quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef moussy het volgende:
Ik heb eindelijk mijn schoenen die ik al 100 jaar wil, een paar dr Martensuiteraard in het paars (metallic)
Ik heb ze juist 10 jaar geleden uitgedaan en daarna nooit meer aangetrokken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Docs!
Ik heb ze een paar jaar terug gekocht 'omdat het bij Ska hoorde'.
Ik heb ze zeg maar bijna niet meer uitgedaan daarna!
Ik moet er nog foto's van hebben, maar ik ben er dus een zoot kwijt... GRMBL...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef moussy het volgende:
Belana, heb je nog een foto uit je punktijd?
jaah en ladders er in trekken en door halen tot je kruis en zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Belana het volgende:
lange onderbroeken had ik, gebatikt en wel natuurlijk
en 6 panty's over elkaar en dan gaten er in trekken en weer aan elkaar knopen
Zo vind ik die standaard modellen niet lekker zitten, veel te smal en te strak aan mn kakken. Dat rekt wel op zei die man in de winkel. Nou de groeten, zo heb ik al 3 paar andere schoenen staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:06 schreef jessie het volgende:
Dr Martens. Die heb ik ook gehadIk moest en zou ze hebben want ze waren zo stoer. En iedereen vond ze zo lekker zitten. Nou ik met me maat 41 die bootwerkschoenen gekocht. Van mijn zelfverdiende zaterdaghema baantje centjes. en rot dat ze zaten
Maar ja ik was wel hip
suavenbroeken of zo ietsquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:07 schreef jessie het volgende:
O die broeken Mous die heb ik ook gehad, Die hadden ook een naam. Hoe heette die dingen nou.
ja ik ook, en dan nog eens kleine voetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:21 schreef mallemeid het volgende:
Bij de meeste schoenen heb ik dat ook gehad...maar met dezen geen last van! Ik heb een hoge wreef en een brede voet, jippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |