Een van mijn betere grapjes dit jaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En ik....omdat ik vrouwen begrijp!!!!
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon smaak.
Jullie, omdat jullie vrouwen zijn...
En ik....omdat ik vrouwen begrijp!!!!
Daar zou ik anders geen problemen mee hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben ook lief, maar ik douw m'n kont toch ook niet in je gezicht![]()
Late reactie + avatar-overkill.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zou ik anders geen problemen mee hebben hoor
Dat ís Babette van Veenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Jongere zus van Babette van Veen..
Zoals jij het schrijft is het goed.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:14 schreef bar_rel het volgende:
Ja hoi!![]()
Weet iemand wat precies representativiteit is ?Heb morgen een her- voor me mondeling en vorige x brabbelde ikhet fout
![]()
! In me boek staat het niet goed
Oh ik bedoelde eigenlijk representatieve steekproefquote:Op donderdag 17 november 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft is het goed.
'representativiteit'
Dat is hoe je jezelf namens iets of iemand vertegenwoordigt, jezelf naar 'buiten brengt'.
Kus mijn kloten, lamzak.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk representatieve steekproef![]()
[/pberends]quote:
Dat de steekproef een doorsnee van de bevolking (of populatie) is.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk representatieve steekproef![]()
Ok dank jequote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat de steekproef een doorsnee van de bevolking (of populatie) is.
Luie jeugd van tegenwoordig.quote:BRON
re·pre·sen·ta·tief (bn.)
1 in zijn kenmerken een groep of geheel vertegenwoordigend => karakteristiek
*eens*quote:Op donderdag 17 november 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
Ik weet het al: Buup is de buurjongen van het jaar.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:31 schreef bar_rel het volgende:
Ja maar ik zocht op google: Repreblabla en toen vond ie niks
Nu moet alleen KD nog even emigreren en naast je komen wonen.quote:
Ach, er zijn wel meerdere vrouwen die ik als buurvrouw wil, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu moet alleen KD nog even emigreren en naast je komen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |