Uhm voor de miljoenen die hij op zijn bank heeft en de miljoenen die Silvie nu lekker kan besteden aan kleren en make up.............Why notquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef peppieenkokkie het volgende:
ik bedoel pijpen
oke............quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Uhm voor de miljoenen die hij op zijn bank heeft en de miljoenen die Silvie nu lekker kan besteden aan kleren en make up.............Why not![]()
Sylvie is slim
![]()
Kampsjaakquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef peppieenkokkie het volgende:
je zou sylvie maar zijn, ik zou rafael niet willen pijn........die enge kampsjaak
Hey! Ik ben geen kamperquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef peppieenkokkie het volgende:
je zou sylvie maar zijn, ik zou rafael niet willen pijn........die enge kampsjaak
ik had het ook niet tegen jou en het is kampsjaak geen kamperquote:
Hier hebben ze de media echt niet zelf mee opgezocht hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
écht wel onzin !![]()
![]()
Wát een áánstellerij is het gewoonWat zoeken zij toch aandacht in de media
![]()
Ze houden wel van media.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier hebben ze de media echt niet zelf mee opgezocht hoor.Hoewel ze verder wel mediageil zijn natuurlijk.
Kan me best Sylvie voorstellen die Rafael even tussendoor pijpt.![]()
I know.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef static het volgende:
Ja hèhè. Kijk eens in welk forum je bent.
Nee daar woont haar broerquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:47 schreef pberends het volgende:
Ow ja: Sylvie is de hoer van de A19!
Kom jij toevallig uit Den Haag?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:47 schreef pberends het volgende:
Ow ja: Sylvie is de hoer van de A19!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |