abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32343296

Ik heb er geen ervaring mee, maar loopt dat nou echt lekker die vrouwen kleren? Kan me niet voorstellen. Van die soepjurkjes, klote hoge hakken, gekke kuttasjes, alles moet strak zitten, BH's die knellen, strings die schuren tussen de bilnaad, enzovooooorts.

Vinden vrouwen mannenkleren eigenlijk niet veel lekkerder zitten?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:31:11 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32343331
Vind dit niet echt iets voor R&P.

Eerder iets voor LIF.

R&P ---> LIF
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32343380
Nope, vrouwenkleren zitten prima en sommige dingen zijn niet gemaakt om comfertabel te zijn, maar om mooi te zijn, no prob...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:33:00 #4
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32343381
Zie je haar dan liever in mannenkleren rondlopen?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32343418
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
Zie je haar dan liever in mannenkleren rondlopen?
Dat zegt hij toch niet?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 17 november 2005 @ 14:35:36 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32343459
In een hete zomer is zo'n licht, fladderig zomerjurkje juist erg prettig.
En hoe kom je erbij dat alles strak moet zitten?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:35:41 #7
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32343462
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:34 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet?
Daarom vraag ik het ook.

Wat erodome zegt: kleren worden meestal gedragen om mooi te zijn.
En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32343490
pberends je bent een vervelend kereltje met aandacht tekort
pi_32343492
quote: