik een whisp van een lvl 40ish Rogue die mij even komt vertellen dat ik de slechtste Hunter ben op de server en een ongelovelijke nub omdat ik van een Mage verlies. lol, was wel ff apart
Heel aardig tegen gebleven, maar hij bleef doorzeuren en toen maar gezegd dat hij de most stupid person I've met in months was en dat hij maar moest doorgaan met z'n I know it all better attitude en een fijne dag nog. Toen bleef 't stil. Man, some people....
Bovenste 2 zijn zowel een voordeel als nadeelquote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Ow, ik zie genoeg nuttige punten van de mage.
* we kunnen water en voedsel maken
* we kunnen portals openen
* we kunnen intel buffen
* we zorgen dan de rest makkelijk hk's krijgen
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, ik heb geen warlock gespeeld dus oordelen kan ik er niet overquote:Op donderdag 24 november 2005 13:01 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Noem eens de voorruitgang voor de warlocks op? Die krijgen ook per patch nerfz erbij. Extra dmg op searing pain? Laat me niet lachen en begin al helemaal niet over soul shards en die *bag* die we gaan krijgen, wat een loze beloftes plaatsen ze toch allemaal. Dan komen we aan bij de bugs die we hebben, bekijk het warlock forum op blizzard.com maar eens... je slaat stijl achterover in je stoeltje. (meen dat er nu 27 gerapporteerde bugs zijn over de lock).
Overigens vind ik dat er niks mis is met de mage maar ja, classes die je niet speelt daar zie je weinig van.....
Even naar de staff skill trainer. Moet je aan een guard vragen waar de weapon trainer zit in de betreffende town en hopen dat die trainer je kan leren een staff te gebruiken.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef Monkeylover het volgende:
Even een n00b vraagje. Ik ben warlock level 12. Ik heb een staff, maar die kan ik niet gebruiken. Ik kan em niet op mijn rug hangen zeg maar.. Terwijl ik level 5 warlocks al met zo'n ding zie rondlopenVolgens mij ben ik wat vergeten... weet iemand hoe dit komt?
Tegen dat soort mensen zeg ik altijd gelijk van, annoy someone else.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bovenste 2 zijn zowel een voordeel als nadeel
WTR PLZ, FODD PLZ, You giv me free wtr plz
Need portal to darnassus quick plz! Im not paying for portal, you can make portal free!
Klinkt als bloodscalpquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Fratz het volgende:
Vandaag weer eens even wat Arathi Basin gedaan. Alle keren gewonnen. Ik moet zeggen dat Alliance er niks van bakt in AB op onze server. Hoe zit dat op jullie servers? Wij maken er inmiddels al grappen over. "Horde wins AB by default".
ik stond bij de LM te kijken komt er een level 56 pally aan. ik stond er alleen. ik zat er op te wachten om dood te gaan (level 50 priest) maar nee! ik weet niet wat die gast deed, maar ik had hem in no time afgemaakt. terwijl ik toch echt geen ster ben in pvp. en dat gaat echt vaker zo. ik sta er meestal nogal van te kijken. zelfs met een groep Horde met lage levels winnen we nog van hogere levels in AB.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:04 schreef Morthill het volgende:
Same with us. Ik hoor continue dingen als, why do we suck so much.
jaquote:Op donderdag 24 november 2005 16:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gamedemon, je weet dat Engessa een 60 mage is?
Genjuros idemquote:Op donderdag 24 november 2005 17:49 schreef Fratz het volgende:
Vandaag weer eens even wat Arathi Basin gedaan. Alle keren gewonnen. Ik moet zeggen dat Alliance er niks van bakt in AB op onze server. Hoe zit dat op jullie servers? Wij maken er inmiddels al grappen over. "Horde wins AB by default".
200 - 2000 is niks.. Wij hebben een keer met 20-2000 verlorenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja
[..]
Genjuros idem
Shattered hand Idem
ik heb totaal iets van 20 potjes AB gedaan, en constant winnen die hordes met minimaal 700 punten meer
grootste diepte punt was nog wij random alliance tegen PVP guild van de horde, 200 tegen 2000 verloren
was laatst helemaal irritantquote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb heel wat meer AB gedaan dan 20. (Met de reputatiegains voor de alliance? Gok zo'n 60 onderhand.), en ergste was 180-2000. Beste was 2000-400.
Gamedemon, 1 tip, kijk naar de PI. Als iemand als PIheeft, moet je het misschien met een korreltje bitter sarcasme nemen.
Water conjuren, goodies, al ben je een guildie van me, je vraagt het verdomme beleefd. Evenals food. Vraag het beleefd; of je krijgt helemaal niets van mij. Maakt me niet uit of je een guildie bent, maar als je me in een whisper voor luie kut mage uitmaakt; dan is de kans dat, hoe hoog je rank ook is, al is het de guild leader zelf, je geen water krijgt. Beleefdheid doet geen pijn, het veroorzaakt geen kanker, is niet terminaal en is al helemaal niet schadelijk voor het ongeboren kind. En als je als non-friend, non-partied, non-guilded speler iets aan me vraagmag het ook beleefd zijn.
En portals, Pavlov anyone?![]()
Reporten aan de GM die gast.... doe je de hele server een plezier mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
hij zegt : FU idiot mage, mages are waterboys, reroll class you fucking n00b
dat was dus een directe /ignore
Yup, maar raid situatie met guild mates is natuurlijk heel anders dan random tells van mensen krijgen die je niet kent en die dan ook nog eens niet bij je in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik open altijd een trade met een mage in de raid, en dan geeft hij me 2 of 3 stacks water en zeg ik "Thanks!". Eigenlijk heel onbeschoft dus maar op deze manier vindt hij het ook veel fijner, dan hoeft ie geen 100 whispers te lezen maar gewoon water in tradevakjes te stoppen.
Dit kun je toch melden bij de GM's?? Dan is iedereen gelijk van dit soort idioten af die geen leven hebben en het spel voor anderen verzieken.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
hij zegt : FU idiot mage, mages are waterboys, reroll class you fucking n00b
dat was dus een directe /ignore
Ik ben een holy priest...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Shadowpriests melt faces in PvP.
absoluut. sommige instances vreten mana. altijd handig als je dan conjured water van een mage kan krijgen dan dat je manadrinks moet kopen bij de vendor. ik vraag het altijd vriendelijk. maar eigenlijk ken ik meestal de mensen waarmee in in party's of in BG zit. nooit problemen mee dus. ik buff ze dan meestal ook meteen, wel het laatste wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Is water zo belangrijk dan?
Ik ga makkelijk door 60 x Crystal Water heen in een avondje Molten Core.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Is water zo belangrijk dan?
Scheelt je voor een scholo/strat run al 1 a 2 gold (ligt eraan hoevaak je drinkt, ik gebruik cannibilize in de instances waar het kan en dat scheelt wel). Net als dat de hs een lifesaver voor hun kan zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Is water zo belangrijk dan?
mwah ik report niet zo snel, ignore helpt ook prima.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit kun je toch melden bij de GM's?? Dan is iedereen gelijk van dit soort idioten af die geen leven hebben en het spel voor anderen verzieken.
Joepiedepoepie..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:02 schreef Leshy het volgende:
Volgende patch kunnen mages in elk geval stacks van 10 maken in plaats van 4. Scheelt toch iets in tijd :p
Dan zouden mages mss wat te sterk worden, al moet ik zeggen dat we idd snel door onze mana heen zijn en water nu eenmaal niet in combat helpt/.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
ach stacks van 10 is een prima oplossing , als ze de mana kosten omlaag helpen zou ik het helemaal geweldig vinden
Dat zijn echt asociale en irritante mensen. Maar ja, het ergste is dat er waarschijnlijk mensen zijn die idd wel bereid zijn om te betalen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef borisz het volgende:
gister avond werd ik door een user genaamd rilkdfs( of zo iets, er stonden een paar letters) die ging via whisper spammen dat ik wow geld kon krijgen als ik dollars over maak![]()
die gast is inmiddels opgeruimd, ik heb contact gehad met de GM en het probleem was zo opgelost, ik was niet de enige die er last van had
Mages te sterk? hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan zouden mages mss wat te sterk worden, al moet ik zeggen dat we idd snel door onze mana heen zijn en water nu eenmaal niet in combat helpt/.
ja die sparklings probeer ik ze ook aan te smeren maar ze blijven daarna vragen voor chrystal...redelijk irritant.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leer je mana users eens tevreden te zijn met minder.Ik geef 20 Crystal en 20 Sparkling aan Paladins/warlocks, 20 Crystal aan hunters en 40 crystal aan healers, niemand die klaagt. Goed, soms wordt er nieuw gevraagd, maar dat is meestal pas na de 4e of 5e boss van de dag.
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je erop doelde om de mana cost van alle spells wat omlaag te brengen, niet alleen van water. Foutje, bedankt/.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mages te sterk? hoe kom je daar nou bij?
Alsof ik er kwa kracht op vooruit ga![]()
Scheelt me alleen een half uur conjuren voor ik na moltencore ga
Kost me gemiddeld anderhalve minuut voor 20 chrystal water met Downtime mee gerekent
en ik neem er steeds 300 of meer mee naar MC
nee mana voor spellcasts is prima zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je erop doelde om de mana cost van alle spells wat omlaag te brengen, niet alleen van water. Foutje, bedankt/.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
innervate 4 priests wtf!11!
De mensen die hem 'getrained' hebben zijn een aantal dagen gesuspended en ze hebben Kazzak aangepast zodat het niet meer mogelijk is. Een GM moest ingrijpen en hem teleporten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeker een heel tof filmpje, vraag me af of je m nu nog zo ver zou kunnen pullen.
Niet helemaal automatisch maar een macro die ik tot volle tevredenheid (quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja die sparklings probeer ik ze ook aan te smeren maar ze blijven daarna vragen voor chrystal...redelijk irritant.
Ik heb trouwens Aquamatrix mod gedownload ofzo, die zou helemaal automatisch water moeten maken maar ik krijg em niet aan de gang, weet iemand een andere mod of hoe ik deze mod aan de gang krijg zodat ik niet constant op die kutknop hoef te drukken ?
Weet je wat, ik kom vanavond om 19.00 online. Ongeveer, en dan gaan we samen DM door. Ben tegen die tijd echt wel lvl 29, dus dan gaat het al lekker wat sneller.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef Chocobo het volgende:
Weer DM gedaan.... weer stopte de helft bij het einde... weer niet gehaald
Wel level 20 geworden en de teleport spell geleerd... geen idee alleen nog hoe die werkt !
Lord Kazzak is een outdoor raid-boss die je binnen 3 minuten moet verslaan anders roept hij "Kazzak is Supreme" en schiet hij mass shadowbolts op je raid en is iedereen binnen 10 seconden dood. Als hij iemand doodmaakt wordt hij gehealed voor 70.000 en dan wordt onder de 3 minuten nog erg moeilijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Richardfun het volgende:
Wie is die kazzak, en hoe hebben ze em daar gekregen?
Elke keer als je die macro gebruikt maak je crystal, op het moment dat je mana beneden de 780 is gebruik je 'iets' dat helemaal rechts onderin je backpack zit (daar zit bij mij dus altijd mijn water).quote:Op zondag 27 november 2005 02:50 schreef Gamedemon het volgende:
thanks morgen ff uitproberen, maar je moet zelf nog op de zuip knop drukken? er is een stukje macro waarbij je ook gaat drinken als je geen mana meer hebt?
Ok, coolquote:Op zondag 27 november 2005 11:04 schreef seto het volgende:
[..]
Lord Kazzak is een outdoor raid-boss die je binnen 3 minuten moet verslaan anders roept hij "Kazzak is Supreme" en schiet hij mass shadowbolts op je raid en is iedereen binnen 10 seconden dood. Als hij iemand doodmaakt wordt hij gehealed voor 70.000 en dan wordt onder de 3 minuten nog erg moeilijk.
Erg leuk gevecht
ik probeer die macro net maar hij werkt niet, heb ik nog een add on nodig ofzo?quote:Op zondag 27 november 2005 02:48 schreef engessa het volgende:
[..]
Niet helemaal automatisch maar een macro die ik tot volle tevredenheid () gebruik:
Water-maak-macro-tot-je-erbij-neervalt:
/stand
/script if (UnitMana("player")>780) then CastSpellByName("Conjure Water(Rank 7)") else UseContainerItem(0, 16);
Zorgt ervoor dat je gaat staan en crystal gaat maken. Als je te weinig mana hebt om crystal te maken ga je iets drinken dat helemaal rechtsonderin je backpack zit.
idd, is gewoon creative use of game mechanicsquote:Op zondag 27 november 2005 15:03 schreef Richardfun het volgende:
daar zullen ze dan best lang mee bezig zijn geweest....wel coole actieFlauw ook dat die gasten tijdelijk suspended waren.
Nope, niets. Je hebt wel iets in het 16e vakje van je backpack zitten?quote:Op zondag 27 november 2005 13:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik probeer die macro net maar hij werkt niet, heb ik nog een add on nodig ofzo?
Er wordt neergekeken op blauw, maar het blauw van ZG kan behoorlijk tegen het paars van MC opquote:Op zondag 27 november 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:
Gisteren onze eerste High End Instance gedaan met onze guild. Zonder al te veel problemen toch High Priestess Jeklik en High Priest Venoxis down gekregen ( 1 Whipe per boss )
Nog geen epics gedropt op 2 questitems na geloof ik, maar die tellen niet echt mee haha
Daarna zijn we gestopt omdat somigge helaas weg moesten... maar vandaag gaan we verder en hopen we nog 2 bosses om te kunnen leggen !!
/cheer @ Ravencrest
Als je een alarmbot ziet: schietenquote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef Morthill het volgende:
En zo hoort het ook. Ik verwacht ook iets terug als ik mijn mana en tijd besteed aan water createn.
(Suggestie voor de nieuwe topic titel: Waar we Morthill succes wensen in Gnomeregan)
Ik weet, heb ik ervaring mee van jaar terug. Kei hard geowned soms doordat we ff niet opletten.quote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als je een alarmbot ziet: schieten
Nicequote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef GoodspeeD het volgende:
w00t. Tweede dag dat we Onyxia proberen. Tiende try. Down she goes.
[afbeelding]
Drops:
Deathbringer
Eskhander's Collar
Stormrage Cover
Dragonstalker Helm
Mature Black Dragon Sinew
Magiskull Cuffs
Onyxia's Hide Backpack
Head of Onyxia
Codex: Prayer of Fortitude
Scale of Onyxia
ik heb het serieus nog nooit meegemaakt dat iemand me betaalde om te ressen. echt nog nooit.quote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Morthill het volgende:
Naja, ik zie wel berichten van mensen die willen betalen voor ressen, maar voor portals of water dan weer niet. Ik voel me net een hond.
Maar goed, zolang mensen het beleefd vragen doe ik er niet moeilijk over.
Ok, het is een zeldzaamheidquote:Op maandag 28 november 2005 01:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik heb het serieus nog nooit meegemaakt dat iemand me betaalde om te ressen. echt nog nooit.
Vroeg me al af waarom je niet meer online verscheenquote:Op maandag 28 november 2005 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk weer een beetje klaar met WoW. Gameplay weet me, na een veelbelovend begin, weer niet zo lang te boeien.![]()
hoeveel vaders met 2 kinderen hebben jullie in de guild:)quote:Op maandag 28 november 2005 10:42 schreef mvt het volgende:
deff??
ik kom er trouwens ook nog niet op, schijnt misschien een dns probleem te zijn, maar ik weet het ip adres niet
strolie ga eens de DM doen met wat mensen van je eigen level, een instance met 5 man doen is echt stukken leuker dan het lvlen van je charquote:Op maandag 28 november 2005 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk weer een beetje klaar met WoW. Gameplay weet me, na een veelbelovend begin, weer niet zo lang te boeien.![]()
hebben of haddenquote:Op maandag 28 november 2005 10:48 schreef deff het volgende:
[..]
hoeveel vaders met 2 kinderen hebben jullie in de guild:)
hebben;)quote:
anders was je pep.quote:Op maandag 28 november 2005 12:15 schreef deff het volgende:
[..]
hebben;)
/for the record, Luci hier dus..
Luciferaquote:Op maandag 28 november 2005 12:15 schreef deff het volgende:
[..]
hebben;)
/for the record, Luci hier dus..
quote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef kipknots het volgende:
http://www.snurrig.se/rofl/Forporn.avi
Shamanquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben een level 40 Tauren Shaman geworden vandaag
OMG, MEesterlijkquote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef kipknots het volgende:
http://www.snurrig.se/rofl/Forporn.avi
Zeker weten,.... ga binnenkort voor mijn 7e keer DM inquote:Op maandag 28 november 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
strolie ga eens de DM doen met wat mensen van je eigen level, een instance met 5 man doen is echt stukken leuker dan het lvlen van je char
En hoe vaak heb je DM nu helemaal doorgespeeld?quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten,.... ga binnenkort voor mijn 7e keer DM in![]()
![]()
Denk dat Strol iets te veel alleen speelt en zich teveel concentreert op levellen. Is dat zo Strol? Wel jammer maar ik had het stiekum een beetje verwacht
Niet een keerquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je DM nu helemaal doorgespeeld?
Ik heb een mixed guild op BronzeBeard (horde) vind ik toch leuker dan alleen nederlandsquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:29 schreef _VoiD_ het volgende:
kent iemand trouwens een Nederlandse guild op bronzebeard?? Zitten wel heel veel NL'ers op namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |