nee. maar dat weet je van te voren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef lipje het volgende:
das gaar... en niet opgeroepen worden is ook geen geld
daar staat het ook niet voorquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef lipje het volgende:
ik heb nooit geweten dat SSC voor Shelby Sports Car stond![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:35 schreef Tjabbo het volgende:
whehehehehe
.Chaos AD, tanks on the street, confronting police, bleeding the plebs, raging crowd, burning cars, bloodshed starts, who'll be alive.....quote:
Tis je vergevenquote:
Waren het sigaren...quote:
Jamaar, jamaar, jamaar, jamaar....quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Jeugdige onbezonnenheid![]()
meen je nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waren het sigaren...
Die achterkant is net van een corvette
Een barbie is er niets bijquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef Sandraugiga het volgende:
btw... Schokkend... Dat zulke mensen bestaan!
Muukquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waren het sigaren...
Die achterkant is net van een corvette
zo fokkin engquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:08 schreef Sandraugiga het volgende:
btw... Schokkend... Dat zulke mensen bestaan!
Denk je dat je deze dag vlekvrij door gaat komen dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn nieuwe outfit eens aantrekken
foto'squote:Op vrijdag 18 november 2005 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn nieuwe outfit eens aantrekken
Wil je hem zo ophangen of horizontaal?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo een effect krijg je dan
Ik moet echt snel het huis uit. Want dan wil ik ook mijn kamer rete strak inrichten en dan zo mijn radio tegen de muur plakken
Met die auto quasi-antieke meubels van jou gaat dat wel lukken iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo een effect krijg je dan
Ik moet echt snel het huis uit. Want dan wil ik ook mijn kamer rete strak inrichten en dan zo mijn radio tegen de muur plakken
Wat is daar nou zo speciaal aan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.newmobile.nl/index.php?Toestel_code=1193c88
MINE MINE MINE![]()
![]()
tis nog alleen fucking lang wachten voordat die komt![]()
hij is mooooooooooooiquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo speciaal aan?
Nee modern inrichten gaat nu niet lukken neequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met die auto quasi-antieke meubels van jou gaat dat wel lukken idd
Ik ga hem op die manier aan de muur hangen ja. Alleen zal het bij mij er niet zo rete strak uit zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je hem zo ophangen of horizontaal?
Vind nl zoals op de foto wel erg mooi staan!
Ik vind het eigenlijk de zoveelste lelijke PDA-telefoonquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is mooooooooooooi![]()
enigste toestel met pda functie die ik mooi vind, klein is, en toch alles erop en eraan![]()
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga hem op die manier aan de muur hangen ja. Alleen zal het bij mij er niet zo rete strak uit zien
Morgen foto's als alles goed gegaan is
check de rest eens uit voor de grapquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk de zoveelste lelijke PDA-telefoon.
Maar als jij hem moooooooooooooooooooi vind, gaat uw goddelijke gang en koopt u ziek!
Whehehe, komt gelijk dat temperament weer omhoogquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check de rest eens uit voor de grap![]()
van die logge pda gevallen waar een gsm functie aan is toegevoegd
boeit mij verder ook niet maar na 2 jaar met een samsung e700quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, komt gelijk dat temperament weer omhoog!
Maar ik vind het nietsMaar ik heb sowieso niet zoveel meer met telefoons als eerst. Dit is de eerste telefoon van mij die het nu langer dan een jaar doet dus ik heb gelijk mijn abbo verlengd
. Nu checken of hij het een 2e jaar gaat volhouden
!
ik denk dat hij morgen pas hangt. Vanavond beugel tegen de muur en dan er na ga ik uit etenquote:
ThaGadgetFreakquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
boeit mij verder ook niet maar na 2 jaar met een samsung e700rond te hebben gelopen wordt het wel tijd voor iets nieuwers
![]()
Ik heb de tijdquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat hij morgen pas hangt. Vanavond beugel tegen de muur en dan er na ga ik uit eten
totaal niet gadget freak........quote:
Heb ik ook altijd jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
totaal niet gadget freak........
wil van alles altijd kopen![]()
maar zie het nut er dan weer niet van in![]()
Best hoor, ietwat rare gevoelens in mijn bovenkamer maar verder okequote:
Prima hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best hoor, ietwat rare gevoelens in mijn bovenkamer maar verder oke!
Met die rare kleine rallye rijder dan??
Ja raar ja, hebben jullie geen spiegels in Lichtenvoorde ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Prima hier
Raar zei je?
LOL @ T-shirt
Ben hem nu voor de 3e keer aan het luisterenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Prodigy - Voodoo People (Pendulum remix) [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
spiegels?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja raar ja, hebben jullie geen spiegels in Lichtenvoorde ofzo?
Ooh die, ja die ken ik welquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die dingen die rechts en links op je auto zitten en waar Peu nooit in kijkt... die dingen...
Tuurlijk gebruik ik diequote:Op vrijdag 18 november 2005 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gebruik jij ze wel of is het normaal in die regionen dat je ze niet gebruikt?
Denk niet dat ik dat jou uit hoef te leggenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Hugster het volgende:
broertje is tegen de regels van de ouders in toch maar even wezen shoppen
[afbeelding]
Dan blijven er nog een paar opties overquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat jou uit hoef te leggen.
quote:[..]
![]()
Lekker schoon toetsenbord ook
.
Maar echt, die nagels![]()
![]()
![]()
![]()
!
die nagels zijn AFSCHUWELIJK jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
Lekker schoon toetsenbord ook
.
Maar echt, die nagels![]()
![]()
![]()
![]()
!
ja johquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je weer een muntje gehad?
oh jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
die nagels zijn AFSCHUWELIJK ja![]()
en dat toetsenbord is nog van dit eh
[afbeelding]![]()
![]()
Hij slaat echt los ehquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
die nagels zijn AFSCHUWELIJK ja![]()
en dat toetsenbord is nog van dit eh
[afbeelding]![]()
![]()
Flink apparaatje dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Hugster het volgende:
ja is een gun met lode kogels en een co2 magazijn
gaat door 5mm (plexi)glas![]()
hij is al dwars door z'n deur gegaan, een fles en wat blikjes aan barrels
geeft ook een hele knal als hij afgaat zegt ie, en hij schiet alle 8 z'n kogels in 3 sec weg
fles acryl verf er overheenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij slaat echt los eh.
En dat toetsenbord![]()
![]()
![]()
!
JEEEEEEEEEZUSquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
fles acryl verf er overheen![]()
Hij knutseld en verft altijd aan z'n bureau, dus hij mocht ook niet mijn reserve toetsenbord lenen
Ik zeg dan is die van mij morgen net zo![]()
Dus toen heeft ie een week met het on screen keyboard van Win XP en de muis gewerktWant die acryl moest eerst helemaal uitharden voor hij het kon verwijderen
Ook niet ff voor ¤2,95 een ander keyboardje halen ook ehdeze zal niet veel meer gekost hebben
![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEZUS![]()
![]()
On screen TB van XP
![]()
![]()
![]()
En ik geloof dat dat toetsenbord wat ik hier heb liggen 2.50 was ofzo bij de Media Markt
ja maar er kwam geen reactie dus ik denk van weet je wat, ik vraag het nog een keerquote:
jam jamquote:
oequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Nog System Of A Down fans hier?
ik schrok en daarna direct in lachen uitgebarstenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Heb je het nieuwe album Hypnotize al?quote:
nee nee dat is zijn broertje niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik schrok en daarna direct in lachen uitgebarsten![]()
Dat ding lijkt net echt
En jouw broertje is mega weird
deze is ook wel aardigquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Mijn ogen zijn nogal afwijkend, dus het duurt langer voordat mn glazen klaar zijn. En het zijn er 2 (ook een zonnebril).quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef ook_gek het volgende:
waarom moet je 10 dagen wachten op je bril
De mijne was 2 dagen later klaar
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullshitquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn nogal afwijkend, dus het duurt langer voordat mn glazen klaar zijn. En het zijn er 2 (ook een zonnebril).
Wat een ongekende kutzaak is dat zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef PeuRac het volgende:
Heb ze bij mn vaste opticiën gekocht, daar kopen mn ouders en broertje ook altijdnormaal is altijd 5 tot 7 dagen wachten, bij mij nu iets langer. Vind ik niet erg hoor, die paar dagen boeit me niets.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je straks weer goed in je spiegels kijken
Grapjasquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:54 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe 10 jaar geleden?
LFMAOPIMP!!!!!!::D:D:D !!1111111111!!!!!!!!!!oneone!!!!!!!één!!!!!quote:
Ontkennende fasequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:14 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, gelukkig weet ik heet zeker dat ik dat niet was, aangezien ik rond die tijd nog vol blond was![]()
Je vergat watquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:58 schreef BoJo het volgende:
BOYO
ff in de queue pleuren danquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe album Hypnotize al?
Vind hem erg lekker klinken! Misschien wel beter dan Mezmerize!
nu al?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Nope, heb nu gewoon mn eigen haarkleur, doe er niks aan. Maar het wordt alweer lichter (vond laatst een grijze haar)
![]()
quote:
Wanneer wordt je begraven?quote:
de oude delen hequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef Mukie het volgende:
ik ga star wars maar eens opzetten
dan heb ik eindelijk alle delen gezien en kan niemand meer zeiken
die moest ik ook maar eens gaan zien een keerquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef Mukie het volgende:
ik ga star wars maar eens opzetten
dan heb ik eindelijk alle delen gezien en kan niemand meer zeiken
hij heeft geen Dremel, dus hij moet welquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:06 schreef Klonk het volgende:
gewoon ducktape nemen, scheelt gaatjes boren
met een dremel kun je ook plakband plakkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft geen Dremel, dus hij moet wel
Een buurman hebben aan de andere kant van je muurquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:26 schreef ook_gek het volgende:
nee nee beugel zit met 4 grote schoeven vast. Op zeker dat die dingen bij de buurman door zijn muur komen
Was effe passen en meten maar dan hangt hij ook wel eindelijk aan de muur
Effe kabels aansluiten en dan genieten van de muziek. En morgen de rest afmaken en kabels wegwerken
Straks komen de foto's.
ja baal ik ook vanquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een buurman hebben aan de andere kant van je muur [afbeelding]
hij is doof?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja baal ik ook van
Maar goed hij zeurt nooit over geluids overlast gelukkig
ach, fan... ik weet de eerste (suvccesvolel) CD te waarderen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Nog System Of A Down fans hier?
ze moeten nog even wat zand uit de zandbbak van zoonlief halen, om het glas van te blazen denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een ongekende kutzaak is dat zeg.
nou je hebt wel gelijk jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ie llanger als een jaar zonder gehoordbescherming naast o_g heeft gewoond wel dnek ik
het liefst zou ik later in een villa willen wonen. Maar dat zit er niet in als ik in scheveningen of den haag blijfquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is een extreem goed geïsoleerd twe eonder 1 kap huis toch gewleidg, vooral als je buurman niet zo vaka thuis is, en dezelfde muzieksmaak heeft
Hoe verder van de bewoonde wereld, hoe betaalbaarder de huizenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het liefst zou ik later in een villa willen wonen. Maar dat zit er niet in als ik in scheveningen of den haag blijf![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe verder van de bewoonde wereld, hoe betaalbaarder de huizen
gewoon even het voor jou beste compromis vinden voor de verhouding prijs per vierkante meter/aansluiting met de wereld. Dus of je gaat voor veel geld in een stinkflat vor medelanders zitten, off voor weinig geld in een afgelegen villa met oprijlaan die langer is als de laan van meerdervoort, maar dat op 4 uur rijden van Den Haag.quote:
Maar dat is het dus he. Ik wil no way weg uit de stad. Ik moet drukte om me heen hebben. Als ik nu 5min loop zit ik in een drukke winkelstraat of sta ik op het strand met honderden andere mensen. En dat is nou precies wat ik wil!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon even het voor jou beste compromis vinden voor de verhouding prijs per vierkante meter/aansluiting met de wereld. Dus of je gaat voor veel geld in een stinkflat vor medelanders zitten, off voor weinig geld in een afgelegen villa met oprijlaan die langer is als de laan van meerdervoort, maar dat op 4 uur rijden van Den Haag.
Ik fietste vanochtend door de strata, op weg nara mn werk, staat het huis van mn nicht ineens te kooopquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef ook_gek het volgende:
ik haat dorpen. Ook dat iedereen je kent
Ik zou me zo bekeken gen gezien voelen. Als of er de hele dag iemand op je vingers staat te kijken. Moet er niet aan denken zeg
Alex Miedema (Jungle electronic support) (Crew)quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me echt
dit is wel geinig, kom berichten vanmezelf tegen van 6 jaar geleden (meeste kansloos)
http://www.voelspriet.nl/persoon/achternaam/stap3overig.htm en dan in nieuwsgroepen op je naam zoeken![]()
Nou, beter op mn beeldscher,m, het prpobleem is dus juist dat ik op mn vingers kijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef BoJo het volgende:
ik wou dat jij eens op je vingers keek als je aan het typen bent![]()
ik vind alleen maar allemaal kansloze vragen op allerlei problemen die ik had met mijn IBM Aptiva van 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex Miedema (Jungle electronic support) (Crew)
Ben ik toch nog ergens crew
je doet het expressquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, beter op mn beeldscher,m, het prpobleem is dus juist dat ik op mn vingers kijk
Ik doe mn best, geloof me.. maar in SC en chat wil ik nog wle eens in de gauwigheid vergeten de taalfouten er uit te filteren, net als wanneer ik moe ben
Ik zie wel dat een oud klasgenote van me nu een succesvol muzikante is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind alleen maar allemaal kansloze vragen op allerlei problemen die ik had met mijn IBM Aptiva van 6 jaar geleden![]()
ik zat eerst op google elke naam die in me op kwam in te tikkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie wel dat een oud klasgenote van me nu een succesvol muzikante is.
stopte mijn irritante gehoest maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, was het maar waar, dan kon ik er mee stoppen
zocht gewoon onder mijn naam of hij er een email adres bij kon vinden, komt ie ineens aan jouw gmail adresquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
huh? waar zocht je dan op?
als je op "een e-mail adres waar ik Lada foto's naar toe kan sturen" zcoht, kan ik het begrijpen, maar anders?
Truzzel muukquote:
hoe kan dat nu weer?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
zocht gewoon onder mijn naam of hij er een email adres bij kon vinden, komt ie ineens aan jouw gmail adres
bleek via buzzybee te zijn kwam ik net achter![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe kan dat nu weer?
STraks krijg ik nog allemaal mailtjes van kampers met kettingen die met me willen daten omdat ze denken dat ik jou ben
Trustenquote:
trusten vriendjequote:
Succes jongenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
afwas ff nog slachten en dan slapen
Dat is idd de beste ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, fan... ik weet de eerste (suvccesvolel) CD te waarderen.
Denk toch dat je dit niet hebt, is pas uitgezonden, en is een clip van zequote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef Alexxxxx het volgende:
gedoe over Vliegende panters
Dat is wat ik hem al een tijdje probeer te vertellen, maar hij blijft volhouden dat hij alles al heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk toch dat je dit niet hebt, is pas uitgezonden, en is een clip van ze.
Laat hem dan lekker stikkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat is wat ik hem al een tijdje probeer te vertellen, maar hij blijft volhouden dat hij alles al heeft.
hot coldrex helpt tegen griepjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:38 schreef BoJo het volgende:
bij mij wil die verkoudheid maar niet goed loskomen![]()
Probeer hebm dan eens te openen in internet exporer...quote:
Grolsch en Hertog Jan en heineken voor de mietjesquote:
Pivo? Dus dat is Tjechisch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef BoJo het volgende:
dit is pas bier
[afbeelding]
en bij voorkeur in de 2 liter pet flessen![]()
bier flessen van 2 liter, klinkt als paradijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef BoJo het volgende:
dit is pas bier
[afbeelding]
en bij voorkeur in de 2 liter pet flessen![]()
en het kost ook nog eens geen moerquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
bier flessen van 2 liter, klinkt als paradijs![]()
en de smaak is dat nog wat of gaat het om het principequote:
ik vind het lekkerder dan menig NLs bier maar ik ben niet zo'n bier drinker... m'n vader zuipt veel bier en die zegt ook dat het daar veul lekkerder is. Alleen drink ik het liever uit een normale fles dan uit een 2 liter flesquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
en de smaak is dat nog wat of gaat het om het principe![]()
jups diequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
ooh deze meuk
[afbeelding]
mjah weleens gehad van een vriendin, merkte er weinig van
Ik slik meestal de eerste dag dat ik ziek ben voor het slapen gaan 2 paracetamol en de 2de dag nog 1ntje.. daarna niet meer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
jups die
werkt bij mij iig als een tierelier
Magoed, ik neem voor de rest ook geen medicijntjes, dus dan komt dit over als een paardemiddel
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n fles laten stuiteren is ook wel humor![]()
![]()
zo denk ik er ook over. Bierquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef Mukie het volgende:
bier
Het enige wat ik lekker vind smaken is Jupiler.
Maar die koppijn na de eerste paar slokken, nah... Bier is niets voor mij
dat lijkt me nu eens echt smerigquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens bekennen wat ik echt lekker vind, een damesdrankje optima forma: bessen-7up![]()
Dat had ik in Barcelona, heb totaal geen benul van drankjes (behalve de rechttoe rechtaan dingen) dus ik aan die barmeid van ehh ja doe maar een baco, toen vroeg ze of ik dat we zeker wist dus ik zo van ehhh doe maar wat lekkers dan verras me maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat lijkt me nu eens echt smerig
Wat wel lekker is: Appelsap met malibu.
Had ik ook niet verwacht, maar dit soort dingen krijg je als je zegt: "doe maar wat lekkers"
Cp: Cypress Hill - Tequilla Sunrisequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat had ik in Barcelona, heb totaal geen benul van drankjes (behalve de rechttoe rechtaan dingen) dus ik aan die barmeid van ehh ja doe maar een baco, toen vroeg ze of ik dat we zeker wist dus ik zo van ehhh doe maar wat lekkers dan verras me maar![]()
Kreeg ik een Tequilla Sunrise voorgeschotelt, dat is nu dus mijn favorite drankje/mix![]()
dat heb ik dus met sex on the beachquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat had ik in Barcelona, heb totaal geen benul van drankjes (behalve de rechttoe rechtaan dingen) dus ik aan die barmeid van ehh ja doe maar een baco, toen vroeg ze of ik dat we zeker wist dus ik zo van ehhh doe maar wat lekkers dan verras me maar![]()
Kreeg ik een Tequilla Sunrise voorgeschotelt, dat is nu dus mijn favorite drankje/mix![]()
Ik had eerder de Eagles uit jouw mond verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cp: Cypress Hill - Tequilla Sunrise![]()
Of in Cyprus samen met een vriend de kaart met mixjes af proberen te werken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat heb ik dus met sex on the beach
Doe ik trouwens meestal zo. In de kroeg gewoon vragen wat het personeel het meest lekker vindt en dat uitproberenDe meest rare en lekkere dingen krijg je dan voorgeschoteld
baileysquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef Klonk het volgende:
appelsap met malibu, dat zijn 2 dingen die ik niet echt lekker vind
baileys vind ik ook wel lekker
dat heb ik dus in Ibiza gedaan in mn eentjequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Of in Cyprus samen met een vriend de kaart met mixjes af proberen te werken.
Ik nummer 1, hij nummer 2, ik 3, hij 4 etc.
Tering wat ben ik dronken/ziek geweest want tussen de "fruitige" zaten ook die machtig zoete zooi![]()
![]()
Ben toen in de keuken in een hoekje wakker geworden van het appartement en geeeeeeeeen idee hoe we het terug gehaald hadden enzo![]()
Daar ben ik mee begonnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef Klonk het volgende:
vieux 7up ga ik ook eens proberen, klinkt lekker
ik ben ooit een keer als vip naar een feest geweest met carl cox en daar kon ik de hele avond champagne drinken onbeperkt. Nou dat hebben ze geweten ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:38 schreef Mukie het volgende:
champagne vinnik echt smerig, tenzij bij een overdreven ontbijt, waar het in een campagnecocktail met vis zit.
ik heb geen idee, 2 linkerhanden hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:42 schreef Mukie het volgende:
is 2 componentenlijm btw goed genoeg om stukjes spiegel op een ververfde muur te plakken? Ik ga die kapotte spiegel weer enigszins ineens zetten, lijstje eromheen op de muur plakken en hop iets kunstigs en handig
vriendjequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ooit een keer als vip naar een feest geweest met carl cox en daar kon ik de hele avond champagne drinken onbeperkt. Nou dat hebben ze geweten ook
Was heerlijk en lekker veel van gedronken ook en de volgende dag nergens last van
ik kan dat echt wel waarderen dat champagne![]()
Maar goed ik ben weg![]()
ik heb denk ik een deel van je werk gezien, transitjes op een autolader.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:53 schreef M5 het volgende:
* mag maandag weer fordjes `afraggen`![]()
m.a.w. werken dus
ik heb al een paar transits gereden jah. verlengt en wel (6.4 meter lang)quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb denk ik een deel van je werk gezien, transitjes op een autolader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |