Menno ook vorige weekquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
Hij haalt Ingrid eraf want Ingrid staat veel lager in de polls. Joost staat bovenaan.
Door Tanja. Toen moest ze jankenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren dat Natte Lie al eens genomineerd was.
Ma ni pu la tie bij het stemmen, die blijft welquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef schatje het volgende:
Nathalie op de bank![]()
.
En volgende week.
Denk ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
Hij haalt Ingrid eraf want Ingrid staat veel lager in de polls. Joost staat bovenaan.
Maakt niet uit, Naat gaat voor schutquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Dr_Greene het volgende:
Alleen jammer dat het slechts een nominatie betreft, en geen exit.
BB kan er natuurlijk weer voor kiezen Natje er in te houden door stemvervalsing...
http://www.surfnet-tv.nl/streamgate27.asxquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
voor ik me weer helemaal rot zoekt: iemand een linkje voor de internet-uitzending alvast? (zit niet achter mijn eigen computer..)
jawel door tanjaquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
In z'n welkomstopic heeft 'ie gepost dat hij Joost het meest de overwinning gunt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat hij die van Ingrid wegneemt, zodat zij niet op de bank zit maar Naat wel.
Voor mij niet. Rob is er mee begonne.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Djoj het volgende:
Baal wel dat die gallie van een Rob de dans ontspringt, hij krijgt steeds meer zelfvertrouwen op de manier...![]()
![]()
![]()
Moeilijk kiezen hoor...
the asshole formely known as robquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tafkar?
the artist formerly know as ?
Vorige week 2 week geledenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |