Misschien hebben die wel meegewerkt aan de film, of gaan ze er nog aan meewerken. (Neem aan de film nog gemaakt moet worden, het verhaal is net af)quote:Op donderdag 17 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Zou ze Yoesuf, de stichting die zich bezighoudt met homoseksualiteit en islam bij haar film hebben betrokken?
Ik hoop het maar ik vraag het me af. Bij Submission 1 had Hirsi Ali nou niet echt de mensen erbij betrokken voor wie ze zei de film te maken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien hebben die wel meegewerkt aan de film, of gaan ze er nog aan meewerken. (Neem aan de film nog gemaakt moet worden, het verhaal is net af)
Of Yoesuf hier aan meewerkt zal uiteraard niet bekend worden.
Ze zal toch een man moeten vinden die voor homo wil spelen (of het misschien is) die duidelijk het uiterlijk (Marokkaans/Turks?) van een moslim heeft. Anders komt de boodschap niet over.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik vraag het me af. Bij Submission 1 had Hirsi Ali nou niet echt de mensen erbij betrokken voor wie ze zei de film te maken.
Dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze zal toch een man moeten vinden die voor homo wil spelen (of het misschien is) die duidelijk het uiterlijk (Marokkaans/Turks?) van een moslim heeft. Anders komt de boodschap niet over.
Ik vraag me af of Yousuf achter het project staat. Ik kan me goed voorstellen dat de zorgvuldige manier van werken van Yousuf op deze manier doorkruist wordt en weer op jaren achterstand wordt gesteld en dat ze vooral weer herstelwerkzaamheden moeten doen.quote:En ik kan me voorstellen dat Yoesuf hieraan mee zou willen werken, aangezien die ook homosexualiteit onder moslims buiten de taboesfeer willen brengen.
Juist, dus waar maken die moslims zich druk over als ze er toch niet naar hebben gekeken of naar gaan kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef Posdnous het volgende:
Ah, weer zo'n briljante film waar toch geen enkele moslim naar gaat kijken. Keep up het nuttige work..
Ach, de vorige was een groot succes. Daarbij hebben deze films een voorlichtende functie. Krijgen niet-moslims ook eens een kijkje in de islamitische rommelkamer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef Posdnous het volgende:
Ah, weer zo'n briljante film waar toch geen enkele moslim naar gaat kijken. Keep up het nuttige work..
Waar bestond het succes uit?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ach, de vorige was een groot succes.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ach, de vorige was een groot succes.
Dat lijkt mij nogal evident gezien de overtrokken reakties hier over de film (maar waar mensen hier beweren niet naar gekeken te hebben of geen interesse in te hebben)quote:
Ik zie het niet. Wat is het succes dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nogal evident gezien de overtrokken reakties hier over de film (maar waar mensen hier beweren niet naar gekeken te hebben of geen interesse in te hebben)![]()
Het feit dat allen al een topic hierover wordt geopend, en jullie zo gestressed op reageren! Wel knap hoor voor een film waar niemand heeft gekeken of gaat kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Wat is het succes dan?
Kijkcijfer was laag en publiciteit ging nauwelijks over de inhoud.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kijkcijfers en publiciteit. En dat voor een filmpje van tien minuten (geloof ik)
Idd, al die ophef was nauwelijks inhoudelijk te noemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijkcijfer was laag en publiciteit ging nauwelijks over de inhoud.
Hirsi Ali heeft ook wel gezegd dat het doelv an de film niet echt is bereikt.
Nou, gezien de reaktie die de film opriep, en roept, lijkt het me sterk dat dat het niet over de inhoud gaat. Het is de inhoud die sommige mensen het verkeerde keelgat ingeschoten is, wat natuurlijk zeer voorspelbaar was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijkcijfer was laag en publiciteit ging nauwelijks over de inhoud.
Hirsi Ali heeft ook wel gezegd dat het doelv an de film niet echt is bereikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |