Dat zegt hij toch niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
Zie je haar dan liever in mannenkleren rondlopen?
Daarom vraag ik het ook.quote:
Ohw, die vlieger gaat niet voor mij op. Als een shirt mij te strak zit, flikker ik hem direct wegquote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook.
Wat erodome zegt: kleren worden meestal gedragen om mooi te zijn.
En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Quickie_butt je bent een feministische kuthoer.
Omdat dat zo hoort bij vrouwenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Copycat het volgende:
In een hete zomer is zo'n licht, fladderig zomerjurkje juist erg prettig.
En hoe kom je erbij dat alles strak moet zitten?
Niet per se hoor.quote:
Dat is bij mij meestal andersom, zit hij niet meer strak dan gooi ik hem wegquote:Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ohw, die vlieger gaat niet voor mij op. Als een shirt mij te strak zit, flikker ik hem direct weg
Dus daar ging ik altijd van uit, eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juli 1981 14:10 zei oma MouseOver het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Dat komt ook vast niet omdat vrouwen weten dat ze in een kort rokje meer aandacht krijgen.quote:
Ja kan best, maar gezien het feit vrouwen op aandacht kicken, kan je mij nu niet vertellen dat jullie dit soort rokjes alleen daarvoor aanhebben. Want ik zie nog zat meisjes in korte rokjes lopen. Ze weten gewoon dat als ze rokjes dragen er meer mannelijk oog voor hun is.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef erodome het volgende:
Nee, serieus, die rokjes en zomerjurkjes zitten echt heel lekker, lekker luchtig, lekker vrij, wordt er altijd weer blij van dat te kunnen dragen, ook al ziet helemaal niemand het.
Jou zie ik dan ook graag in zo'n rokje paraderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef Seauphie het volgende:
Die zomerjurkjes zitten heerlijk! Tasjes zijn gewoon leuk (en eigenlijk vind ik ze ook niet irritant) en hakken, mits in de goede maat, zijn voor mijn voeten geen marteling hoor. Oh en als kleding knelt dan is 't gewoon te klein
.
Nee, ik ben eigenlijk wel blij dat ik dat soort dingen kan dragen! 't Is toch veel fijner (en leuker!) om 'n dun zomerjurkje aan te hebben dan 'n zware afrits-bermuda?!
Het spijt me, maar ik draag ze ook als ik niet bij mensen in de buurt kom verder, dus nee, niet voor aandacht, gewoon omdat het lekker zit en ik er blij van word, ik hou van blije dingen, serieusquote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja kan best, maar gezien het feit vrouwen op aandacht kicken, kan je mij nu niet vertellen dat jullie dit soort rokjes alleen daarvoor aanhebben. Want ik zie nog zat meisjes in korte rokjes lopen. Ze weten gewoon dat als ze rokjes dragen er meer mannelijk oog voor hun is.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Herald het volgende:
ik vond vrouwenkleding best lekker zitten eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |