abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32352436
tvp
  donderdag 17 november 2005 @ 19:52:43 #27
88233 Steve
Still the best.
pi_32352685
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:46 schreef lambrusco_bianco het volgende:
radio aan tijdens de les?? heb dat bij beide instructeurs gehad...
Meestal staat 'ie bij ons ook zacht aan.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_32352783
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef Kim456 het volgende:

[..]

anwb spoedcursus ja?
Nope, is bij R.S.N, maar heb al een hele planning staan dus gaat allemaal goedkomen als ik teminste niet faal
pi_32353166
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:55 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

Nope, is bij R.S.N, maar heb al een hele planning staan dus gaat allemaal goedkomen als ik teminste niet faal
haha mooi!

ik zit mezelf echt op te vreten van binnen van de zenuwen. bah, morgenvroeg! zie er echt onwijs tegenop.. terwijl ik echt nog nooit voor iets (zo) zenuwachtig geweest ben :s
I'm a Newbie. I know
pi_32353416
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Met lessen heb ik dat ook eens gehad, maar mijn instructeur vond het nog wel OK, want ik had wel goed gekeken (ik stond zowat dwars in het vak, rechterachterwiel tegen de stoeprand, rechtervoorlamp ongeveer ter hoogte van het linkerachterlicht van de auto voor me (wel met veilige tussenafstand ))). En mijn instructeur was altijd wel erg kritisch.
En ik heb met lessen ook wel eens gehad dat ik zo ongeveer een meter vanaf de stoep kwam te staan, en dat vond 'ie ook goed. Niet goed vond hij het een keer toen ik wel precies netjes kwam te staan, maar niet goed had gekeken.

Wat zei je instructeur ervan?
Die zei dat ik beter moest kjiken wanneer ik moest draaien en dat ik geen gevoel heb of ik naar de stoep ga of niet en hij zei dat ik maar weer weg moest rijden omdat het toch niet ging lukken
pi_32353449
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Die zei dat ik beter moest kjiken wanneer ik moest draaien en dat ik geen gevoel heb of ik naar de stoep ga of niet en hij zei dat ik maar weer weg moest rijden omdat het toch niet ging lukken
Heeft hij ook uitgelegd wanneer je moet indraaien en wanneer terugdraaien?
pi_32353509
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

jewel, zo vaak, en normaal gaat fileparkeren wel goed, maar vandaag was ik gewoon te vroeg, eigen schuld verder hoor, volgende keer beter
pi_32353902
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jewel, zo vaak, en normaal gaat fileparkeren wel goed, maar vandaag was ik gewoon te vroeg, eigen schuld verder hoor, volgende keer beter
Het belangrijkste is het kijken.
pi_32354817
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef Kim456 het volgende:

[..]

haha mooi!

ik zit mezelf echt op te vreten van binnen van de zenuwen. bah, morgenvroeg! zie er echt onwijs tegenop.. terwijl ik echt nog nooit voor iets (zo) zenuwachtig geweest ben :s
Morgen afrijden dus? succes
pi_32357693
Ik word echt gestoord van Hogeschool Zeeland. Ik probeer mijn rijlessen te plannen, gaan ze elke keer het rooster veranderen en tentamens verzetten Hebben we een half uur op kantoor alles zitten plannen, kom ik thuis: - tentamen verzet, en een mailtje van mn mentor, of ik maandag maar even op gesprek kom

Ik zal blij zijn als het 30 december is, dan hoop ik het papiertje in ontvangst te nemen
  donderdag 17 november 2005 @ 22:38:41 #36
88233 Steve
Still the best.
pi_32357933
Morgen weer les, om 12.00 uur nog wel. Heeft 'ie zijn pauze opgegeven zodat ik deze week toch nog kon lessen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 17 november 2005 @ 22:43:25 #37
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32358074
Als reactie op vraag uit vorige topic van Robin__ :
Moet van Amstelveen naar Den helder, dus op zich valt het nog mee, maar leuk stukje. Moet ook wat "spullen verplaatsing"-acties doen en heb er van 11 uur tot 17 uur voor, lekker middagje rustig crossen, met cd'tje op en lekker ergens even krantje met koffie langs de snelweg.....even dagje vakantie zowat
pi_32358499
Den helder, dan moet je toch een heeeel stuk langs dat kanaal? Zou maar niet al te hard crossen :p

Wel leuk, ga je dan ook voor het eerst van diesel naar een benzine auto?
  donderdag 17 november 2005 @ 23:03:09 #39
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32358763
Heb al kleine stukjes gereden hoor, alleen nooit met een 'doel', en nog nooit lange stukken alleen op snelweg. Dus niet eerste keer benzine, maar wel eerste echte keer dat ik mijn rijbewijs echt tof ga vinden! Ik ga met auto van vriendins-ouders en dat is een auto dat op gas rijdt, dus kan ik dat mooi uitproberen
(wel al even 10 minuutjes uitgeprobeerd of het niet te raar was voor zekerheid )
pi_32359311
Ik lees eigenlijk alleen mee in dit topic zonder te reageren, maar goed: morgen heb ik een TTT en ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan Hopelijk goed, zodat ik snel kan afrijden (misschien dit jaar nog wel!).
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_32360252
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Vogel87 het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen mee in dit topic zonder te reageren, maar goed: morgen heb ik een TTT en ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan Hopelijk goed, zodat ik snel kan afrijden (misschien dit jaar nog wel!).
veel succes
  donderdag 17 november 2005 @ 23:51:55 #42
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_32360325
quote:
Op donderdag 17 november 2005 18:18 schreef mirelia het volgende:

[..]

Het was CBR rijswijk maar ik noem liever geen namen
Hier komen ook mensen van het CBR en die praten met collega's
Veronderstel je dat ......... dit leest en met collega x een afspraak maakt dat ik de volgende keer hoe dan ook niet mag slagen

........ weet best als hij dit leest dat het over hem gaat maar als ik ook zijn naam erbij zet dan kan ik een probleem krijgen

@ Kim....veel succes morgen. ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik
Geloof in jezelf, dat is het belangrijkste
waar ging je welke snelweg op? richting utrecht op de a4? en dan afslag a13/plaspoelpolder?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_32364033
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef lipje het volgende:

[..]

waar ging je welke snelweg op? richting utrecht op de a4? en dan afslag a13/plaspoelpolder?
WAAR?? goed dat die vraag niet aan mij gesteld wordt.... Meestal weet ik niet waar ik gereden heb. Ja globaal maar verder echt niet.
pi_32365509
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 07:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

WAAR?? goed dat die vraag niet aan mij gesteld wordt.... Meestal weet ik niet waar ik gereden heb. Ja globaal maar verder echt niet.
Als je ooit een reïncarnatie papier onder je neus geschoven krijgt, NOOIT postduif aankruisen
'The Less you know, The more you believe'
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:59:20 #45
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_32368383
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:51 schreef lipje het volgende:

[..]

Vanaf Den Haag de Utrechtsebaan op en daarna idd afslag 10 Plaspoelpolder
Shuffle up and deal!!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:07:31 #46
132767 lipje
pi_32368579
wees blij dat je niet bij de BMW-dealer de snelweg opmoest.. moet je twee verkeerslichten van te voren al weten welke kant je uitgaat, anders kom je er niet optijd tussen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_32368729
quote:
Op donderdag 17 november 2005 20:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

op gevoel gaat het imo nog beter, zo ga je het op een gegeven moment ook doen en vergeet je die punten (ruitewisser ed ) die je op een bepaald punt moet mikken zo.
pi_32369618
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

op gevoel gaat het imo nog beter, zo ga je het op een gegeven moment ook doen en vergeet je die punten (ruitewisser ed ) die je op een bepaald punt moet mikken zo.
idd, dat zei hij ook, maar dat gevoel heb ik dus nog niet
pi_32369667
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 07:04 schreef lambrusco_bianco het volgende:

[..]

same here, me broer wist altijd precies na rijles waar ie gereden had, hoe al die straten heten enzo, maar ik heb echt geen idee hoor, weet de route een beetje globaal, maar ga zeker niet naar straatnamen ofzo vragen
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:09:48 #50
132767 lipje
pi_32370188
meestal ken je de grotere wegen wel van naam. De wijkjes waarin ik gereden heb ken ik ook niet alle straatnamen. De grote doorgaande wegen wat beter
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')