quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:42 schreef harriechristus het volgende:[..]
Met singulariteit bedoel je een oneindig klein punt met een oneindige hoeveelheid energie, wat filosofisch volkomen lariekoek is, want dat kan alleen bestaan als een inwendige oneindige reeks en dat is juist mijn atoomtheorie.
Ik heb het niet over filosofie, maar over wiskunde en natuurkunde.
quote:
Dus de wetenschap hoeft hier niet langer te zoeken, want de oplossing ligt bij mij.
Overigens: waar komt dat punt met oneindige energie dan vandaan?
Er is geen punt met "oneindig veel energie".
quote:
BEHOUD VAN ENERGIE
Volgens het behoud van energie zou het dan eeuwig moeten zijn, wat mij nogal stompzinnig overkomt.
(Om dat behoud van energie te redden hebben ze waarschijnlijk dat punt met oneindige energie bedacht)
Snap niet helemaal waar je vandaan haalt dat er een punt met oneindig veel energie was of is. Dat bedenk je toch echt zelf.
quote:
QUANTUMFLUCTUATIES
Andere hypothese is de quantumfluctuatie uit het niets als vacuüm.
En daar hoort dan waarschijnlijk bij dat er eerst gewoon lege tijd en ruimte was.
Waar haal jij je informatie vandaan?
quote:
(Wat verder ook niet verklaard wordt waar die vandaan komen)
Die quantumfluctuaties kunnen heel goed verklaard worden
![]()
Maar daarvoor heb je wel een stevige kennis quantumveldentheorie voor nodig.
quote:
Waar dan die oneindige energie uit ontstaan moet zijn.
Zie boven.
quote:
Kortom: het hangt van gammelheid en tegenstrijdigheid aan elkaar.
Zoals jij het brengt wel. Maar dat is puur je ontwetendheid. Dit doet me heel erg denken aan het topic van Rudeonline: conclusies worden getrokken uit eigen onwetendheid. En die conclusie is natuurlijk dat de wetenschap er naast zit.
quote:
Want dan is er nog de theorie dat alles uit het NIETS tevoorschijn is gekomen.
Gooi het maar in mijn petje.
De wetenschap weet het hier gewoon niet.
Nog niet. Dat zei ik ook al in mijn vorige post: waarom ga je er vanuit dat de wetenschap op dit gebied muurvast zit?
quote:
DE OERKNAL EXPERIMENTEEL BEWIJZEN
En de wetenschap kan ook de oerknal niet experimenteel bewijzen: dat zal me een knal geven !!
(De hele wetenschap berust op een foute filosofie en is zo gammel als wat)
Het oerknalmodel voorspelt een paar zaken die allemaal experimenteel worden waargenomen.
Verder stralen je posts onwetendheid uit; je begrijpt echt bitter weinig van wat er tegenwoordig gaande is in de fysica. En dat zeg ik als natuurkundige. Verder heb je geen antwoord gegeven op mijn vraag: sta je open voor de mogelijkheid dat je er naast zit, en waanideeen bezit?