Je mag niet alle Martijn's over één kam scheren.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Even 'nickchange' doen?
Anyway... ik heb altijd iets gehad tegen 'Martijnen'. 2 jongens op de middelbare school. Op zich niet echt vervelend of zo, maar gewoon niet echt leuke jongens.
En ik heb het niet zo op namen als Chantal. Dat vind ik van die paardennamen.
ik ruik jaloezie...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
Olivier (niet de french way), zo'n kakker die ooit bij in de klas zat en alleen maar wijf kon krijgen tenzij hij ze allerlei spul gaf.
Waarom vind je dat? Kom je uit Friesland?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Camplo het volgende:
Alle friezen hebben akelige namen
Stel... Ellen ten Damme (of een andere lekkere Ellen) is aan het flirten met je.. jij kapt het af?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb dat met ellen. een paranoide ex vriendinnetje dat nogal controlfreak bleek te zijn.
Bij Bor denk ik aan Bor de Wolf.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Bor vind ik een nare naam.
Is echt zo'n naam voor een kinderprikker
Juist. Namenassiociaties, daar gaat het in dit topic om.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bij Bor denk ik aan Bor de Wolf.
[afbeelding]
Hatsikiedee, dat wordt weer smikkelen en smullen.
Voeg aan die lijst ook maar Reinhard toe, wat is dat een kut collega van me.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Alle Duitse namen natuurlijk,
Rudi, Jurgen, Lothar, Jens, Franz (met een Z), Oliver
Oja.. Ursel..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ursula vind ik vreselijk !
ik vind ellen ten damme idd niet zo lekker. en als ze echt lekker is roep ik gewoon een andere naam als ik klaarkom.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stel... Ellen ten Damme (of een andere lekkere Ellen) is aan het flirten met je.. jij kapt het af?
staat er al, lees anders ff het topic door.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Juist. Namenassiociaties, daar gaat het in dit topic om.
Wat zijn jouw ervaringen met een naam...
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Sammy_Klebold het volgende:
1940-1945quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Lucille het volgende:
Feit blijft dat namen die je niet leuk vind vaak een oorsprong hebben met negatieve associaties van vroeger van een specifiek persoon. Dus of uit de schooltijd of uit de eerste relaties die niet zo lekker liepen.
Ja, precies... Daar gaat het me dus om.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Lucille het volgende:
Feit blijft dat namen die je niet leuk vind vaak een oorsprong hebben met negatieve associaties van vroeger van een specifiek persoon. Dus of uit de schooltijd of uit de eerste relaties die niet zo lekker liepen.
ja die ook!! svens zijn altijd blond en irritantquote:Op donderdag 17 november 2005 00:17 schreef Leffe48 het volgende:
Sven
Ik las het eerst verkeerd en dacht aan Reinout Oerlemansquote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Voeg aan die lijst ook maar Reinhard toe, wat is dat een kut collega van me.
^^ Boven je - alle kampernamenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is Priscilla nog niet genoemd?
Je gaat mij niet vertellen dat er serieus iemand dit als voornaam heeft.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef King_Nothing het volgende:
edit
Waarom heb je een hekel aan Duitse namen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Teveel CSI Miamië voor jouquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef tvdleur het volgende:
José, Juan, Pablo, Fernadez, en bedenk de rest maar![]()
Met z´n eigen spelletje op heersers.nl ? Waar is Jeftaquote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Jij kent DE Jefta uit Nijmegen? Met 't shawltje
Nattelie ook wel een beetje eigenlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 18:54 schreef Natalie het volgende:
Vanessa is ook zo'n verschrikkelijke naam
Vooral als mensen het uitspreken als 'natte Alie'.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:59 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Nattelie ook wel een beetje eigenlijk![]()
Ik vergeet de namen Bernd, Berend, Bohze, Dieter (Blacchhch), Onno (Gadver) en Kevinquote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Kheb ook een hekel als mensen hun kinderen een achternaam als voornaam geven.
Namen als: Jansen, Dylan (Bob), Peters,
Of de namen: Arne, Pjotr, Grijk, Wibo, Gorp, Jorn, Randale
Vieze Duitse namen: Gunther, Uli, Otto, Jonas, Jannick
Bah, akelige nare namen allemaal
quote:Erik zegt:
Erik zegt:
Akelige namen...
DYLAN zegt:
wat een mongool
DYLAN zegt:
bob dylan heet geen bob dylan
DYLAN zegt:
das geen achternaam
DYLAN zegt:
das een artiesten naam
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Jesus (op z'n mexicaans)
Woon(de) jij in Hilversum?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:46 schreef Stali het volgende:
Ik heb het zelf met de naam Petra. Doorsnee naam maar wel de voornaam van mijn jarenlange beste donkerharige jeugdvriendinnetje en ik kan je wel vertellen, die naam is echt grondig verpest door een of ander schijnheilig, moreel superieur voelend moeketje uit Huizen die meent mij het leven zuur te moeten maken. Nou ja goed, way to go.
Ik had altijd een hekel aan de naam Marcel door een jongen uit mijn basisschoolklas, maar nu heb ik een vriend die Marcel heet en ben ik er volledig overheen. Het is zelfs zo dat ik laatst op het station de bewuste Marcel van vroeger weer zag, en hem meer kon waarderen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef Stali het volgende:
Maar een Desiree, Rob of Marcel... die namen komen weer zoveel voor dat jouw antipathie wel op persoonlijke ervaringen moet berusten.
Nee, wel in Huizen. Heb even gespiekt in je fotoboek maar ik ken jou niet hoor en qua leeftijd kun je mij ook niet kennen. Ik word nl. 33.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Woon(de) jij in Hilversum?
[..]
Oh nee dat kan dan inderdaad niet. Ik vind het zelf overigens geen straf. Ken die Petra niet en kan me goed voorstellen dat er van vrijwel alle bekende namen wel akelige exemplaren zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, wel in Huizen. Heb even gespiekt in je fotoboek maar ik ken jou niet hoor en qua leeftijd kun je mij ook niet kennen. Ik word nl. 33.
Je lijkt qua uiterlijk gelukkig al niets op de Petra die ik in het vizier heb. Best jammer dat je Petra heet wel, ik wens dat eigenlijk niemand toe.
Hmmm... nu ja, jij schrijft jouw naam met streepjes... toch een goede ervaring.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh nee dat kan dan inderdaad niet. Ik vind het zelf overigens geen straf. Ken die Petra niet en kan me goed voorstellen dat er van vrijwel alle bekende namen wel akelige exemplaren zijn.
Daarnaast is het een naam die iedereen kan onthouden, waar niemand ooit raar van opkijkt, je geen erg flauwe grapjes over kunt maken en die ook weer niet zó vaak voorkomt dat je in een klas ineens 'Petra K' en 'Petra S' wordt. Weet je, eigenlijk waardeer ik de naam wel. Mijn moeder heeft hem al ongeveer vijftien jaar bewaard voor als ik zou komen.
Aan de andere kant is onkruid op het eerste gezicht nutteloos, maar als je het beter leert kennen vaak juist heel handigquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:09 schreef Stali het volgende:
Het is net als uitslag en komt vast nog regelmatig terug...
Nofi..
None taken. Het is begrijpelijk dat je een hekel hebt aan de naam. Ik probeer soms ook wanhopig iemand aardig te vinden die Cynthia heet, is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:09 schreef Stali het volgende:
Het is net als uitslag en komt vast nog regelmatig terug...
Nofi..
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Camplo het volgende:
Alle friezen hebben akelige namen
Tuurlijk is het nuttig daarom des te erger dat je de Petra die ik bedoel makkelijk kunt inhuren als onkruidverdelger. Ik bedoel, dat zegt toch wel wat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Aan de andere kant is onkruid op het eerste gezicht nutteloos, maar als je het beter leert kennen vaak juist heel handig
Zoals? Foppe of klaasjan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Een Fries kan toch elke willekeurige naam dragen?
Je maakt me echt nieuwsgierig, ik wil precies weten wat je allemaal bedoelt nu.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nuttig daarom des te erger dat je de Petra die ik bedoel makkelijk kunt inhuren als onkruidverdelger. Ik bedoel, dat zegt toch wel wat?
Ja het kan inderdaad, maar dat volk heeft juist wel de achterlijkste namen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, een Fries kan elke willekeurige naam dragen....
Hette-Hotze, Incepir (of hoe je die rotnamen ook schrijft). Met deze jongens en hun zus Klaaske stonden wij jáááren geleden op de camping.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja het kan inderdaad, maar dat volk heeft juist wel de achterlijkste namen.
Zoals Sjakie bedoel je he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:23 schreef p-etr-a het volgende:
Je maakt me echt nieuwsgierig, ik wil precies weten wat je allemaal bedoelt nu.
Bij ons op de camping stond jáááren geleden een Petra...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hette-Hotze, Incepir (of hoe je die rotnamen ook schrijft). Met deze jongens en hun zus Klaaske stonden wij jáááren geleden op de camping.
Dat zeg ik toch net...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
En als Petra in de buurt is, gaat zelfs het onkruid dood, dus kun je nagaan.
Ja bij mij ook nog wel 100 andere.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij ons op de camping stond jáááren geleden een Petra....
Ik begrijp je nu ook hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja zo luidt mijn echte naam ook.
Heb je het over Amsterdam dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Trouwens stali als je aan het discussieren bent blijf je neutraal, en dan ga je niet dat verpauperde stuk boerenland van je verdedigen.
Ik heb het niet over de stad waar je studeert, ik heb het over de boerderij waar je bent opgegeroeid. En zo niet snap ik niet wat je zo leuk aan frieze namen vindt.quote:
Hielke en Sietse zijn tof. Jij niet. Duidelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb het niet over de stad waar je studeert, ik heb het over de boerderij waar je bent opgegeroeid. En zo niet snap ik niet wat je zo leuk aan frieze namen vindt.
Jij loopt te zeiken over namen van Friezen en Friezen kunnen elke willekeurige naam hebben maar zo neutraal ben jij niet, ik dacht je even te begrijpen omdat je zelf de naam Sjakie draagt en dat zou toch zomaar wel eens de naam van een willekeurige Fries kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:36 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de stad waar je studeert, ik heb het over de boerderij waar je bent opgegeroeid. En zo niet snap ik niet wat je zo leuk aan frieze namen vindt.
De Kameleon... ik heb ze verslonden...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hielke en Sietse zijn tof. Jij niet. Duidelijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij loopt te zeiken over namen van Friezen en Friezen kunnen elke willekeurige naam hebben maar zo neutraal ben jij niet, ik dacht je even te begrijpen omdat je zelf de naam Sjakie draagt en dat zou toch zomaar wel eens de naam van een willekeurige Fries kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hielke en Sietse waren zulke heldenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Stali het volgende:
De Kameleon... ik heb ze verslonden....
Ja, maar de associaties... the horror...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef OllieA het volgende:
Wmb bestaan er geen akelige namen. Akelige mensen, dat is een andere zaak...
Mijn buurman heet Henk... hij kijkt hier nogal vaak naarbinnen...wij noemen dat gluren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef NZ het volgende:
Ik vind de namen die meestal in Spaans bladgoud om de nek van de desbetreffende persoon hangt meestal niet zo. Neem een Priscilla of Esmiralda. Geef mij maar een oerhollandse simpele naam. Een Sofie of een Henk. Prima toch!
zo van: ik heet Yann met Ypsilon en twee n-en?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef kingmob het volgende:
Alle interesant doenerij van normale namen die op een debiele manier gespeld behoren te worden en dat dat dan ook steeds gemeld moet worden.
[mierenneuk mode]quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:22 schreef Iksje het volgende:
Loredana (niet kunnen kiezen tussen Lore en Dana?)
Same here.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Stali het volgende:
[..]
De Kameleon... ik heb ze verslonden....
Dat heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef Phoenixx het volgende:
Las laatst nog in de Allerhande (ach ja, je moet wát lezen, huh?):
"Winkelmoment in Amsterdam.
Miriam (34) en dochter Beyonce (3)....."
Dat je je kind vernoemt, okay. Maar Beyonce???
Opzich vindt ik de naam Beyonce niet zo fout, maar deze past alleen maar bij beroemde mensen, het lijkt zo op een artiesten naamquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezienIk vond het ook niet zo kunnen
Zo zag ik een paar jaar terug iemand lopen en die zei tegen haar kind, 'Aaliyah, kom eens hier'.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef Phoenixx het volgende:
Dit heb ik ooit eens gehad met een Guinnevere.. arm kind.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef Phoenixx het volgende:
quote:alles wat eindigt op ááá: Angela, Priscilla, Sharona.. Schetternamen..
ik vind jouw nick ook heel origineel.... NOT!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:17 schreef yosander het volgende:
Jiska
er is ook iemand die zo heet en die is ook
![]()
SlimShady= Enimen zóóó dat is orgineequote:Op woensdag 23 november 2005 18:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik vind jouw nick ook heel origineel.... NOT!
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Bob is ook een nare naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |