krullen op 'r kontquote:
ja geil manquote:
Momentje meneer, ik pak even mijn setje spateltjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog wel een schimmel infectie op m'n lip, uitgezaaid tot aan mijn achterhoofd. Er komt wat geels en groen her en der uit. Smeuig genoeg?
Als jij weet dat hij staatsgevaarlijk is, geef dan de bewijzen even aan justitie, dan kunnen ze hem eens achter de tralies krijgen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zij zijn de controlerende factor in deze, en dat zal ze leren hun werk goed te doen.
Het lijkt me dat er zat te bewijzen valt tegen deze staatsgevaarlijke mafkees !
zo, Bjoro heeft gesproken !
ik ben inderdaad niet zo'n fan van scherenquote:
een normaal mens heeft toch niet van die plattegronden in huis EN allerlei bom-ingredienten ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:30 schreef Againzender het volgende:
Als jij weet dat hij staatsgevaarlijk is, geef dan de bewijzen even aan justitie, dan kunnen ze hem eens achter de tralies krijgen!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:30 schreef Againzender het volgende:
ik ben inderdaad niet zo'n fan van scheren![]()
ja, hij heeft nu de eerquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
is de band naar Bos?
Ja ,quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
is de band naar Bos?
ok, ja tong kwam er zelf mee dat Bos ook interesse hadquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:30 schreef rubbereend het volgende:
dan wil ik hem graag daarna als dat zou mogen, ik had het ook al gevraagd om hem na jou te hebben pascal, en dat vond Tong goedmaarja was er neit meer aan toe gekomen het ff op msn te vragen
maar ik ga nu eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |