Meestal staat 'ie bij ons ook zacht aan.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:46 schreef lambrusco_bianco het volgende:
radio aan tijdens de les?? heb dat bij beide instructeurs gehad...
Nope, is bij R.S.N, maar heb al een hele planning staan dus gaat allemaal goedkomen als ik teminste niet faalquote:
haha mooi!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:55 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Nope, is bij R.S.N, maar heb al een hele planning staan dus gaat allemaal goedkomen als ik teminste niet faal![]()
Die zei dat ik beter moest kjiken wanneer ik moest draaien en dat ik geen gevoel heb of ik naar de stoep ga of niet en hij zei dat ik maar weer weg moest rijden omdat het toch niet ging lukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met lessen heb ik dat ook eens gehad, maar mijn instructeur vond het nog wel OK, want ik had wel goed gekeken (ik stond zowat dwars in het vak, rechterachterwiel tegen de stoeprand, rechtervoorlamp ongeveer ter hoogte van het linkerachterlicht van de auto voor me (wel met veilige tussenafstand))). En mijn instructeur was altijd wel erg kritisch.
En ik heb met lessen ook wel eens gehad dat ik zo ongeveer een meter vanaf de stoep kwam te staan, en dat vond 'ie ook goed. Niet goed vond hij het een keer toen ik wel precies netjes kwam te staan, maar niet goed had gekeken.
Wat zei je instructeur ervan?
Heeft hij ook uitgelegd wanneer je moet indraaien en wanneer terugdraaien?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die zei dat ik beter moest kjiken wanneer ik moest draaien en dat ik geen gevoel heb of ik naar de stoep ga of niet en hij zei dat ik maar weer weg moest rijden omdat het toch niet ging lukken
jewel, zo vaak, en normaal gaat fileparkeren wel goed, maar vandaag was ik gewoon te vroeg, eigen schuld verder hoor, volgende keer beterquote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft hij ook uitgelegd wanneer je moet indraaien en wanneer terugdraaien?
Het belangrijkste is het kijken.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jewel, zo vaak, en normaal gaat fileparkeren wel goed, maar vandaag was ik gewoon te vroeg, eigen schuld verder hoor, volgende keer beter
Morgen afrijden dus? succesquote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef Kim456 het volgende:
[..]
haha mooi!
ik zit mezelf echt op te vreten van binnen van de zenuwen. bah, morgenvroeg! zie er echt onwijs tegenop.. terwijl ik echt nog nooit voor iets (zo) zenuwachtig geweest ben :s
veel succesquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Vogel87 het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen mee in dit topic zonder te reageren, maar goed: morgen heb ik een TTT en ik ben erg benieuwd hoe het zal gaanHopelijk goed, zodat ik snel kan afrijden (misschien dit jaar nog wel!).
waar ging je welke snelweg op? richting utrecht op de a4? en dan afslag a13/plaspoelpolder?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:18 schreef mirelia het volgende:
[..]
Het was CBR rijswijk maar ik noem liever geen namen
Hier komen ook mensen van het CBR en die praten met collega's
Veronderstel je dat ......... dit leest en met collega x een afspraak maakt dat ik de volgende keer hoe dan ook niet mag slagen
........ weet best als hij dit leest dat het over hem gaat maar als ik ook zijn naam erbij zet dan kan ik een probleem krijgen
@ Kim....veel succes morgen. ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik
Geloof in jezelf, dat is het belangrijkste
WAAR?? goed dat die vraag niet aan mij gesteld wordt.... Meestal weet ik niet waar ik gereden heb. Ja globaal maar verder echt niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef lipje het volgende:
[..]
waar ging je welke snelweg op? richting utrecht op de a4? en dan afslag a13/plaspoelpolder?
Als je ooit een reïncarnatie papier onder je neus geschoven krijgt, NOOIT postduif aankruisenquote:Op vrijdag 18 november 2005 07:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
WAAR?? goed dat die vraag niet aan mij gesteld wordt.... Meestal weet ik niet waar ik gereden heb. Ja globaal maar verder echt niet.
Vanaf Den Haag de Utrechtsebaan op en daarna idd afslag 10 Plaspoelpolderquote:Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef lipje het volgende:
[..]
waar ging je welke snelweg op? richting utrecht op de a4? en dan afslag a13/plaspoelpolder?
op gevoel gaat het imo nog beter, zo ga je het op een gegeven moment ook doen en vergeet je die punten (ruitewisser edquote:Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft hij ook uitgelegd wanneer je moet indraaien en wanneer terugdraaien?
idd, dat zei hij ook, maar dat gevoel heb ik dus nog nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
op gevoel gaat het imo nog beter, zo ga je het op een gegeven moment ook doen en vergeet je die punten (ruitewisser ed) die je op een bepaald punt moet mikken zo.
same here, me broer wist altijd precies na rijles waar ie gereden had, hoe al die straten heten enzo, maar ik heb echt geen idee hoor, weet de route een beetje globaal, maar ga zeker niet naar straatnamen ofzo vragenquote:Op vrijdag 18 november 2005 07:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
WAAR?? goed dat die vraag niet aan mij gesteld wordt.... Meestal weet ik niet waar ik gereden heb. Ja globaal maar verder echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |