abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32349605
Waarom lijkt me duidelijk: tenslotte zijn ambtenaren al-dan-niet-indirect verantwoordelijk voor het bestuur van nederland, en 't is wel zo prettig als je daar goede mensen voor kunt krijgen. Daarnaast zorgt een marktconform salaris er ook voor dat ambtenaren voor de overheid blijven werken, in plaats van dat ze hun kennis en netwerken via allerlei duurbetaalde adviesbureau'tjes inzetten.

Tenslotte is dit ook een manier om de markt te volgen: daar is schaamteloze zelfverrijking al langer de norm, dus waarom zou de overheid daarin achter moeten blijven?
  donderdag 17 november 2005 @ 18:38:17 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32350613
maar dan verminderen we het aantal ambtenaren wel drastisch. Is dat een goeie deal?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 17 november 2005 @ 18:39:11 #3
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32350633
quote:
daar is schaamteloze zelfverrijking al langer de norm, dus waarom zou de overheid daarin achter moeten blijven?
het zou een serieuze OP kunnen zijn maar dan moet je niet dit soort onzin opschrijven
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32350703
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:51:20 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_32351437
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:39 schreef McCarthy het volgende:

het zou een serieuze OP kunnen zijn maar dan moet je niet dit soort onzin opschrijven
Da's helemaal geen onzin. De achtergrond hierachter is dat ambtenaren al sinds jaar en dag salarisverhogingen krijgen die onder die van de markt liggen; de reden daarvoor is de 'voorbeeldfunctie' van de overheids-CAO's. Liever gezegd, dat als de overheid loonmatiging predikt dan vindt ze dat ze zelf het goede voorbeeld moet geven.

Tegelijkertijd wordt er van de overheid verwacht dat ze meer markt- en klantgericht denkt en handelt. Wel, laat ze m.b.t. beloning dan ook marktgericht gaan werken. Als ik zie wat voor puin sommige onderzoeksbureau'tjes afleveren, en hoe ze dat hoopje stront dan ontzettend goed weten te verpakken....
pi_32351495
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:41 schreef Mikkie het volgende:

De ambtenaren van nu zijn luie flikkers die geen reet uitvoeren en alleen maar regeltjes zitten pikken
Leg eens uit hoe iemand lui kan zijn en tegelijkertijd heel druk is met het bedenken van allerlei regeltjes.

Of zouden ze dat doen op voordracht van de politiek?
pi_32351649
Kunt u mij vertellen wat ik zou verdienen als 35 jarige ambtenaar op hbo niveau?

Ook dus even meteen de secundaire arbeidsvoorwaarden erbij vermelden waarvan ik al weet dat de 36 urige werkweek wel heel fijn is. (maar dus wel 10% verschil maakt tov een 40 urige werkweek)
  donderdag 17 november 2005 @ 19:17:53 #8
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32351668
Ambtenaren moeten ook een andere werkinstelling krijgen. De laatste keer dat ik voor een overheids instantie werkzaam was (als externe inhuur trouwens, dat zegt ook weer wat over hun uitgaven) stonden de ambtenaren letterlijk allemaal om 2 minuten voor 5 met hun jas en tas klaar, en om 2 seconden over 5 stormde iedereen tegelijk naar de lift.

Mijn persoonlijke ervaringen met ambtenaren waren ook niet echt goed.... er stonden nog 3 mensen te wachten bij het gemeente loket dat om 5 uur dicht ging ( ik kwam om kwart voor 5 binnen) en om 5 uur werden we dus alledrie weer naar buiten gestuurd. In plaats van om 5 uur de deuren te sluiten en de aanwezige mensen nog even te helpen mochten we dus weer vertrekken.

Toen we de Nederlandse nationaliteit aanvroegen voor mijn vrouw in Nederland ontdekten ze dat mijn vrouw 3 weken lang niet bij had gewoond, en dat was een vereiste. Wat bleek? Toen we een jaar eerder verhuisden en ik naar het stadhuis ging om mijn adres te wijzigen, mocht ik dat NIET doen voor mijn vrouw - destijds VRIENDIN - omdat we niet getrouwd waren. Ze moest dat dus ZELF komen doen. Welnu, omdat het stadhuis dus altijd om 5 uur dicht ging, en ze slechts 1 avond per week open waren, hadden we pas 3 weken later de tijd om het ook voor haar te doen.

Zelfs de ambtenaar die onze zaak behandelde zag aan de gemeente papieren dat het niet anders kon dat we samen verder waren gegaan.... immers in week 1 was er een wijziging van Adres 1 naar Adres 2, en in week 3 was er wederom een wijziging van Adres 1 naar 2.... Maar door de verotte bureaucratie, en de grote onflexibiliteit van ambtenaren moesten we met allerlei andere bewijzen (bankrekening op mijn vrouws naam was tegelijk met mij verhuisd) en een compleet betoog op papier zetten vergezeld van de nodige officiele papierhandel.

In plaats van naar de papieren te kijken en met duidelijke ogen zien dat het niet anders kan zijn dat wij 3+ jaar samen hadden gewoond (dat was de vereiste) moesten er dus weer allerlei bureaucratische middelen aan te pas komen, en natuurlijk kost dat ook weer allemaal belastingcenten.

Ambtenaren krijgen betaald naar hun flexibiliteit naar mijn mening. Dus niet om 5:01 mensen deur uitschoppen omdat het "tijd" is, en niet een gigantische papierhandel veroorzaken omdat de gemeente zulke belabberde openingstijden heeft en ik het adres van mijn partner niet kon wijzigen. In bovenstaande voorbeelden zijn het telkens weer ambtenaren en bureaucratie die de burgers GELD en TIJD kosten.

Dus laten we eerst de ambtenarij een stuk flexibeler maken, en beetje voor beetje daar ook de juiste beloning bij zetten. Het moet afgelopen zijn met: "Dat kan niet meneer! (en denkend "ik moet naar huis") en we moeten beginnen met: "We zullen eens even zien wat we kunnen doen (en denkend "dat wordt weer overtijd maar deze man heeft hulp nodig".)

DAN pas meer salaris.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 17 november 2005 @ 19:20:22 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32351733
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Da's helemaal geen onzin. De achtergrond hierachter is dat ambtenaren al sinds jaar en dag salarisverhogingen krijgen die onder die van de markt liggen; de reden daarvoor is de 'voorbeeldfunctie' van de overheids-CAO's. Liever gezegd, dat als de overheid loonmatiging predikt dan vindt ze dat ze zelf het goede voorbeeld moet geven.
kortom: we hebben niet helemaal een vrije arbeidsmarkt, lijkt wel de USSR
pi_32351934

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:51:21 ]
Zerg schreef:
pi_32352956
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:17 schreef maartena het volgende:
Ambtenaren moeten ook een andere werkinstelling krijgen. De laatste keer dat ik voor een overheids instantie werkzaam was (als externe inhuur trouwens, dat zegt ook weer wat over hun uitgaven) stonden de ambtenaren letterlijk allemaal om 2 minuten voor 5 met hun jas en tas klaar, en om 2 seconden over 5 stormde iedereen tegelijk naar de lift.
Toen ik in een supercommerciele kaasfabriek werkte, als uitzendkracht, ging het nauwelijks anders. Dus?
quote:
Maar door de verotte bureaucratie, en de grote onflexibiliteit van ambtenaren
Wel eens met een verzekeringsmaatschappij te maken gehad? Dat zijn vaak commerciele bedrijven
pi_32353058

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:51:21 ]
Zerg schreef:
pi_32353110
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Daarom verdienen die mensen daar ook geen drol en krijgen ze geen opslag. Net als het bij die ambtenaren zou moeten zijn.
Volgens mij haal je oorzaak en gevolg een beetje doorelkaar. Geeft niet hoor.
  donderdag 17 november 2005 @ 20:08:45 #14
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32353191
Ik stem vóór.
pi_32353294

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:51:21 ]
Zerg schreef:
  donderdag 17 november 2005 @ 20:12:49 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32353313
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef joshus_cat het volgende:
... Als ik zie wat voor puin sommige onderzoeksbureau'tjes afleveren, en hoe ze dat hoopje stront dan ontzettend goed weten te verpakken....
En door welke grootdenkers worden die adviesjongetjes ingehuurd?
idd. door laffe ambtenaren die vinden dat ze te slecht betaald worden om zelf een een knoop door te hakken.
Je zou eens vijanden maken op de rustige weg naar je pensioen.

Ieder jaar 1% van de ambtenaren eruit.
50% door natuurlijk verloop, 50% door ontslag van niet/dys-functionerende ambtenaren.
Als de prestaties, objectief gemeten, gelijk blijven mag je wat mij betreft het huidige "ambtenaren budget" verdelen onder die 99,98, 97 enz % ambtenaren die over blijven de komende jaren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32358946
Prutsambtenaren zijn het !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik betaal ieder jaar meer en meer, en waardoor.. door die inefficiente inhalerige kneuzen van de overheid. Laat ze eens efficient gaan werken en winst gaan maken verdorie.. prutsers.. En die externen zijn al helemaal niet nodig, wel een beter aanname beleid.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_32359545
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef kawotski het volgende:
Prutsambtenaren zijn het !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik betaal ieder jaar meer en meer, en waardoor..
...doordat je meer bent gaan verdienen. Volgens http://www.femblog.nl/2005/10/13/120233.php (de eerste link die ik zo snel kon vinden) is de belastingdruk in nederland al een tijdje aan 't dalen.

Of bedoel je dat je minder overhoudt aan 't einde van de maand, dwz dat je minder koopkracht hebt?

Tsja, dan zul je toch echt bij de fijne broeders van de vrije markt moeten zijn. Horeca, supermarkten, verzekeraars....
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:38:45 #19
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32361564
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Daarom verdienen die mensen daar ook geen drol en krijgen ze geen opslag.
De zuivel-CAO is goudgerand. Daar ligt het iig niet aan.
pi_32362102
Ambtenaren!
Herinner me wel jaren terug,mijn schoonvader was afdelingschef bij BZ in Den Haag.
Een van zijn zeg maar medewerkers verpeste de sfeer op de afdeling.
Hij mijn schoonvader dus.wilde hem kwijt.
Weet je hoe? Hij werd weg gepromoveerd,hogere funktie,hoger salaris.
pi_32365306
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef saladito het volgende:

Weet je hoe? Hij werd weg gepromoveerd,hogere funktie,hoger salaris.
Topmensen uit het bedrijfsleven worden ook weggebonjourd met een 'gouden handdruk'. Wat je hier zegt zegt meer over het ontslagrecht in nederland dan over de overheid.

Plus dat overheidsinstanties bij dit soort zaken vaak niet door durven te bijten, en voor de makkelijke weg kiezen. Ik heb al de nodige keren gezien dat volledig terechte 'onstlag op staande voet'-zaken afketsten doordat ergens in de keten iemand geen beslissing durfde te nemen.
pi_32365603
Ik denk niet dat ambtenaren meteen een hoger salaris moeten krijgen, een prestatieloon zou veel meer zoden aan de dijk zetten mijns inziens. Dus presteer je boven de norm --> hoger salaris, op de norm --> normaal salaris, onder de norm --> lager salaris. Daarbij moet er naar gestreefd worden om de norm steeds hoger te leggen waardoor prijs kwaliteit minimaal gelijk blijft. Er zijn idd ambtenaren die nix uitvoeren, maar er zijn er ook die wel hard werken. Dus a.u.b niet generaliseren in dit geval.
To be stupid, selfish, and have good health are three requirements for happiness, though if stupidity is lacking, all is lost.
<center>Gustave Flaubert (1821 - 1880)</center>
Doubt whom you will but never yourself
pi_32365695
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:
maar dan verminderen we het aantal ambtenaren wel drastisch. Is dat een goeie deal?
Ja joh, leg er nog geld op toe en dat uit jouw mond
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:17:02 #24
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_32367371
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:52 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ambtenaren zijn natuurlijk zo incompetent dat ze geen ander werk kunnen vinden en allemaal werkeloos thuis zullen ziitten
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_32367524
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:17 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Ambtenaren zijn natuurlijk zo incompetent dat ze geen ander werk kunnen vinden en allemaal werkeloos thuis zullen ziitten
vertel jij maar waar ze die banen zouden moeten vinden en hoe dat niet ten koste zou gaan van de reeds werkloze werkzoekende. Het totaal aantal banen neemt immers dan af, waardoor er zowiezo meer werklozen komen, of dat nou de ambtenaar is, of de andere werkzoekende, wiens potentiele baantje door een ontslagen ambtenaar wordt ingenomen.
pi_32367529

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:51:21 ]
Zerg schreef:
pi_32367686
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Mikkie het volgende:

En misschien dat de belastingdruk dan daalt...maar denk eens aan andere dingen die je wél moet betalen. Simpel voorbeeldje: je zorgverzekeringspremie die zéér sterk stijgt. Dat is ook allemaal druk op je inkomen, je houdt steeds minder over.
Doe eens begrijpend lezen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:53:42 #28
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_32368218
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Vhiper het volgende:

[..]

vertel jij maar waar ze die banen zouden moeten vinden en hoe dat niet ten koste zou gaan van de reeds werkloze werkzoekende. Het totaal aantal banen neemt immers dan af, waardoor er zowiezo meer werklozen komen, of dat nou de ambtenaar is, of de andere werkzoekende, wiens potentiele baantje door een ontslagen ambtenaar wordt ingenomen.
Dat zou alleen kloppen als alle vacatures geschikt zouden zijn voor alle werkzoekenden.
Ik kan je vertellen dat dat in de echte wereld niet het geval is.
Zo werkt het alleen in de politiek (zoals in de plannetjes als "bijstandsmoeders in de kinderopvang")

Er zijn wel degelijk branches waar nog genoeg vacatures zijn en er wordt gezocht naar goed en/of hoog opgeleid personeel.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_32368617
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:53 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Dat zou alleen kloppen als alle vacatures geschikt zouden zijn voor alle werkzoekenden.
Ik kan je vertellen dat dat in de echte wereld niet het geval is.
Zo werkt het alleen in de politiek (zoals in de plannetjes als "bijstandsmoeders in de kinderopvang")

Er zijn wel degelijk branches waar nog genoeg vacatures zijn en er wordt gezocht naar goed en/of hoog opgeleid personeel.
Dat gaat alleen op als er alleen goed en/of hoog opgeleide ambtenaren eruit geknikkerd zouden worden.
pi_32369413
Ik zit nog steeds te wachten op concrete cijfers hoeveel een 35 jarige hbo als ambtenaar ongeveer zou verdienen met 10 jaar arbeidsverleden. Als ik in de intermediar kijk en daar de overheidsadvertenties kan ik me me voor mijn hoofd slaan dat ik geen weg en waterbouw heb gedaan maar werktuigbouwkunde. Wanneer ik de salarisindicaties daar mag geloven.

Dan kunne we eens de vergelijking met het bedrijfsleven gaan maken om te kijken of ambtenaren uberhaubt wel een reden tot klagen hebben.
pi_32369444
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:09 schreef Vhiper het volgende:

Dat gaat alleen op als er alleen goed en/of hoog opgeleide ambtenaren eruit geknikkerd zouden worden.
Klopt. De stereotypische ambtenaar die je liever kwijt dan rijk bent is man, 45+, verzuurd, heeft nergens zin in, weet het wel altijd beter, durft geen risico te nemen want weet dat-ie niet meekomt op de arbeidsmarkt doordat-ie zich tijden geleden vast heeft laten manoevreren in een esoterisch gebiedje. Iets anders leren heeft nooit gehoeven van de organisatie of z'n baas, dus waarom zou je ook. Tot 't organisatieonderdeel waar-ie zit met een pennestreek wordt opgeheven.

Zo iemand kan solliciteren tot-ie een ons weegt, maar dat wordt natuurlijk nooit wat.
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:47:16 #32
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_32369627
mijn zus heeft ook een keer een dagje meegelopen bij het waterschap, in 1 dag het werk voor de hele week gedaan
Was de printer kapot, stonden ze een uur bij de printer te lullen, komt mijn zus aanlopen, flikkert papier in dat ding.. opgelost..
ambtenaren
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:34:21 #33
134303 Erik.Martens
de Nieuwe Beweging
pi_32384746
1. Lonen verhogen voor een hele 'markt' lijkt met niet passend.
Er zijn nogal wat verschillende soorten ambtenaren en ik denk dat sommige voor loonsverhoging in aanmerking zullen komen, maar sommigen ook zeker niet. Hier een globaal standpunt op innemen lijkt met niet gepast.
2. Ambtenaren zijn lui, dom en willen niet werken, is wat veel mensen hier globaal gezegd roepen.
Ik ken wat ambtenaren en ik ken mensen in het bedrijfsleven bij zeer uiteenlopende bedrijven.
Ik ken hardwerkende ambtenaren en ik ken luie asocialen die een royaal loon vangen voor het zo kort mogelijk aanwezig zijn op hun commerciele baan.
Maar we kunnen toch niet een hele vakgroep over een kam scheren? Is hier nu werkelijk iemand die denkt dat ALLE ambtenaren lui zijn? Serieus?
Misschien kan hier wel iets gaan gebeuren, daar gaat het niet om, maar ik weiger te geloven dat alle ambtenaren lui zijn, en dat is mede omdat ik met eigen ogen zie dat dat simpelweg niet waar is.
De Nieuwe Beweging: Politiek platform in aanbouw.. voor een politiek vanuit een jongere invalshoek.
http://www.nieuwebeweging.nl
pi_32392072
Ik vind het wel een goed plan.

Men moet niet vergeten dat in de afgelopen, pak 'm beet dertig jaar, er enorme saneringen in de industrie en automatisering zijn geweest. Daar waar bedrijven gigantisch zijn afgeslankt en de bedrijfsproductiviteit enom is gestegen, is niet de productiviteit van de ambtenaar, maar slechts het aantal ambtenaren gestegen.

Dus het is logisch dat daar ook een extra beloning tegenover staat.

Het enige voordeel dat ik in zo'n verhoging kan zien, is dat het hele kaartenhuis eerder in elkaar dondert, omdat het niet te betalen is, en er eens echt gesaneerd kan worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 19 november 2005 @ 04:48:20 #35
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_32392082
Ambtenaar die zeurt om meer salaris klinkt als: Gediplomeerd (dicht bij de macht stucturen) trachtende een graantje mee te pikken van de macht, rijkdom, en voorkeurpositie.
Kortom een westerse variant van de klagende een overwegend corrupte Keniaanse ambtenaar in buitendienst.
  zaterdag 19 november 2005 @ 04:50:22 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32392093
Ambtenaar is iemand die het de burger zo lastig mogelijk maakt en er nog betaald voor krijgt ook. Dus doe maar geen verhoging.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_32392594
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:52 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hij betaalt toch geen belasting over zijn studiefinancieringkje dus dan is het makkelijk roepen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32397230
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:26 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

...doordat je meer bent gaan verdienen. Volgens http://www.femblog.nl/2005/10/13/120233.php (de eerste link die ik zo snel kon vinden) is de belastingdruk in nederland al een tijdje aan 't dalen.

Of bedoel je dat je minder overhoudt aan 't einde van de maand, dwz dat je minder koopkracht hebt?

Tsja, dan zul je toch echt bij de fijne broeders van de vrije markt moeten zijn. Horeca, supermarkten, verzekeraars....
ik ben niet meer gaan verdienen hoor (1% dit jaar dan), neem maar ctc op met m'n salarisadministratie. En je hoort mij niet over supermarkten of horeca, daar gaat net zo veel geld heen als voorheen. Een supermarkt of horeca verdient aan mij evenveel als vroegah.. mijn inkoopbeleid is minder Ah en meer Deka of Edah bijv.

Maar ik denk dat je de privatisering over het hoofd ziet, daar gaat meer en meer geld naar toe waar ik geen invloed op heb (of ik moet in de kou gaan zitten en in een kartonnen doos gaan wonen). je kan zelf denk ik wel genoeg verzinnen waar de overheid z'n taken heeft overgedragen aan de markt waardoor wij de dupe zijn.

Het is niet zo moeilijk om te zien waar mijn geld heen gaat (topsalarissen ziekenhuizen, woningbouwcooperaties, energie) en dat had de overheid kunnen voorkomen. In dat licht bekeken heeft de overheid heel wat goed te maken. Daarom zeg ik , laat de ambtenaren eerst een prijzenslag leveren en dan verdienen ze pas een beter salaris.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:43:42 #39
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32401111
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:
Ja, want meer geld betekend harder werken zo werk het in het bedrijfsleven ook!

Al zou de hele overheid wel eens als een bedrijf mogen gaan werken. Dat zou de belastingbetaler ook veel geld schelen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:52:14 #40
134303 Erik.Martens
de Nieuwe Beweging
pi_32401317
Het zou je verbazen hoe (on)effecient grote bedrijven werken.
De Nieuwe Beweging: Politiek platform in aanbouw.. voor een politiek vanuit een jongere invalshoek.
http://www.nieuwebeweging.nl
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:56:48 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32401418
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:52 schreef Erik.Martens het volgende:
Het zou je verbazen hoe (on)effecient grote bedrijven werken.
Dat weet ik alleen het oneffecientse bedrijf wat ik ooit gezien heb is wel de overheid!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_32402648
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 16:56 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat weet ik alleen het oneffecientse bedrijf wat ik ooit gezien heb is wel de overheid!
...en UPC dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')