Weer nieuw materiaal voor het smoelen-topic.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Thelonious het volgende:
Gaaaf dit!
Die kop van Nathalie straks.![]()
Maar toen had ze haar voeten nog niet geveegdquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Naat heeft al eens op de bank gezeten.
Die hebben allemaal een vrouw thuis zittenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat niémand van die mannen voor Chantal in het huis wil. Anders hadden ze zich ook niet aangemeld.
Stond ze ook al een keer.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zal dan eindelijk Nathalie genomineerd komen te staan???? I HOPE SO!!!!!!!!!!!!! BITCH![]()
Snel héquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Jappie het volgende:
Ik heb niet eens de tijd gehad om wat te vragen
IDD...Joost gaat een extreem zware week tegemoetquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de koppen van Nathalie en Joost straks.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Gia het volgende:
Hopelijk Naat weer op de bank, en vliegt ze er deze keer wel uit!!
Misschien willen ze haar écht welquote:Op donderdag 17 november 2005 21:22 schreef Arcee het volgende:
Wat een onzin dat niémand van die mannen voor Chantal in het huis wil. Anders hadden ze zich ook niet aangemeld.
Graag.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
Als het een bom is dan moet nath gelijk vertrekken
Ik gok eerder dat hij die van Ingrid wegneemt, zodat zij niet op de bank zit maar Naat wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef CartWOman het volgende:
Jaaaa Menno neemt vast de nominatie van Joost weg en zet Nathalie op de
bank!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Tafkar, maar Menno PLEASE: pleur Naat op de bank! Ik wil haar zien JANKEN!!!
Leg es uit?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef riri het volgende:
denk als nathalie op de bank komt deze hele aktie ook nog eens in het voordeel van haar gaat werken zelfs
tafkar?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Day het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Tafkar, maar Menno PLEASE: pleur Naat op de bank! Ik wil haar zien JANKEN!!!
Tafkar's beurt komt nog wel!!
Menno ook vorige weekquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
Hij haalt Ingrid eraf want Ingrid staat veel lager in de polls. Joost staat bovenaan.
Door Tanja. Toen moest ze jankenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren dat Natte Lie al eens genomineerd was.
Ma ni pu la tie bij het stemmen, die blijft welquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef schatje het volgende:
Nathalie op de bank![]()
.
En volgende week.
Denk ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef F4iTH het volgende:
Hij haalt Ingrid eraf want Ingrid staat veel lager in de polls. Joost staat bovenaan.
Maakt niet uit, Naat gaat voor schutquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef Dr_Greene het volgende:
Alleen jammer dat het slechts een nominatie betreft, en geen exit.
BB kan er natuurlijk weer voor kiezen Natje er in te houden door stemvervalsing...
http://www.surfnet-tv.nl/streamgate27.asxquote:Op donderdag 17 november 2005 21:23 schreef teamlead het volgende:
voor ik me weer helemaal rot zoekt: iemand een linkje voor de internet-uitzending alvast? (zit niet achter mijn eigen computer..)
jawel door tanjaquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
In z'n welkomstopic heeft 'ie gepost dat hij Joost het meest de overwinning gunt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat hij die van Ingrid wegneemt, zodat zij niet op de bank zit maar Naat wel.
Voor mij niet. Rob is er mee begonne.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Djoj het volgende:
Baal wel dat die gallie van een Rob de dans ontspringt, hij krijgt steeds meer zelfvertrouwen op de manier...![]()
![]()
![]()
Moeilijk kiezen hoor...
the asshole formely known as robquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tafkar?
the artist formerly know as ?
Vorige week 2 week geledenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Die stem op de achtergrond moet dodelijk zijn als je BB niet echt volgt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef CartWOman het volgende:
Zelfs m'n man kijkt mee, met satanisch genoegen: "Mooi, die kleuter eruit!"
Ook kansloosquote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef MrObjective het volgende:
Hey deze dames ken ik
[afbeelding]
Rob?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tafkar?
the artist formerly know as ?
ah, tnxquote:Op donderdag 17 november 2005 21:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
the asshole formely known as rob
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Falco het volgende:
Niet vergeten Nathalies smoel zometeen te cappen he!
wel neequote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef Kolomo het volgende:
Dat gekke gedrag gaat Lieske stemmen kosten
Ze heeft me net overgehaald om elke dag een smsje te sturen, hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef Kolomo het volgende:
Dat gekke gedrag gaat Lieske stemmen kosten
ik geloof niet dat ze dat zeidenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef Kolomo het volgende:
Menno kan trouwens ook een bewoner 2 stemmen geven en zo Joost en Ingrid redden....
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef TheVotary het volgende:
"Lies houdt maar gewoon even je mond"...
Meeduimtquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef danosa het volgende:
*duimt heel hard: neem niet Rob, neem niet Rob, neem niet Rob*
Als je een week niet kijkt heb je geen recht van spreken.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Joost is toch wel weer sympathiek nu trouwens... een week zonder BB doet wonderen
Menno laat deze kans vast niet aan zich voorbij gaan hoor (dat heeft Hummie vast al geregeldquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef Kolomo het volgende:
Menno kan trouwens ook een bewoner 2 stemmen geven en zo Joost en Ingrid redden....
aubquote:Op donderdag 17 november 2005 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Doe die beelden dan gewoooooooon
Ze doet dat dagelijks!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:36 schreef teamlead het volgende:
zou ze het nu echt gewoon niet wetenIs ze echt zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |