Waar bestond het succes uit?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ach, de vorige was een groot succes.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ach, de vorige was een groot succes.
Dat lijkt mij nogal evident gezien de overtrokken reakties hier over de film (maar waar mensen hier beweren niet naar gekeken te hebben of geen interesse in te hebben)quote:
Ik zie het niet. Wat is het succes dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal evident gezien de overtrokken reakties hier over de film (maar waar mensen hier beweren niet naar gekeken te hebben of geen interesse in te hebben)![]()
Het feit dat allen al een topic hierover wordt geopend, en jullie zo gestressed op reageren! Wel knap hoor voor een film waar niemand heeft gekeken of gaat kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Wat is het succes dan?
Kijkcijfer was laag en publiciteit ging nauwelijks over de inhoud.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kijkcijfers en publiciteit. En dat voor een filmpje van tien minuten (geloof ik)
Idd, al die ophef was nauwelijks inhoudelijk te noemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijkcijfer was laag en publiciteit ging nauwelijks over de inhoud.
Hirsi Ali heeft ook wel gezegd dat het doelv an de film niet echt is bereikt.
Nou, gezien de reaktie die de film opriep, en roept, lijkt het me sterk dat dat het niet over de inhoud gaat. Het is de inhoud die sommige mensen het verkeerde keelgat ingeschoten is, wat natuurlijk zeer voorspelbaar was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
waarschijnlijk blijft het bij geschreeuw dat ze op moet letten met wat ze doet, dat ze erom vraagt bedreigt te worden etc etcquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:12 schreef N.icka het volgende:
en ik hoop er met veel moslims over te gaan discusieren.
Eens, ik denk dat Hirsi Ali´s doelen goed zijn, het bestrijden van discriminatie en afwijzing en mishandeling van vrouwen, homo´s.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
Zou ze Yoesuf, de stichting die zich bezighoudt met homoseksualiteit en islam bij haar film hebben betrokken? Dat is voor mij wel echt een wezenlijke vraag. Die mensen zijn er al jaren serieus mee bezig en ik hoop niet dat ze hen in de wielen gaat rijden.
Het punt is nou juist dat ze vrijwel geen contact heeft met de mensen om wie het gaat. De mensen voor wie ze zei op te komen waren niet blij met haar vorige film.
Natuurlijk moet zo'n film gemaakt kunnen worden maar de vraag is in hoeverre ie eerder kwaad dan goed zal doen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:28 schreef fayle het volgende:
Homo´s en lesbo´s willen geen discussie over hun ´zijn´, maar simpelweg acceptatie.
door wie is Piet dan geschapen ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:59 schreef Ylias het volgende:
Over de kwestie Homofilie binnen de Islam is de Koran ook duidelijk. Het is uit den boze en praktiseren is strafbaar. God heeft tenslotte Adam en Eva geschapen en niet Adam en Piet.
door Eva....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
door wie is Piet dan geschapen ?
vertel me, wat hebben die al bereikt?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Zou ze Yoesuf, de stichting die zich bezighoudt met homoseksualiteit en islam bij haar film hebben betrokken? Dat is voor mij wel echt een wezenlijke vraag. Die mensen zijn er al jaren serieus mee bezig en ik hoop niet dat ze hen in de wielen gaat rijden.
maar wel heel veel internationale aandacht voor het onderwerp, waarvan ik maar had moeten zien of dan anders gebeurd was. en doordat de film niet meer vertoond (kan) worden is de impact lager dan hij had kunnen zijn. maar het feit dat jij je er al topics vol over druk maakt, was dat zonder film ook gebeurd?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
punt 1: dit topic gaat niet over submission 1 maar over 2.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Als HIrsi Ali zo'n probleem heeft met de besnijdenissen van Moslimvrouwen, waarom gaat ze dan niet terug naar het land waar dit voorkomt, het land waar ze zelf is verminkt? Ze is hier bezig met een hetze tegen een probleem dat er niet eens is.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |