abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32343296

Ik heb er geen ervaring mee, maar loopt dat nou echt lekker die vrouwen kleren? Kan me niet voorstellen. Van die soepjurkjes, klote hoge hakken, gekke kuttasjes, alles moet strak zitten, BH's die knellen, strings die schuren tussen de bilnaad, enzovooooorts.

Vinden vrouwen mannenkleren eigenlijk niet veel lekkerder zitten?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:31:11 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32343331
Vind dit niet echt iets voor R&P.

Eerder iets voor LIF.

R&P ---> LIF
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32343380
Nope, vrouwenkleren zitten prima en sommige dingen zijn niet gemaakt om comfertabel te zijn, maar om mooi te zijn, no prob...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:33:00 #4
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32343381
Zie je haar dan liever in mannenkleren rondlopen?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32343418
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:33 schreef Bupatih het volgende:
Zie je haar dan liever in mannenkleren rondlopen?
Dat zegt hij toch niet?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 17 november 2005 @ 14:35:36 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32343459
In een hete zomer is zo'n licht, fladderig zomerjurkje juist erg prettig.
En hoe kom je erbij dat alles strak moet zitten?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:35:41 #7
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32343462
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:34 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet?
Daarom vraag ik het ook.

Wat erodome zegt: kleren worden meestal gedragen om mooi te zijn.
En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_32343490
pberends je bent een vervelend kereltje met aandacht tekort
pi_32343492
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Daarom vraag ik het ook.

Wat erodome zegt: kleren worden meestal gedragen om mooi te zijn.
En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Ohw, die vlieger gaat niet voor mij op. Als een shirt mij te strak zit, flikker ik hem direct weg
pi_32343522
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Quickie_butt je bent een feministische kuthoer.
pi_32343567
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Copycat het volgende:
In een hete zomer is zo'n licht, fladderig zomerjurkje juist erg prettig.
En hoe kom je erbij dat alles strak moet zitten?
Omdat dat zo hoort bij vrouwen
  donderdag 17 november 2005 @ 14:40:08 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32343603
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef WesHell het volgende:

Omdat dat zo hoort bij vrouwen
Niet per se hoor.
Sommige kledingstukken zijn inderdaad zo van snit dat ze strakker beter kleden, maar ook in de vrouwenfashion is meer baggy doorgedrongen .
pi_32343610
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ohw, die vlieger gaat niet voor mij op. Als een shirt mij te strak zit, flikker ik hem direct weg
Dat is bij mij meestal andersom, zit hij niet meer strak dan gooi ik hem weg

Nee, heb ook wel lekkere flodder kleding hoor, maar een fiks deel is om mooi te zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32343640
Die strakke kleding zit imho juist extra lekker. Hoge hakken lopen na een tijd niet meer lekker (al verschilt dat per persoon) maar de eerste 20 minuten loopt het gewoon goed. En in de zomer zijn jurkjes en blote dingen en echte "vrouwenkleding" juist heerlijk, lekker luchtig enzo
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:43:36 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343719
Ik had laatst een kilt aan, en ik vond het verschrikkelijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen vrijwillig in jurken lopen.

Maar zoals m'n oma altijd zei:
quote:
Op donderdag 14 juli 1981 14:10 zei oma MouseOver het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Dus daar ging ik altijd van uit, eigenlijk.
Vampire Romance O+
pi_32343720
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Elefes het volgende:
juist heerlijk, lekker luchtig enzo
Dat komt ook vast niet omdat vrouwen weten dat ze in een kort rokje meer aandacht krijgen.

pi_32343771
Nee, serieus, die rokjes en zomerjurkjes zitten echt heel lekker, lekker luchtig, lekker vrij, wordt er altijd weer blij van dat te kunnen dragen, ook al ziet helemaal niemand het.
pi_32343934
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef erodome het volgende:
Nee, serieus, die rokjes en zomerjurkjes zitten echt heel lekker, lekker luchtig, lekker vrij, wordt er altijd weer blij van dat te kunnen dragen, ook al ziet helemaal niemand het.
Ja kan best, maar gezien het feit vrouwen op aandacht kicken, kan je mij nu niet vertellen dat jullie dit soort rokjes alleen daarvoor aanhebben. Want ik zie nog zat meisjes in korte rokjes lopen. Ze weten gewoon dat als ze rokjes dragen er meer mannelijk oog voor hun is.
pi_32344094
Die zomerjurkjes zitten heerlijk ! Tasjes zijn gewoon leuk (en eigenlijk vind ik ze ook niet irritant) en hakken, mits in de goede maat, zijn voor mijn voeten geen marteling hoor. Oh en als kleding knelt dan is 't gewoon te klein .
Nee, ik ben eigenlijk wel blij dat ik dat soort dingen kan dragen! 't Is toch veel fijner (en leuker!) om 'n dun zomerjurkje aan te hebben dan 'n zware afrits-bermuda ?!
La mode se démode, le style jamais.
pi_32344162
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef Seauphie het volgende:
Die zomerjurkjes zitten heerlijk ! Tasjes zijn gewoon leuk (en eigenlijk vind ik ze ook niet irritant) en hakken, mits in de goede maat, zijn voor mijn voeten geen marteling hoor. Oh en als kleding knelt dan is 't gewoon te klein .
Nee, ik ben eigenlijk wel blij dat ik dat soort dingen kan dragen! 't Is toch veel fijner (en leuker!) om 'n dun zomerjurkje aan te hebben dan 'n zware afrits-bermuda ?!
Jou zie ik dan ook graag in zo'n rokje paraderen.
pi_32344250
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ja kan best, maar gezien het feit vrouwen op aandacht kicken, kan je mij nu niet vertellen dat jullie dit soort rokjes alleen daarvoor aanhebben. Want ik zie nog zat meisjes in korte rokjes lopen. Ze weten gewoon dat als ze rokjes dragen er meer mannelijk oog voor hun is.
Het spijt me, maar ik draag ze ook als ik niet bij mensen in de buurt kom verder, dus nee, niet voor aandacht, gewoon omdat het lekker zit en ik er blij van word, ik hou van blije dingen, serieus

Ik kleed me weleens voor aandacht hoor, eerlijk is eerlijk, maar dat is vaker meer gekleed, vrij classy, tot in de puntjes verzorgt en opvallend.

De vrolijke wapperende rokjes, de flierige zomerjurkjes zijn van een ander kaliber, alhoewel ik er ook heb die ik op straat niet zomaar even aan zou trekken, die zijn wel weer voor aandacht, maar dan wel op de juiste plek.
pi_32344301
Waarom vraagt TS niet even aan zijn moeder of hij een jurk mag passen? Dan weet je het meteen zelf of het lekker zit.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32344582
Jurkjes en rokjes zijn niet voor de aandacht, in zoverre dat het lekker luchtig is in de zomerwarmte. Vooral op vakantie worden ze dan ook gedragen.
Verder is het niet zo raar om je zo leuk mogelijk te kleden, toch? En dat heeft dan niet echt met aandacht te maken (een beetje wel natuurlijk, maar niet in de mate zoals hier gesteld wordt) maar gewoon met er leuk en verzorgd uit zien

Ik ben idd blij dat ik een vrouw ben, mijn kleding zit heerlijk
Het is natuurlijk niet voor niets dat mannenkleding ook steeds strakker wordt
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:17:54 #24
3767 Herald
Come get some
pi_32344733
ik vond vrouwenkleding best lekker zitten eigenlijk
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32347305
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Herald het volgende:
ik vond vrouwenkleding best lekker zitten eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo