Ach dat valt best mee, heb toen 2 maanden gewacht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, want een paar vrienden van me zijn na mij (1 oktober 2005) begonnen en die moesten 3 weken wachten op een team terwijl ik slechts 10 dagen gewacht heb
quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Verbal_Kint het volgende:lennox, mede deftrainer
gemiddelde hatstats van 127 is vrij aardig voor de X, toch?
En deze positiespel trainerquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daar bevindt deze deftrainer zich.
ik waarschijnlijk nog langer...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ach dat valt best mee, heb toen 2 maanden gewacht.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik kon het toch niet laten.
Keepertje gekocht:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat hij zijn geld waard isHet is iig een Nederlander dus zijn salaris valt best mee
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:25 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat heeft dat gekost?
Dat was dus een goed keeper. Dan denk ik dat je voor een uitstekend toch wel zeker 300.000 kan krijgen. Wat geeft te TPE aan?quote:
Das een vergelijkbare speler. 300k, idd dusquote:72235928 21-11-2005 3 220
303 000 ¤ 20 slecht
Ik moet even iets rechtzetten, het waren er 121...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]In VI halen Uddel en ik gemiddeld 150
Ik heb er max 125 in de 8e, dus je kunt nog wel ff meequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik moet even iets rechtzetten, het waren er 121...![]()
Maarja, net begonnen dus zo interessant is het nog niet. Maar wel leuk dat je die verdedigers flink ziet groeien.
Paar maatjes van me spelen ook in VI (huidige keeper van Ned U20 komt bijvoorbeeld uit een van hen jeugdopleidingen)
Ik ben trouwens ook ingestroomd toen die XI volgemaakt moest worden. Duurde inderdaad maar een paar dagen voor ik mijn team had. Alleen waren er al wel een stuk of 3 rondes gespeeld toen. Nu is er al weer een aardige wachtlijst.
Ook wel beter dat je volgend jaar van die WO's af ben (worden BOT teams ofzo)
Toen ik eind februari 2004 begon, bestond VIII pas netquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
damn, ik ben in ongeveer juli 2004 begonnen en toen ging het nog maar tot IX, ik was zelfs een van de eerste die in de IX mocht beginnen, aangezien een vriend van me 1,5 week eerder nog in VIII begon. Is hattrick toch flink gegroeid in de tussentijd.
Ik heb wat getest met een goed scoren, goed vleugel en matig passen en eentje met redelijk vleugel en goed passen.... werkt nog niet helemaal naar behoren, maar misschien komend weekendquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef ExCibular het volgende:
Ik had afgelopen weekend een WO. Morgen moet ik thuis tegen een Noorse VI (laagste divisie).
In het vorige topic heb ik het in een aantal post gehad over FTW en een uitstekende/formidabele aanval. In mijn friendly van morgen speel ik 3-4-3 met een linker aanval die volgens mij uitstekend of hoger moet kunnen halen. Dit is eigenlijk een beetje het experiment wat volgt op mijn afgelopen posts.
Voor de geinteresseerden( 57813369) Dit is het match id.
Ik kan die enquete niet doen. Dus ik weet niet of hij voor iedereen is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een enquete ingevuld voor hattrick, ik geloof dat iedereen dat nu kan doen. Schijnbaar willen ze de abbonementsvormen veranderen en dan meer geld voor gaan vragen.... ik zag net staan dat ze verschillende wilden doen en ik dacht dat de huidige dan evenveel of zelfs iets meer ging kiezen...Ik vind dat ze het gewoon zo moeten houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |