quote:AH to go op 't station is er om het u gemakkelijk te maken. Bij ons bent u namelijk 7 dagen per week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat welkom voor een ontbijtje, lunch of avondmaaltijd. En natuurlijk voor een vergeten boodschap. Dat is pas handig!
Op het station de goedkoopstequote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Slarioux het volgende:
Fucking duur.
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Slarioux het volgende:
Fucking duur.
Nog steeds duurquote:
Bij de andere winkels op het station is/was vaak cola 2 euro voor 0.5 liter, dus in vergelijking vand at is het redelijk goedkoop (je kan nog wel beter uit de gewone supermarkt iets meenemenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
Ik kom regelmatig met de bus naar station Eindhoven om naar huis te gaan (Roermond). Vlees en groenten wil ik altijd "vers" en als ik van te voren weet dat ik na het sluiten van de winkels in Roermond (na 18:00 is zo goed als alles dicht bij mij in de buurt) pik ik regelmatig een stukje vlees mee uit de AH 2 go in Eindhoven.
MAAR inderdaad het is niet goedkoop. Om het aardig te houden![]()
Coca cola 0.5 ltr = 1e60 wtf!?
Extreem duur zul je bedoelenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
Dan heb jij straks een probleem als de tweede vestiging op A'dam CS in de oosttunnel opentquote:Op donderdag 17 november 2005 10:52 schreef Ancient het volgende:
Ze moeten maar weg uit Amsterdam centraal, ze hebben te lekkere sandwiches waar ik mijn geld aan uitgeef![]()
![]()
![]()
Hier in Utrecht ga ik er dus nooit eten omdat het gewoon veel te duur is.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:22 schreef Slarioux het volgende:
Fucking duur.
Oh maar meer dan noodzakelijk haal ik er dan ook niet; en alleen indien het niet anders kan.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Extreem duur zul je bedoelen![]()
Dan koop je je cola toch in het weekend?
En als je slim bent ga je naar de Lidl, koop je voor dat bedrag 6 liter alternatieve cola![]()
* Spoelt met Lidl Colaquote:Op donderdag 17 november 2005 11:01 schreef wdn het volgende:
[..]
ENNE ga je mond spoelen ja. Het is Coca Cola of anders water uit de kraan.
Loop dan het station uit richting centrum, paar minuten lopen van station zit een normale AH.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Extreem handig.
Ik kom regelmatig met de bus naar station Eindhoven om naar huis te gaan (Roermond). Vlees en groenten wil ik altijd "vers" en als ik van te voren weet dat ik na het sluiten van de winkels in Roermond (na 18:00 is zo goed als alles dicht bij mij in de buurt) pik ik regelmatig een stukje vlees mee uit de AH 2 go in Eindhoven.
MAAR inderdaad het is niet goedkoop. Om het aardig te houden![]()
Koop je toch 1,5 liter voor 1,30 (of zoiets)quote:Op donderdag 17 november 2005 10:28 schreef wdn het volgende:
Die zijn dan dichtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:18 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Loop dan het station uit richting centrum, paar minuten lopen van station zit een normale AH.
En nog goedkoper maar iets verder weg (2 minuten extra gok ik) zit een Jan Linders.
Daar gaat het niet om he.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Koop je toch 1,5 liter voor 1,30 (of zoiets)
<..>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |