Weer nieuw materiaal voor het smoelen-topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Thelonious het volgende:
Gaaaf dit!
Die kop van Nathalie straks.![]()
Maar toen had ze haar voeten nog niet geveegdquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Naat heeft al eens op de bank gezeten.
Die hebben allemaal een vrouw thuis zittenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat niémand van die mannen voor Chantal in het huis wil. Anders hadden ze zich ook niet aangemeld.
Stond ze ook al een keer.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zal dan eindelijk Nathalie genomineerd komen te staan???? I HOPE SO!!!!!!!!!!!!! BITCH![]()
Snel héquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Jappie het volgende:
Ik heb niet eens de tijd gehad om wat te vragen
IDD...Joost gaat een extreem zware week tegemoetquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de koppen van Nathalie en Joost straks.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Gia het volgende:
Hopelijk Naat weer op de bank, en vliegt ze er deze keer wel uit!!
Misschien willen ze haar écht welquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat niémand van die mannen voor Chantal in het huis wil. Anders hadden ze zich ook niet aangemeld.
Graag.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
Als het een bom is dan moet nath gelijk vertrekken
Ik gok eerder dat hij die van Ingrid wegneemt, zodat zij niet op de bank zit maar Naat wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef CartWOman het volgende:
Jaaaa Menno neemt vast de nominatie van Joost weg en zet Nathalie op de
bank!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Tafkar, maar Menno PLEASE: pleur Naat op de bank! Ik wil haar zien JANKEN!!!
Leg es uit?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef riri het volgende:
denk als nathalie op de bank komt deze hele aktie ook nog eens in het voordeel van haar gaat werken zelfs
tafkar?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Tafkar, maar Menno PLEASE: pleur Naat op de bank! Ik wil haar zien JANKEN!!!
Tafkar's beurt komt nog wel!!
Menno ook vorige weekquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
Hij haalt Ingrid eraf want Ingrid staat veel lager in de polls. Joost staat bovenaan.
Door Tanja. Toen moest ze jankenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren dat Natte Lie al eens genomineerd was.
Ma ni pu la tie bij het stemmen, die blijft welquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef schatje het volgende:
Nathalie op de bank![]()
.
En volgende week.
Denk ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
Hij haalt Ingrid eraf want Ingrid staat veel lager in de polls. Joost staat bovenaan.
Maakt niet uit, Naat gaat voor schutquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Dr_Greene het volgende:
Alleen jammer dat het slechts een nominatie betreft, en geen exit.
BB kan er natuurlijk weer voor kiezen Natje er in te houden door stemvervalsing...
http://www.surfnet-tv.nl/streamgate27.asxquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
voor ik me weer helemaal rot zoekt: iemand een linkje voor de internet-uitzending alvast? (zit niet achter mijn eigen computer..)
jawel door tanjaquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
In z'n welkomstopic heeft 'ie gepost dat hij Joost het meest de overwinning gunt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat hij die van Ingrid wegneemt, zodat zij niet op de bank zit maar Naat wel.
Voor mij niet. Rob is er mee begonne.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Djoj het volgende:
Baal wel dat die gallie van een Rob de dans ontspringt, hij krijgt steeds meer zelfvertrouwen op de manier...![]()
![]()
![]()
Moeilijk kiezen hoor...
the asshole formely known as robquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tafkar?
the artist formerly know as ?
Vorige week 2 week geledenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Die stem op de achtergrond moet dodelijk zijn als je BB niet echt volgt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef CartWOman het volgende:
Zelfs m'n man kijkt mee, met satanisch genoegen: "Mooi, die kleuter eruit!"
Ook kansloosquote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef MrObjective het volgende:
Hey deze dames ken ik
[afbeelding]
Rob?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tafkar?
the artist formerly know as ?
ah, tnxquote:Op donderdag 17 november 2005 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
the asshole formely known as rob
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Falco het volgende:
Niet vergeten Nathalies smoel zometeen te cappen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |