Dát is antisemitisme ja...maar ja, genoeg van dat soort types hier. Ik negeer ze meestal.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja, postgeschiedenis kennen is de context kennen, is iemands intentie kennen.
Eens zat hij in CH als bewijs voor het joodse slechtigheid Harry Truman erbij te halen met zijn atoombommen. Voila.. "de jood" Truman..
Truman was niet joods. Zijn protestantse opa had een bijbelse naam, ik dacht Abraham.. en dat was zijn bewijs dat Truman joods was..
Die nazi-sympathisant is op jodenjacht.
Kopje thee alsjeblieft.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:50 schreef Floripas het volgende:
Zo. Nu is mijn revolutionaire punt wel gemaakt, aan de hand van die sociaal-realistische afbeeldingen.
Iemand een slokje pape?
Ik weet niet, jij bent de eerste met deze correlatie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef Floripas het volgende:
Gaan we nu vervallen in een discussie of anti-islamisme erger is dan, even erg is als, of minder werg is dan anti-judaisme?
Laat jij een goede pape aan je voorbijgaan?quote:
Oh, gingen we antisemitisme niet deconstrueren?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij bent de eerste met deze correlatie.
sociaal-realisme is toch anders...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:50 schreef Floripas het volgende:
Zo. Nu is mijn revolutionaire punt wel gemaakt, aan de hand van die sociaal-realistische afbeeldingen.
Iemand een slokje pape?
Ik zal het goedmaken door vanavond een fles jägermeister leeg te drinken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat jij een goede pape aan je voorbijgaan?
*Zucht, staat op, zet fluitketel op, mompelt: "Homo." *
Koffie aub, mevrouwquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:53 schreef Floripas het volgende:
Laat jij een goede pape aan je voorbijgaan?
*Zucht, staat op, zet fluitketel op, mompelt: "Homo." *
Ok, jij bent een homoquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:55 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je gezondheidsthee met niet-bestaande Zuid-Amerikaanse kruiden erin?![]()
Homo's drinken zoete witte wijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koffie aub, mevrouw![]()
En nee, ik ben geen Homo, ik drink niet![]()
Vreemd dat je de post van Fokmeistah dan geheel anders interpreteert en het voor je niet evident is wat hij bedoelt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Je wordt wel erg persoonlijk. Ik weet niet waarom, maar meestal is dat geen goed teken voor degene die persoonlijk wordt.
Iets anders kun je niet concluderen en ik heb al overtuigend aangetoond waarom.
Nu zeg je wat ik ook zeg.
dat weet jij dan weer..quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Homo's drinken zoete witte wijn.
Dan ken jij goedkope homo's.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Homo's drinken zoete witte wijn.
Waar zeg ik dat het voor mij niet evident is wat hij bedoelt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vreemd dat je de post van Fokmeistah dan geheel anders interpreteert en het voor je niet evident is wat hij bedoelt.
Ik ben in Frankrijk helemaal verliefd geworden op de geschiedenis van de commune van Parijs.quote:
ahaha kriebels gehad in de maag..revolutionaire romantiek ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben in Frankrijk helemaal verliefd geworden op de geschiedenis van de commune van Parijs.
Floripas -><- Historiografie met betrekking tot de commune van Parijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |