Nathalie zit al een hele tijd in de DBK.
Rob vind het niet meer dan logisch dat ze verhaal gaat halen.
Zou Menno nu echt naar BB toe zijn gegaan om dit te melden, vraagt Roel zich af. Of zou Menno door BB gevraagd zijn, wat als... Lieske denkt dat er tijdens een evaluatie naar boven is gekomen dat Menno hier wel heel erg door gechoqueerd was en dat ze daar daarom maar iets mee moesten doen.
23:15
Naat is terug..... en kijkt niet blij
![]()
Je bent er niet rustiger van geworden valt Chantal op, maar vertel.
Ze hebben heel erg voor Menno gesproken, aldus Naat. Ik vertelde wat ik er van vond en hoe de situatie toen was. BB schetste toen zijn verhaal voor. Dat het enige plekkie in huis van jezelf je bed is en hoe ik het zou vinden als ik zoiets terug zou zien.
Kan je nagaan zegt Ingrid als dat hem zo raakt, wat dan met die kale kop bijvoorbeeld.
Werd me wel even ingewreven, toen moest ze wel behoorlijk slikken even zegt ze.
He komt zelden voor dat een ex-bewoner een bewoner op deze manier kan terugpakken. Ze hebben me het iig even goed laten inzien. En dat ik met drank waarschijnlijk wel meer dingen hebben gedaan. Heb wel ingezien dat het wel een big deal is, mijn mening is wel even veranderd.
![]()
Had jij het zo erg gevonden dan, vraagt Ing.
Tja zegt Lieske begrijp het op zich wel. Enige stukje privacy, maar moet wel in de context blijven.
Maar goed vertelt Naat verder... kan het toch niet meer terug draaien. Maar ze vinden het zeker geen grapje. Je voelt je wel even heel klein worden.
![]()
Roel zegt nog maar eens. Denk toch niet als ik zoiets terug zou zien dat ik kwaad zou zijn
Rob is van mening dat ie het helemaal niet zwaar heeft gehad in het huis. Ingrid neemt het deze keer voor hem op dat hij het wel degelijk zwaar voor z'n kiezen heeft gekregen daar. De rest is vooral van mening dat ie dat aan z'n eigen spel (en gebrek aan mensenkennis volgens Chantal) heeft te wijten dat ie in die positie terecht is gekomen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Snaptnix op 17-11-2005 23:38:12 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.