Weer nieuw materiaal voor het smoelen-topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Thelonious het volgende:
Gaaaf dit!
Die kop van Nathalie straks.![]()
Maar toen had ze haar voeten nog niet geveegdquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Naat heeft al eens op de bank gezeten.
Die hebben allemaal een vrouw thuis zittenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat niémand van die mannen voor Chantal in het huis wil. Anders hadden ze zich ook niet aangemeld.
Stond ze ook al een keer.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zal dan eindelijk Nathalie genomineerd komen te staan???? I HOPE SO!!!!!!!!!!!!! BITCH![]()
Snel héquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Jappie het volgende:
Ik heb niet eens de tijd gehad om wat te vragen
IDD...Joost gaat een extreem zware week tegemoetquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de koppen van Nathalie en Joost straks.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Gia het volgende:
Hopelijk Naat weer op de bank, en vliegt ze er deze keer wel uit!!
Misschien willen ze haar écht welquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat niémand van die mannen voor Chantal in het huis wil. Anders hadden ze zich ook niet aangemeld.
Graag.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
Als het een bom is dan moet nath gelijk vertrekken
Ik gok eerder dat hij die van Ingrid wegneemt, zodat zij niet op de bank zit maar Naat wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef CartWOman het volgende:
Jaaaa Menno neemt vast de nominatie van Joost weg en zet Nathalie op de
bank!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Tafkar, maar Menno PLEASE: pleur Naat op de bank! Ik wil haar zien JANKEN!!!
Leg es uit?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef riri het volgende:
denk als nathalie op de bank komt deze hele aktie ook nog eens in het voordeel van haar gaat werken zelfs
tafkar?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Tafkar, maar Menno PLEASE: pleur Naat op de bank! Ik wil haar zien JANKEN!!!
Tafkar's beurt komt nog wel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |