quote:AH to go op 't station is er om het u gemakkelijk te maken. Bij ons bent u namelijk 7 dagen per week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat welkom voor een ontbijtje, lunch of avondmaaltijd. En natuurlijk voor een vergeten boodschap. Dat is pas handig!
Op het station de goedkoopstequote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Slarioux het volgende:
Fucking duur.
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Slarioux het volgende:
Fucking duur.
Nog steeds duurquote:
Bij de andere winkels op het station is/was vaak cola 2 euro voor 0.5 liter, dus in vergelijking vand at is het redelijk goedkoop (je kan nog wel beter uit de gewone supermarkt iets meenemenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
Ik kom regelmatig met de bus naar station Eindhoven om naar huis te gaan (Roermond). Vlees en groenten wil ik altijd "vers" en als ik van te voren weet dat ik na het sluiten van de winkels in Roermond (na 18:00 is zo goed als alles dicht bij mij in de buurt) pik ik regelmatig een stukje vlees mee uit de AH 2 go in Eindhoven.
MAAR inderdaad het is niet goedkoop. Om het aardig te houden![]()
Coca cola 0.5 ltr = 1e60 wtf!?
Extreem duur zul je bedoelenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
Dan heb jij straks een probleem als de tweede vestiging op A'dam CS in de oosttunnel opentquote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Ancient het volgende:
Ze moeten maar weg uit Amsterdam centraal, ze hebben te lekkere sandwiches waar ik mijn geld aan uitgeef![]()
![]()
![]()
Hier in Utrecht ga ik er dus nooit eten omdat het gewoon veel te duur is.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Slarioux het volgende:
Fucking duur.
Oh maar meer dan noodzakelijk haal ik er dan ook niet; en alleen indien het niet anders kan.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Extreem duur zul je bedoelen![]()
Dan koop je je cola toch in het weekend?
En als je slim bent ga je naar de Lidl, koop je voor dat bedrag 6 liter alternatieve cola![]()
* Spoelt met Lidl Colaquote:Op donderdag 17 november 2005 11:01 schreef wdn het volgende:
[..]
ENNE ga je mond spoelen ja. Het is Coca Cola of anders water uit de kraan.
Loop dan het station uit richting centrum, paar minuten lopen van station zit een normale AH.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
Ik kom regelmatig met de bus naar station Eindhoven om naar huis te gaan (Roermond). Vlees en groenten wil ik altijd "vers" en als ik van te voren weet dat ik na het sluiten van de winkels in Roermond (na 18:00 is zo goed als alles dicht bij mij in de buurt) pik ik regelmatig een stukje vlees mee uit de AH 2 go in Eindhoven.
Koop je toch 1,5 liter voor 1,30 (of zoiets)quote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Die zijn dan dichtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Loop dan het station uit richting centrum, paar minuten lopen van station zit een normale AH.
En nog goedkoper maar iets verder weg (2 minuten extra gok ik) zit een Jan Linders.
Daar gaat het niet om he.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Koop je toch 1,5 liter voor 1,30 (of zoiets)
<..>
Mcdonalds cola is 10% cola, 80% water en 10% nog niet bekende stoffenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Sanduhrr het volgende:
fucking handig, open op zondag en klaar om me mijn liter cola te geven na een lange lange nacht![]()
je kan ook naar de macdonalds voor je cola natuurlijk, mgoeeeed stel dat de ah2go dichterbij zi!t![]()
hij niet alleenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Dan heb jij straks een probleem als de tweede vestiging op A'dam CS in de oosttunnel opent![]()
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:38 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tot 2000h open, is toch lang zat? (tenzij je natuurlijk na acht uur op het station komt)
ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:24 schreef Janetje het volgende:
Handig..
Beetje duur.. maar handig..
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:00 schreef Pikkebaas het volgende:En een broodje Mario is net zo lekker !![]()
maar dan heb je wel 0.5Lquote:Op donderdag 17 november 2005 10:53 schreef Schorpioen het volgende:
Ik dacht een keer dat die AH 2 go wel een optie was om bier te halen toen de andere winkels al gesloten waren. Tot ik ontdekte dat bier daar 2 euro per blikje kost.
Hoe meer AH hoe beterquote:Op donderdag 17 november 2005 10:21 schreef Dixidito het volgende:
[afbeelding]
Ik zal het zelf laten bij de quote van het bedrijf, omdat ik al medewerker bevoorrecht ben, maar wat vinden jullie er nou van? Ben benieuwd.
[..]
waar zit die normale albert heijn ?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef Orealo het volgende:
Je moet niet naar diegene in Utrecht gaan, daar op 't station, 2 minuten lopen en je hebt een normale albert heijn waar alles veel goedkoper is![]()
Nog even geduld... als de vergunningen rond zijn komt ie eraan hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef LSS het volgende:
Ik vind het wel handig, we moeten op Leeuwarden CS ook zoiets hebben.
Dan zal jij de laatste tijd erg weinig biertjes gehaald hebben daar!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Sylvana het volgende:
erg handig na een voetbalwedstrijd van Ajax om daar nog een biertje te kunnen halen op de overwinning
Fc Thun, 18 oktoberquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zal jij de laatste tijd erg weinig biertjes gehaald hebben daar!![]()
![]()
Albert Heijn is goed bezig dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Dixidito het volgende:
Haha iedereen vindt hem te duur... maar bijna iedereen koopt er toch. Sukkels
10% is levensreddend anti-kater middeltje..die uitwerking heeft McCola altijd op mij iigquote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mcdonalds cola is 10% cola, 80% water en 10% nog niet bekende stoffen![]()
Grote verpakking is, niet alleen in verhouding, maar ook echt goedkoper.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
en van die zakjes met stukjes wortel bijvoorbeeld. gezond en lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:50 schreef imago het volgende:
Ik vind het wel prettig dat je er ook gezonde dingen kunt kopen. Soms heb je gewoon enorme honger, en vroeger kon je dan alleen patat halen op het station, nu kun je gewoon ook een gezonde boterham of een appel kopen
Nee, dat mogen ze volgens mij niet. AH to go op het station is eigendom van Servex ( http://www.servex.nl ) en Servex is ook de eigenaar van de kiosk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Jaguarized het volgende:
Niet dat ik weet, voor zover ik weet mag AH zelf de prijzen bepalen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Dixidito het volgende:
Haha iedereen vindt hem te duur... maar bijna iedereen koopt er toch. Sukkels
Oh op mijn Servex pasje stond eens dat hij niet als kortingspas gebruikt kon worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze volgens mij niet. AH to go op het station is eigendom van Servex ( http://www.servex.nl ) en Servex is ook de eigenaar van de kiosk.
lijkt me dus logisch dat servex de prijzen in de AH to go even hoog houdt als in de kiosk.
Overigens kom ik er nooit want m servexpas werkt er niet, en dus kan ik bij de overige servex formules op het station veel goedkoper vreten krijgen (60% korting bij burger king en c'est du pain bijvoorbeeld!)
Maar, je hebt em wel gekocht dus?quote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef menesis het volgende:
Wat een hoerentent zeg!!![]()
Koop een sixpackje, 10 euro GVD! Daar kom ik nooit meer![]()
In Utrecht zit ie er ook. Nog geen 5 minuten lopen verderop.quote:Op zondag 20 november 2005 14:07 schreef Meki het volgende:
Veelste druk
ze moeten een normale Albert Heijn daar openen
Ja klopt. De AH to Go winkels zijn eigendom van Servex, wat weer een dochter is van de NS. Servex is dus gewoon franchisenemer van alle filialen, en betaalt dus weer een bedrag aan AH om van de Albert Heijn formule gebruik te mogen maken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:59 schreef Fling het volgende:
Volgens mij zijn er bepaalde producten (bijv drankjes, broodjes) die ze hoog moeten prijzen (voorwaarde van de NS) omdat ze anders tig keer goedkoper zijn dan de kiosk. Dat heb ik tenminste begrepen; kan iemand dat kan bevestigen?
en dat is dus niet zo. Cola is bij de albert heyn to go een stuk goedkoper dan bij de kios, en dat is eigenlijk met de meeste (Alle?) producten zo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze volgens mij niet. AH to go op het station is eigendom van Servex ( http://www.servex.nl ) en Servex is ook de eigenaar van de kiosk.
lijkt me dus logisch dat servex de prijzen in de AH to go even hoog houdt als in de kiosk.
Overigens kom ik er nooit want m servexpas werkt er niet, en dus kan ik bij de overige servex formules op het station veel goedkoper vreten krijgen (60% korting bij burger king en c'est du pain bijvoorbeeld!)
6 sixpacks voor 78 euro!?!?!quote:Op maandag 21 november 2005 20:45 schreef Agiath het volgende:
Welleens 6 0,5 Liter sickpack Heineken gekocht voor 78 Euro
Niet van m'n eigen geld, dat wel, maar het bier was op en we moetsen halen op een zondag laat.
Erg blij waren ze ook niet toen we terugkwamen neequote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
6 sixpacks voor 78 euro!?!?!
In de gewone supermarkt, kost sixpack 0,5 L 4.99
6 * 4.99 = 30 euro. Dat is meer dan het dubbele![]()
ik ging in op een post die stelde dat die shit even duur was als in de kiosk. Dat heb ik voor waar aangenomen aangezien ik zelf nooit in de AH To Go kom.quote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
en dat is dus niet zo. Cola is bij de albert heyn to go een stuk goedkoper dan bij de kios, en dat is eigenlijk met de meeste (Alle?) producten zo.
Maar om dan nog even terug te komen op die korting. Jij kreeg dus 60% korting bij de BK op vertoon van je Servex pasje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:42 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik ging in op een post die stelde dat die shit even duur was als in de kiosk. Dat heb ik voor waar aangenomen aangezien ik zelf nooit in de AH To Go kom.
Als het dus niet waar is moet je die andere post maar quoten en niet die van mij.
Groetjes
ik krijg bij de kiosk, burger king, pizza hut, c'est du pain, cafe T en smullers 60% korting.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar om dan nog even terug te komen op die korting. Jij kreeg dus 60% korting bij de BK op vertoon van je Servex pasje?
Die cola van de Lidl is goor. Extreem goor welteverstaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Extreem duur zul je bedoelen![]()
Dan koop je je cola toch in het weekend?
En als je slim bent ga je naar de Lidl, koop je voor dat bedrag 6 liter alternatieve cola![]()
Dat meen je niet? Als klant. Ik hoop toch als medewerker.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik haat ze omdat ik er een keer uitgetrapt ben omdat ik gebeld werd!
Ik heb een keer gehad dat ik daar op werd aangesproken toen ik in de rij stond. Er staat wel zo'n verboden te bellen bordje boven de kassa.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Als klant. Ik hoop toch als medewerker.
Als klant jaquote:Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Als klant. Ik hoop toch als medewerker.
Bij nader inzien toch een klotezaak. Wilde vandaag weer mn appelsapje halen, hebben ze 'um niet meer! Moest ik aan de gore sinassappelsap.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef Kings het volgende:
Als ik op Utrecht station ben haal ik meestal nog wel ff vers geperste appelsap voor ik de trein in ga. En daarnaast is een pak AH neppe dubbelfris gewoon 50 cent ofzo!
Geen ruimte meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:49 schreef blaaatkipje het volgende:
Heb een maandje op utrecht CS gewerkt en als je dan ziet dat mensen gewoon uitgebreid boodschappen doen en dan bij de kassa verbaasd zijn dat het zo duur is........tsja
Maar om snel eventjes wat voor in de trein te halen of als de winkel al dicht is is het zeker ideaal
En ABBAfan er was volgens mij een plan om er 1 op Leeuwarden centraal te gooien maarja 100 meter lopen en er is al een gewone AH
Groningen CS zou iig wel een goede zet zijn ja.
Neuh want dan kan niemand z'n fiets niet meer stallen. Oeh naast de Kiosk bij de bussen is volgens mij nog plek.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:51 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Schop die fietsenzaak er uit ofzo![]()
Ja leuk, maar dit ging over de AH to go op de stationsquote:Op maandag 24 juli 2006 22:05 schreef Danny_Ramone het volgende:
AH twijnstraat in Utrecht is tot 22:00 open! ( en maar 5 minuten fietsen vanaf centraal en vanaf mijn huis )
In Amersfoort zit ie een beetje té achteraf, maar daardoor ben je wel sneller aan de beurt.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind Amersfoort wel ok.
Reken maar niet op Aldi-prijzen, maar wel Aldi-kwaliteit. Stationslocaties zijn heel duur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ze zouden een Aldi to go moeten hebben.
Waar zit die dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:41 schreef Byte_Me het volgende:
sinds kort heb je in eindhoven een 24uurs winkel en die bevalt me echt stukken beter.
wat zijn smoothiesquote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef saaw het volgende:
ik vind het ook te duur en ben ook niet echt onder de indruk van de producten
alleen de smoothies zijn geniaalmaar die heb je ook bij de gewone AH's
Dat zijn mensen die al hun lichaamshaar afscheren.quote:
Hmm, weinig van gezien anders.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef Dixidito het volgende:
Nieuw: De chocolade donut, de frambozen donut en 2 overheerlijke Pizzaquettes
In die dingen die ze smoothie noemen bij de AH to Go zit dus geen yoghurtquote:Op maandag 28 augustus 2006 06:16 schreef Dixidito het volgende:
Oh ja.. en het zijn vers geperste sapjes met yoghurt.![]()
Ze vekopen allerlei soorten, en er zijn er teminste een paar waar yoghurt of iets wat er op lijkt in zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In die dingen die ze smoothie noemen bij de AH to Go zit dus geen yoghurt
Het is eigenlijk gewoon sinaasappel-passievrucht drank. En ze zijn nogal calorierijk en niet echt gezond.
Krijg je zo'n melding tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:13 schreef Dixidito het volgende:
» Er is al 418 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Zou tof zijn zeg, ik ga meteen ff wat oude topics kicken om 't te proberen.quote:
mee eens. verder is de ah to go wel erg relaxt en het feit dat ie zo lang open blijft. Doet me beetje denken aan de supermarkten in Londen die waren daar bijna 24/7 open en dat mis ik hier in het hoge noorden nog steedsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind de ah to go wel ok alleen mogen ze die gezonde drankjes en broodjes wel eens wat goedkoper maken.
doe maar vooral ff nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zou tof zijn zeg, ik ga meteen ff wat oude topics kicken om 't te proberen.
Dat vind ik ook wel logisch maar bijna 3 euro voor 2 van die broodjes in verpakking vind ik wel redelijk aan de prijs.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
AH to go is alleen duur met vergelijkbare produkten die ook worden verkocht door andere aanbieders op stations, zoals Kiosk, Du Pain, de automaten etc. zoals flesjes en blikjes drinken, pakjes snoep/kauwgom etc.
Wellicht hebben ze hierover afspraken gemaakt. Immers als AH de gewone winkelprijs in rekening zou brengen voor een blikje frisdrank, zou niemand meer kopen bij de andere stationswinkels.
Alle winkels op stations zijn van Servex, AH To Go dus ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:23 schreef cinnamongirl het volgende:
AH to go is alleen duur met vergelijkbare produkten die ook worden verkocht door andere aanbieders op stations, zoals Kiosk, Du Pain, de automaten etc. zoals flesjes en blikjes drinken, pakjes snoep/kauwgom etc.
Wellicht hebben ze hierover afspraken gemaakt.
Ah, figures...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Alle winkels op stations zijn van Servex, AH To Go dus ook.
Die boerengezond vind ik juist wel lekker. Maar goed, ik moet helaas bekennen dat ik er steeds vaker te vinden ben. Alleen haal ik er bijna nooit iets te drinken want dat is daar minstens 2x zo duur als in een normale supermarkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:41 schreef BettyR het volgende:
Ik kom er vrij regelmatig, ik vind de sandwiches echt heel lekker (op de boerengezond na, die is echt niet te pruimen), vooral die met coppa di parme en olijven. De foccacia's en wraps zijn ook okee. Maar duur wel, echt duur.
Servex, een NS-dochteronderneming, is de enige uitbater van horeca, kiosken etc op NS-stationsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraag me af waarom er geen niet-Servex bedrijven met hetzelfde aanbod aan koopwaar komen.
Dan kan er een ware prijzenslag komen.
Mss verklaart dat 't?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:43 schreef IHVK het volgende:
Nou we hebben op een metrostation hier in Rotterdam een AH To Go die niet van Servex is.
Ach, ze worden gewoon gepakt op hun gemakszucht en ze tuinen er met open ogen in.quote:EN de consumenten schijnen niet zoveel moeite te hebben met deze prijzen, als je kijkt naar de omzet.
Denk het niet... de meeste omzet wordt nog altijd gemaakt binnen de tijden dat de normale supermarkt ook open is.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:37 schreef ACT-F het volgende:
Als ze de winkeltijden overal vrijgeven, dan is het snel afgelopen met de hoge prijzen.
Die zijn namelijk net zo duur als bij een reguliere AH?quote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef xman het volgende:
Ontzettend duur. Koop daar alleen de verse fruitsappen.
waarschijnlijk 20 cent duurder ofzo het is wel AHquote:Op maandag 12 november 2007 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die zijn namelijk net zo duur als bij een reguliere AH?
Het is geen AHquote:Op maandag 12 november 2007 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarschijnlijk 20 cent duurder ofzo het is wel AH
Dat dus, en dan tapvaatjes kopen want dat ga ik echt niet op het station doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
Station![]()
Ah op Station![]()
AH die open is tot 22.00 om de hoek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |