Mee eens is.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Radiohost het volgende:
Uh...zelf ben je niet zo slim he?![]()
En dat concludeer je uit...?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Radiohost het volgende:
Uh...zelf ben je niet zo slim he?![]()
dat is ook echt grote onzin.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Mute_Me het volgende:
dat is die mensen vanaf geboorte zo geleerd, altijd de beste moeten zijn, altijd de eerste, altijd de slimste, altijd de beste baan... niks mis mee, maar zo ben ik niet.
Ik ken dat andere topic niet... Maar ik neem aan dat een Hoogopgeleide man een goeie baan wil om daar een leuk leven van te kunnen financieren. Niets meer niets minder.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
En dat concludeer je uit...?
- geldquote:[b]Wat willen hoogopgeleide mannen?
Waarom wordt dan wel gedacht dat alles wat een vrouw doet, ze dit voor de mannen doet?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
beetje dom om te denken dat alles wat een man doet dat hij dat voor de vrouwen doet
Dat lijkt mij dus ook jaquote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ken dat andere topic niet... Maar ik neem aan dat een Hoogopgeleide man een goeie baan wil om daar een leuk leven van te kunnen financieren. Niets meer niets minder.
Lijkt mij hetzelfde voor een vrouw dus.
(Daarnaast heeft een goeie baan *schijnt* aantrekkingskracht op vrouwen)
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Quickie_butt je bent een feministische kuthoer.
Eindelijk iemand die het door heeft waar dit topic omdraait.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waarom wordt dan wel gedacht dat alles wat een vrouw doet, ze dit voor de mannen doet?
Wat loop je nu te zeiken man. Wees blij dat je geen burqa hoeft te dragen en geem toestemming hoeft te vragen om naar buiten te mogen zoals 75% van de vrouwen over de hele wereld dit wel moeten doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft waar dit topic omdraait.
Zoals wat? Een opleiding volgen?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waarom wordt dan wel gedacht dat alles wat een vrouw doet, ze dit voor de mannen doet?
Jup ruil 'mannen' om voor 'vrouwen' en andersom in de OP en men vindt de tekst een stuk minder 'vreemd'. Waarom is dat toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft waar dit topic omdraait.
Moet je het topic van PBerends lezen...die vraagt zic af waarom vrouwen hoogopgeleid willen zijn.quote:
Typisch is dat, inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup ruil 'mannen' om voor 'vrouwen' en andersom in de OP en men vindt de tekst een stuk minder 'vreemd'. Waarom is dat toch?
daar noem je ook wel iemand. PBerends.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moet je het topic van PBerends lezen...die vraagt zic af waarom vrouwen hoogopgeleid willen zijn.
Persoonlijke groei, en economische onafhankelijkheid vindt hij minder waarschijnlijke drijfveren voor vrouwen als dat ze dat voor mannen zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik word er niet goed van eigenlijk. Is het weer rellentijd ofzo? Eerst Fuifduif nu die pberends weer. Stelletje achterlijke SGP'ersquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup ruil 'mannen' om voor 'vrouwen' en andersom in de OP en men vindt de tekst een stuk minder 'vreemd'. Waarom is dat toch?
Nee maar het is meer het idee van, dat het blijkbaar raar is dat je je als vrouw wilt ontwikkelen, zeker als je een lekker koppie, en dito tieten en kontje hebt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
nou het spijt me maar een hoogopgeleide vrouw doet het volgens mij echt niet voor de mannen hoor.
Ja, dat is de redenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Hoogopgeleide mannen willen vaak domme blondjes. Dan voelen ze zich nóg slimmer.
dan ga jij met hele rare mannen om volgens mij want hier bij mij op school ken ik niemand die zo denkt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee maar het is meer het idee van, dat het blijkbaar raar is dat je je als vrouw wilt ontwikkelen, zeker als je een lekker koppie, en dito tieten en kontje hebt.
ahumrochelkuchvooroordelenspitspiteenkamscherenrochelquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee maar het is meer het idee van, dat het blijkbaar raar is dat je je als vrouw wilt ontwikkelen, zeker als je een lekker koppie, en dito tieten en kontje hebt.
Vandaar dat half fok op je geiltquote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Hoogopgeleide mannen willen vaak domme blondjes. Dan voelen ze zich nóg slimmer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |