abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32435148
-edit: je hoeft niet drie keer dezelfde quote te plaatsen hoor-

[ Bericht 77% gewijzigd door kLowJow op 20-11-2005 20:52:48 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 november 2005 @ 21:38:13 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32436702
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zei direct al: in een vergelijkbare situatie als bij Fortuyn - dat is dit uiteraard niet. Maar als er een linkse Fortuyn wordt neergelegd krijg je niet die stampvoetende, schuimbekkende massahysterie.
En waar bazeer je deze stelling op?
En wat heeft dit uberhaupt met deze walgelijke moord te maken? Je danst weer op lijken SCH. Over de rug van een nieuw slachtoffer wil je kosten wat het kost weer je extreem linkse idealogie verspreiden. Net als over de rug van 11 verbrande uitgeprocedeerde asielzoekers. Feitelijk heb je MINDER met de slachtoffers dan ieder ander .
pi_32437267
Gaat dit topic over Fortuyn? Over de Schipholbrand? Over links?

Nee, het gaat over een moord in Nijmegen.

Waarbij opnames van de dader NIET gebruikt zijn.
  zondag 20 november 2005 @ 21:58:54 #204
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32437324
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Ruimer het volgende:
Waarbij opnames van de dader NIET gebruikt zijn.
huh?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 20 november 2005 @ 21:59:45 #205
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32437350
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En waar bazeer je deze stelling op?
En wat heeft dit uberhaupt met deze walgelijke moord te maken? Je danst weer op lijken SCH. Over de rug van een nieuw slachtoffer wil je kosten wat het kost weer je extreem linkse idealogie verspreiden. Net als over de rug van 11 verbrande uitgeprocedeerde asielzoekers. Feitelijk heb je MINDER met de slachtoffers dan ieder ander .
-edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Mutant01 op 21-11-2005 12:45:56 (Op de man spelen.) ]
Era Vulgaris
pi_32437441
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:58 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

huh?
Ok, mogelijk wel gebruikt: Om te wissen.

Maar niet voor opsporingsdoeleinden. Of heb jij iets gezien wat ik niet gezien heb?
  zondag 20 november 2005 @ 22:03:51 #207
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32437466
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef Ruimer het volgende:

[..]

Maar niet voor opsporingsdoeleinden. Of heb jij iets gezien wat ik niet gezien heb?
Ik heb nog niets gezien. Maar dat kan ook andere redenen hebben. Waarom zou de politie dergelijke banden wissen?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_32437587
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef Ruimer het volgende:

[..]

Men zegt dat het filmmateriaal (afkomstig van mobieltjes van getuigen) NOG niet bekeken is.
Dat zegt niets over het al dan niet gewist zijn of een plan om dat te doen.

Maar niemand kan mij wijs maken dat dat materiaal inderdaad nog niet bekeken is. En dan ga je je wel afvragen waarom dat dan wel de officiele lezing is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32438137
" We don't even know whether the killer of Sévèke is one meter fifty or one meter eighty. It was one of the most shameful acts of the collaborating media 'covering up' a political murder I've ever seen in my long life as a correspondent. Not even a description was given, so the people in Holland don't even know whether the killer of Sévèke is one meter fifty or 6 feet, one meter eighty... This smokescreen is supposed to be repeated next week in another police 'crime watch' program, called 'Opsporing verzocht'. "
pi_32449475
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Ruimer het volgende:
" We don't even know whether the killer of Sévèke is one meter fifty or one meter eighty. It was one of the most shameful acts of the collaborating media 'covering up' a political murder I've ever seen in my long life as a correspondent. Not even a description was given, so the people in Holland don't even know whether the killer of Sévèke is one meter fifty or 6 feet, one meter eighty... This smokescreen is supposed to be repeated next week in another police 'crime watch' program, called 'Opsporing verzocht'. "
Hoe zagen de moordenaars van die geliquideerde criminelen er ook alweer uit?

Slachtofferisme, nog zo'n geweldige linkse extremistische uitvinding.
  maandag 21 november 2005 @ 12:48:16 #211
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32450029
Grappig dat nu de linkse hoek zich sterk maakt voor Law & Order.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32450049
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat nu de linkse hoek zich sterk maakt voor Law & Order.
Wie en waar?
pi_32450058
Louis was toch geen ex van je Piet?
  maandag 21 november 2005 @ 12:49:57 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32450061
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:53 schreef SCH het volgende:

Maar als er een linkse Fortuyn wordt neergelegd krijg je niet die stampvoetende, schuimbekkende massahysterie.
En Linkse Fortuyn?
Mensen als Allende bedoel je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32465958
Deze man was zelf ook niet vies van geweld, gezien de groeperingen die een advertentie hebben geplaatst in de Telegraaf naar aanleiding van dit voorval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:11:43 #216
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32485165
Joh, frappant, zag net op het NOS-journaal dat de politie het signalement pas vrij mag geven tijdens of na de uitzending van AVRO's opsporing verzocht. Dat heeft de AVRO contractueel vastgelegd met de politie.

Je kan er dus vanuit gaan dat er wel een signalement is, maar dat gaat nu nog niet verder dan 'de man met de sporttas'.
Waarom duurt dat allemaal zo lang? Nu vervagen alleen maar die herinneringen? Waarom moet en/of mag dat vastgelegd worden zodat de politie niet kan spreken?

bron: www.nos.nl
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/11/art00004006068B.html
quote:
22 November 2005 17:07
Sévèke: man met sporttas verdacht
NIJMEGEN De politie gaat op basis van getuigen ervan uit dat Louis Sévèke is vermoord door een man met een sporttas. De man is door verschillende mensen op de plaats van de moord gezien.

Sévèke werd vorige week doodgeschoten. De man met de sporttas werd meteen al met de zaak in verband gebracht. Hij werd eerst beschouwd als getuige, later als een verdachte. De man staat niet op de beelden van bewakingscamera's in de Nijmeegse binnenstad.

De activist werd vandaag onder grote publieke belangstelling begraven. Zo'n 1500 mensen hebben de rouwdienst in de Sint Stevenskerk bijgewoond.
En dat terwijl de camera's er bij wijze van spreke 5 meter van verwijderd staan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32486287
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:11 schreef Yildiz het volgende:
Joh, frappant, zag net op het NOS-journaal dat de politie het signalement pas vrij mag geven tijdens of na de uitzending van AVRO's opsporing verzocht. Dat heeft de AVRO contractueel vastgelegd met de politie.

Je kan er dus vanuit gaan dat er wel een signalement is, maar dat gaat nu nog niet verder dan 'de man met de sporttas'.
Waarom duurt dat allemaal zo lang? Nu vervagen alleen maar die herinneringen? Waarom moet en/of mag dat vastgelegd worden zodat de politie niet kan spreken?

bron: www.nos.nl
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/11/art00004006068B.html
[..]

En dat terwijl de camera's er bij wijze van spreke 5 meter van verwijderd staan.
In het kader van het cameratoezicht, het Big Brother is Watching You fenomeen, kan het nu alle kanten op.

Of men zegt: zie je nou... het heeft geen zin. Hou er maar mee op. (niet waarschijnlijk).
Of men zegt: er moeten meer camera´s e.d. komen. Verhoging van "waakzaamheid" en versnelling van de transformatie naar de politiestaat (waarschijnlijk).

Ik verwacht dat men er hier op zal inspringen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:56:35 #218
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32486387
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In het kader van het cameratoezicht, het Big Brother is Watching You fenomeen, kan het nu alle kanten op.

Of men zegt: zie je nou... het heeft geen zin. Hou er maar mee op. (niet waarschijnlijk).
Of men zegt: er moeten meer camera´s e.d. komen. Verhoging van "waakzaamheid" en versnelling van de transformatie naar de politiestaat (waarschijnlijk).

Ik verwacht dat men er hier op zal inspringen.
Op het nieuws liet men duidelijk een camera van het plaats delict naar een bewakingscamera gaan. Zijn er misschien meerdere overzichts/situatiefoto's van waar die moord plaatsvond?
Een plattegrondje met hoe de camera's gericht staan desnoods. Want het lijkt me raar dat je het centrum vol hangt met camera's, en vervolgens geen moord of een persoon met een sporttas op de beelden terug kan vinden.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32486765
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Op het nieuws liet men duidelijk een camera van het plaats delict naar een bewakingscamera gaan. Zijn er misschien meerdere overzichts/situatiefoto's van waar die moord plaatsvond?
Een plattegrondje met hoe de camera's gericht staan desnoods. Want het lijkt me raar dat je het centrum vol hangt met camera's, en vervolgens geen moord of een persoon met een sporttas op de beelden terug kan vinden.
Lijkt mij ook sterk. Geloof ik ook geen zak van.

Maar ik hoorde net op het nieuws dat men de sporttasman inmiddels niet langer als mogelijke verdachte, maar als schutter ziet. Dit op basis van camerabeelden. Of dat gaat om stadscamera´s of opnames van getuigen was mij niet duidelijk. Misschien in het volgende nieuws. Zal eens opletten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32487025
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar ik hoorde net op het nieuws dat men de sporttasman inmiddels niet langer als mogelijke verdachte, maar als schutter ziet.
dat is toch hetzelfde
of heb ik last van mijn Nederlands...
pi_32487665
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:20 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat is toch hetzelfde
of heb ik last van mijn Nederlands...
Nee, daar is een wezenlijk verschil. Mogelijke verdachte = Laat opties open.
De schutter = zeker weten, zonder enige twijfel, geen andere optie.

Onschuldig tot schuld bewezen is, toch.

Kom daar maar es om bij een rechter.

En om terug te komen op mijn eerdere verhaal:
Signalement is gegeven op basis van getuigenverklaringen. Al het beeldmateriaal wordt nog onderzocht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32487853
Als ik al de verhalen zo lees was het een bijzonder vervelend mannetje. BVDers die zich vol overtuiging inzetten voor het bestrijden van extremisme in de samenleving een beetje gaan ontmaskeren en lastigvallen. Hardwerkende politie-agenten aanklagen omdat ze de samenleving veilig proberen te maken.

Wat hij ook gedaan heeft de doodstraf heeft hij niet verdiend, maar ik denk niet dat de veiligheid in Nederland er veel slechter van zal worden. Integendeel zelfs.
pi_32487917
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef 1.000.000 het volgende:
Als ik al de verhalen zo lees was het een bijzonder vervelend mannetje. BVDers die zich vol overtuiging inzetten voor het bestrijden van extremisme in de samenleving een beetje gaan ontmaskeren en lastigvallen. Hardwerkende politie-agenten aanklagen omdat ze de samenleving veilig proberen te maken.

Wat hij ook gedaan heeft de doodstraf heeft hij niet verdiend, maar ik denk niet dat de veiligheid in Nederland er veel slechter van zal worden. Integendeel zelfs.
Tis maar net hoe je het bekijkt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32487934
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De schutter = zeker weten, zonder enige twijfel, geen andere optie.
Hij is nog steeds de verdachte. Alleen een rechter kan bepalen of hij schuldig is of niet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:58:51 #225
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32488085
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef 1.000.000 het volgende:

Ook politie en BVD moet zich aan de wet houden. Doen ze dit niet of onvolledig, dan mogen ze daar ook op aangesproken worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')