Je vergat de mijne, niet dat die zo sterk is, maar toch:quote:Op donderdag 17 november 2005 08:34 schreef mikey99 het volgende:
De huidige foto:
[afbeelding]
De inzendingen die tot nu toe binnen zijn:
Numero_uno: Streaker in Australisch tenue verstoort de wedstrijd. Spelers Australië in de achtervolging
BB-King: Australische homo kan haast niet wachten om met z'n teamgenoten te gaan douchen!
GurbGuevara: Aloisi komt uit de kast: IK HEB EEN DERDE TEPEL EN BEN ER TROTS OP
Teamgenoten kunnen niet wachten om hem te voelen.....
Mobster273: Aloisi sprint onder aanmoediging van zijn ongeduldige teamgenoten terug naar de kleedkamer, om zijn vergeten shirt op te halen
dndiek: Wie van de drie (krijgt zijn shirt)??
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:19 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Shirtjesruil altijd een spannend moment.
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef mikey99 het volgende:
wat een nakker
http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/15283/0
Nog even doorgebruiken en over een paar jaar staat hij er misschien is.quote:U hebt gezocht op nakker:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
ohquote:
Roger, rabbitquote:Op donderdag 17 november 2005 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat het andere deel al meer inzendingen heeft is het makkelijker dat deze dicht gaat. De inzendingen in dit deel plaats ik wel even in de andere.
Mikey, volgende keer wel beter opletten, Dndiek was eerder met deel 21.
nog steeds eensch is met *betreffende userquote:Op donderdag 17 november 2005 10:55 schreef numero_uno het volgende:
dan maar een schaamteloze tvp hier
En ook nog eens met een foto die we hier al eens gebruikt hebben...tssss...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef mikey99 het volgende:
wat een nakker
http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/15283/0
hun winnaar bij die fotoquote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
En ook nog eens met een foto die we hier al eens gebruikt hebben...tssss...
PS: we kunnen daar dan wel elke keer onze winnende plaatsen...met als username FOK.
Ik was eerderquote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef mikey99 het volgende:
er is hier al een topic over! nr 21
Voetbalfoto onderschrift competitie #21: Humor ten top
als degene die hier gepost hebben het nou nog een keer daar doen, gaan we daar verder, en kan hier een slotje op
je mag vaker meedoen maar maar één keer per fotoquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:33 schreef Allantois het volgende:
Mag je eigenlijk maar een keertje meedoen?
quote:Op zondag 20 november 2005 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Nieuw standbeeld Rodin onthuld. Na 'de denker', nu de 'sukkel'
quote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Hooooofd, schouders, knie en teen, knie en teen
*scheids! damagniejjquote:Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding]
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen.
Dank je !!quote:Op maandag 21 november 2005 13:12 schreef Terreros85 het volgende:
2e![]()
-Schorpioen- verdient ook een eervolle vermelding![]()
wij ookquote:Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef Stansfield het volgende:
ben benieuwd naar de volgende foto
Even kijken welke van mijn persoonlijkheden op transexuelen valtquote:Persoonlijke gegevens
Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
ik w8 in spanning af!quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef Allantois het volgende:
[..]
Even kijken welke van mijn persoonlijkheden op transexuelen valt![]()
sterker nog, het mag. de twee uur exclusiviteit van de nr. één zijn voorbijquote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
de nummer 2 dan wel 3 mag een foto plaatsen zo langzaam aan.
daar gaat m'n "langste onderschrift van het jaar"-awardquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef mikey99 het volgende:
*scheids! damagniejj
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 21 november 2005 13:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok bij deze de uitslag *tromgeroffel*
1. TremorChrist:
"Het gras kan hier wel wat extra bemesting gebruiken, straks als er niemand kijkt..... ''
2. Terreros85:
Nieuw standbeeld Rodin onthuld. Na 'de denker', nu de 'sukkel'
3. Rubbereend:
Hooooofd, schouders, knie en teen, knie en teen
Gefeliciteerd!
je hebt nog 40 dagen, das ongeveer 30 foto's de tijd to beat mequote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daar gaat m'n "langste onderschrift van het jaar"-award![]()
Tweedstquote:Op maandag 21 november 2005 16:42 schreef gr8w8 het volgende:
Jose smeerde tevergeefs schoensmeer ter camouflage...
en eenstquote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
We zoeken vandaag een woord van 5 letters, een ander woord voor Fortes Rodriquez:
- N E U S
Een letter ontbreekt, wat hoort er op die lege plek. Kom op mensen, het is nog vroeg, bel nu en win die 1000 euro!
quote:Op maandag 21 november 2005 17:41 schreef Mobster273 het volgende:
Fortes lacht verslaggever uit nadat hij hem heeft gevraagd of hij ook zoveel respect heeft voor Ebbinge. "Natuurlijk niet, die heeft geen Down, die ligt alleen maar in coma,. Zo komt die jongen natuurlijk nergens."
ik ben benieuwd....... naar de nieuwe fotoquote:Op maandag 21 november 2005 16:21 schreef snellejelle het volgende:
uitslag morgenochtend rond een uur of half tien
ik doe hem zelf wel dus iedereen kan gewoon meedoen.
hij zegt mij ook nietsquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:59 schreef DeTolk het volgende:
nog niet geweest geloof ik
vinden jullie het ook zo spannendquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
Uitslag anders morgen tegen 12uur.
ik in ieder geval wel, heb nog geen ideequote:
tackelen?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:47 schreef mikey99 het volgende:
Mag ik al beginnen met mijn 2e hobby?
Tweede:quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:23 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Webster maakt opwachting in benefietwedstrijd voor mislukte sterren
De winnaar:quote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef Allantois het volgende:
[afbeelding]
Traditioneel paringsritueel blijft spannend tot de laatste twee competitors
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:56 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Eerste afvaller van "Dek de neger" is bekend.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
gefeli
en nou opschieten met die foto
ga jij es je best doen zelf te winnenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:07 schreef mikey99 het volgende:
Dramslag ik heb echt een ubergoede foto gevonden!!! mocht je zelf niks vinden dan wil ik wel posten voor je!!!!!!!!!!!!!!!!111111one````one!!
de twee uur exclusiviteit is voorbij hoor, van mij mag je....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef Allantois het volgende:
Nog 15 minuten
idd. plaatsen jong!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de twee uur exclusiviteit is voorbij hoor, van mij mag je....
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:12 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gewonnen met Poten, ik kies als eerste
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:26 schreef Allantois het volgende:
Morgen 11:30 uur zal ik de uitslag geven.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:22 schreef Allantois het volgende:
Jaja, ben bezig met de uitslag, stuk ongeduld!
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]ik heb mijne btw net nog even veranderd
![]()
Derde prijsquote:Op woensdag 23 november 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Sparta-speler: Ik zet liever Pienaar schaak, dan dat ik met Maduro dam.
Tweede prijsquote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
4...5...6...Ik win! Ik kies...Hatam!!
Eerste prijsquote:Op woensdag 23 november 2005 16:40 schreef denthemen het volgende:
fifa experiment met kleine bal mislukt
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef Mobster273 het volgende:
Tsjechisch paard weigert bij laatste stijlsprong.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:24 schreef Allantois het volgende:
[..]
deze gaat helemaal nergens over
![]()
WOEHOE! Pas mijn zesde foto ofzo, en nu al 2 keer gewonnenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef Allantois het volgende:
Nou, hier is hij dan eindelijk, mijn eerste jurering, met bijbehorende uitslag:
Eervolle vermelding
[..]
Derde prijs
[..]
Tweede prijs
[..]
Eerste prijs
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd Mobster273
![]()
![]()
![]()
Je onderschrift was de meest originele en onverwachtse met daarnaast een uiterst treffende metafoor van de wedstrijd!
En hup, zoeken met je donder naar een nieuwe foto![]()
over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
hij hoeft ook niet makkelijk te zijn, zo krijg je tenminste een betere schifting tussen goed en slecht (hoop ik)quote:Op donderdag 24 november 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
Deze is lastig
Er gaan straks weer een hoop mensen de F5 knop mishandelenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:38 schreef Mobster273 het volgende:
Uitslag morgen middag, precieze tijd weet ik nog niet, ligt eraan hoe lang ik in de file sta, maar ga uit van een uur of 14.00.
Voor de afwisseling gebruik ik nog weleens mijn rechtermuisknopquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Er gaan straks weer een hoop mensen de F5 knop mishandelen
ik kijk vanavond nog wel een keerquote:Uitslag morgen middag, precieze tijd weet ik nog niet, ligt eraan hoe lang ik in de file sta, maar ga uit van een uur of 14.00.
Als ie in de buurt van Apeldoorn of Arnhem moet zijn dan kunnnen we inderdaad beter eerst een hapje gaan eten enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef dramslag het volgende:
[..]
ik kijk vanavond nog wel een keer
ik moest langs beide plaatsen, ben nu maar omgereden via dieren en eerbeek, maar nog eindhoven-zwolle duurde GVD 3 uur en 20 minuten, maar goed met een beetje vertraging dan nu de uitslag:quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Als ie in de buurt van Apeldoorn of Arnhem moet zijn dan kunnnen we inderdaad beter eerst een hapje gaan eten enzo.
tweede:quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Ooijer:
"We zouden het op prijs stellen als je even wacht met het dansen van de Macarena tot na de wedstrijd"
Eerste:quote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Verticaal kleed af, maar je moet horizontaal toch gewoon eens proberen. En dat logo, dat kan echt niet meer hoor.
GEFELICITEERD ALLEN!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Meneer, u bent groter dat dit, dus u mag eeeecht niet de ballenbak in !
Eervolle vermelding.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef Allantois het volgende:
Nou, hier is hij dan eindelijk, mijn eerste jurering, met bijbehorende uitslag:
Eervolle vermelding
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind het eerder een belediging gezien de nummer 3 en vooral de nummer 2. Schandalig.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Tijdens het WK voor blinden werd weer flink op de tast gespeeld
Briljant, ik doe dit keer geen poging want beter dan dit krijg je ze nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
De sluipschutter van Helmond trof doel, op de foto is duidelijk te zien vanuit welk raam er gemikt werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |