bronquote:
Dé trend voor aankomende zomer is de sarouelbroek. In de volksmond ook wel MC Hammer broek genoemd. Fashionscene heeft een paar maanden geleden deze trend al opgepikt en ook volgens het Frans-Engelse street merk Be You# kunnen we er niet meer omheen.
Na alle etnische invloeden in modeland zijn we nu toe aan de Indiase broeken met het lage kruis. Uiteraard in een nieuwe coole uitvoering. In denim of felgekleurd katoen met handgeschilderde tattoos erop.
Hakken zijn een must voor dames bij deze stoere opvallende broek. De heren stylen het af met een paar goede sneakers, can't touch this! (PK)
Oh god, nee...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef Triangeljosti het volgende:
![]()
Ik ga me nu al weer verheugen op de zomer! en dan slippertjes eronder! WHAA!!!
IK KAN ER DONDERSGOED OM HEEN, fashionscene heeft deze trend al opgepikt: nou ik niet en ik laat me al helemaal niet door een of ander zogenaamd hip kut merk "be you" vertellen waar ik wel of niet omheen kan.quote:Fashionscene heeft een paar maanden geleden deze trend al opgepikt en ook volgens het Frans-Engelse street merk Be You# kunnen we er niet meer omheen.
Hakken zijn een must voor dames bij deze stoere opvallende broek. De heren stylen het af met een paar goede sneakers, can't touch this! (PK)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |