Er gaan straks weer een hoop mensen de F5 knop mishandelenquote:Op donderdag 24 november 2005 11:38 schreef Mobster273 het volgende:
Uitslag morgen middag, precieze tijd weet ik nog niet, ligt eraan hoe lang ik in de file sta, maar ga uit van een uur of 14.00.
Voor de afwisseling gebruik ik nog weleens mijn rechtermuisknopquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:42 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Er gaan straks weer een hoop mensen de F5 knop mishandelen
ik kijk vanavond nog wel een keerquote:Uitslag morgen middag, precieze tijd weet ik nog niet, ligt eraan hoe lang ik in de file sta, maar ga uit van een uur of 14.00.
Als ie in de buurt van Apeldoorn of Arnhem moet zijn dan kunnnen we inderdaad beter eerst een hapje gaan eten enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef dramslag het volgende:
[..]
ik kijk vanavond nog wel een keer
ik moest langs beide plaatsen, ben nu maar omgereden via dieren en eerbeek, maar nog eindhoven-zwolle duurde GVD 3 uur en 20 minuten, maar goed met een beetje vertraging dan nu de uitslag:quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Als ie in de buurt van Apeldoorn of Arnhem moet zijn dan kunnnen we inderdaad beter eerst een hapje gaan eten enzo.
tweede:quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Ooijer:
"We zouden het op prijs stellen als je even wacht met het dansen van de Macarena tot na de wedstrijd"
Eerste:quote:Op donderdag 24 november 2005 11:49 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Verticaal kleed af, maar je moet horizontaal toch gewoon eens proberen. En dat logo, dat kan echt niet meer hoor.
GEFELICITEERD ALLEN!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Meneer, u bent groter dat dit, dus u mag eeeecht niet de ballenbak in !
Eervolle vermelding.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:30 schreef Allantois het volgende:
Nou, hier is hij dan eindelijk, mijn eerste jurering, met bijbehorende uitslag:
Eervolle vermelding
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind het eerder een belediging gezien de nummer 3 en vooral de nummer 2. Schandalig.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Tijdens het WK voor blinden werd weer flink op de tast gespeeld
Briljant, ik doe dit keer geen poging want beter dan dit krijg je ze nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
De sluipschutter van Helmond trof doel, op de foto is duidelijk te zien vanuit welk raam er gemikt werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |