Je mag niet alle Martijn's over één kam scheren.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Even 'nickchange' doen?
Anyway... ik heb altijd iets gehad tegen 'Martijnen'. 2 jongens op de middelbare school. Op zich niet echt vervelend of zo, maar gewoon niet echt leuke jongens.
En ik heb het niet zo op namen als Chantal. Dat vind ik van die paardennamen.
ik ruik jaloezie...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:58 schreef cerror het volgende:
Olivier (niet de french way), zo'n kakker die ooit bij in de klas zat en alleen maar wijf kon krijgen tenzij hij ze allerlei spul gaf.
Waarom vind je dat? Kom je uit Friesland?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Camplo het volgende:
Alle friezen hebben akelige namen
Stel... Ellen ten Damme (of een andere lekkere Ellen) is aan het flirten met je.. jij kapt het af?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb dat met ellen. een paranoide ex vriendinnetje dat nogal controlfreak bleek te zijn.
Bij Bor denk ik aan Bor de Wolf.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Bor vind ik een nare naam.
Is echt zo'n naam voor een kinderprikker
Juist. Namenassiociaties, daar gaat het in dit topic om.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bij Bor denk ik aan Bor de Wolf.
[afbeelding]
Hatsikiedee, dat wordt weer smikkelen en smullen.
Voeg aan die lijst ook maar Reinhard toe, wat is dat een kut collega van me.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Alle Duitse namen natuurlijk,
Rudi, Jurgen, Lothar, Jens, Franz (met een Z), Oliver
Oja.. Ursel..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ursula vind ik vreselijk !
ik vind ellen ten damme idd niet zo lekker. en als ze echt lekker is roep ik gewoon een andere naam als ik klaarkom.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stel... Ellen ten Damme (of een andere lekkere Ellen) is aan het flirten met je.. jij kapt het af?
staat er al, lees anders ff het topic door.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Juist. Namenassiociaties, daar gaat het in dit topic om.
Wat zijn jouw ervaringen met een naam...
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Alle Duitse namen natuurlijk,
Rudi, Jurgen, Lothar, Jens, Franz (met een Z), Oliver
1940-1945quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Lucille het volgende:
Feit blijft dat namen die je niet leuk vind vaak een oorsprong hebben met negatieve associaties van vroeger van een specifiek persoon. Dus of uit de schooltijd of uit de eerste relaties die niet zo lekker liepen.
Ja, precies... Daar gaat het me dus om.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Lucille het volgende:
Feit blijft dat namen die je niet leuk vind vaak een oorsprong hebben met negatieve associaties van vroeger van een specifiek persoon. Dus of uit de schooltijd of uit de eerste relaties die niet zo lekker liepen.
ja die ook!! svens zijn altijd blond en irritantquote:Op donderdag 17 november 2005 00:17 schreef Leffe48 het volgende:
Sven
Ik las het eerst verkeerd en dacht aan Reinout Oerlemansquote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Voeg aan die lijst ook maar Reinhard toe, wat is dat een kut collega van me.
^^ Boven je - alle kampernamenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is Priscilla nog niet genoemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |