bronquote:
Dé trend voor aankomende zomer is de sarouelbroek. In de volksmond ook wel MC Hammer broek genoemd. Fashionscene heeft een paar maanden geleden deze trend al opgepikt en ook volgens het Frans-Engelse street merk Be You# kunnen we er niet meer omheen.
Na alle etnische invloeden in modeland zijn we nu toe aan de Indiase broeken met het lage kruis. Uiteraard in een nieuwe coole uitvoering. In denim of felgekleurd katoen met handgeschilderde tattoos erop.
Hakken zijn een must voor dames bij deze stoere opvallende broek. De heren stylen het af met een paar goede sneakers, can't touch this! (PK)
Oh god, nee...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:30 schreef Triangeljosti het volgende:
![]()
Ik ga me nu al weer verheugen op de zomer! en dan slippertjes eronder! WHAA!!!
IK KAN ER DONDERSGOED OM HEEN, fashionscene heeft deze trend al opgepikt: nou ik niet en ik laat me al helemaal niet door een of ander zogenaamd hip kut merk "be you" vertellen waar ik wel of niet omheen kan.quote:Fashionscene heeft een paar maanden geleden deze trend al opgepikt en ook volgens het Frans-Engelse street merk Be You# kunnen we er niet meer omheen.
Hakken zijn een must voor dames bij deze stoere opvallende broek. De heren stylen het af met een paar goede sneakers, can't touch this! (PK)
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
draagde
En als je nu volgend jaar een broek moet hebben en ze hebben ALLEEN maar dat model in de winkels hangen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef NiTiN het volgende:
[..]
IK KAN ER DONDERSGOED OM HEEN, fashionscene heeft deze trend al opgepikt: nou ik niet en ik laat me al helemaal niet door een of ander zogenaamd hip kut merk "be you" vertellen waar ik wel of niet omheen kan.
en ook niet wat een MUST is voor me. Dat ziet er toch niet uit?!
damn, ik haat de zelfingenomen homo's van de zogenaamde modewereld. BLEGH
Trek een broek van je opa aan en doe retro.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
En als je nu volgend jaar een broek moet hebben en ze hebben ALLEEN maar dat model in de winkels hangen?
Ik las m'n eigen berichtje en denk 'dit MEEN je nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De eerste kopers zijn al gesignaleerd:
[afbeelding]
Als straf moet je minstens één week in een sarouelbroek lopenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik las m'n eigen berichtje en denk 'dit MEEN je niet'. Ik ben strontverkouden en niet helemaal wakker, daar zal het aan liggen
.
Ik zeg altijd tegen m'n vriend: "Kijk, daar loopt weer zo'n griet met dooie marmotten om haar voeten!"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |