quote:Op woensdag 16 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
Kribbet ++ Ondanks de minpunten die je gaf heb ik afgelopen nacht erg om je moeten lachen.![]()
cuall ++ Staat veel te laag voor alle moeite die zij doet, verder gewoon een leuk mens volgens mij.
Late Vogel -- Meissie, wij hebben een weddenschap over wie de eerste drie worden. Dat jij mij nu al een paar keer minpunten geeft terwijl ik niet eens in de buuuuuurt van de top drie sta vind ik laf.
Versabommie: 49
Snaptnix: 49
Scanman: 47
M-en-A :47
Isabeau: 45
Teamlead: 45
Gert: 45
Flugeltje : 43
PC eend: 41
Kleintje: 41
Day: 39
Sanne: 38
Pinball: 37
Maurisico: 37
Lovebear: 35
CartWOman: 35
Kribbet: 33
Milagro: 33
Demins: 31
Jappie:31
Latevogel: 29
Cuall: 29
APK: 29
Petitdali: 29
PeterV: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 25
Arcee: 25
Coos: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
BlaBlub: 25
Tamrah: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
Muizemeis: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Frizti: 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 11
BorTheWolf : 9
doka: 9
Yolande: 7
PH52: 5
Ferdii: 3
Jippie ikke ook als ik nog wakker benquote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef teamlead het volgende:nog een uurtje en ik mag ook weer...
Tuurlijk ben je dan nog wakker... Je gaat ons toch niet zo vroeg al in de steek laten?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jippie ikke ook als ik nog wakker ben![]()
Over een uurtje mag IEDEREEN weer.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef teamlead het volgende:nog een uurtje en ik mag ook weer...
Been nog ziek dus weet niet hoe laat ik ga kan liggenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je dan nog wakker... Je gaat ons toch niet zo vroeg al in de steek laten?
Maar we kunnen toch wel even deze pagina volspammen om een paar mensen te pesten?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:05 schreef lovebear het volgende:
Vorige toppic
[BB] User Servival Game #14
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Been nog ziek dus weet niet hoe laat ik ga kan liggen![]()
Makkiequote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch wel even deze pagina volspammen om een paar mensen te pesten?![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die zin liep niet erg soepel he?
Dan heb ik het verkeerd begrepen? Dacht dat je maar één keer per dag mag stemmen, d.w.z. dat je moet wachten totdat er 24 uur zijn verstreken sinds je de laatste keer hebt gestemd.quote:
Neequote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die zin liep niet erg soepel he?
volspammen is zooooooooooo 2003quote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch wel even deze pagina volspammen om een paar mensen te pesten?![]()
Jaaa leuk, kunnen we de topics nog sneller vinden! Mét de benodigde lijsten i.p.v slowchatsquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon 1x per etmaal.. dus als jij meteen na 12en weer wilt stemmen, leef je uitquote:Op woensdag 16 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen? Dacht dat je maar één keer per dag mag stemmen, d.w.z. dat je moet wachten totdat er 24 uur zijn verstreken sinds je de laatste keer hebt gestemd.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen? Dacht dat je maar één keer per dag mag stemmen, d.w.z. dat je moet wachten totdat er 24 uur zijn verstreken sinds je de laatste keer hebt gestemd.
Begrijp nog steeds niet waarom iemand de nickname "KWALL"zou aannemen !quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als het niet mag, hoor je het vanzelf wel van cuall
zelfkennis is ok hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom iemand de nickname "KWALL"zou aannemen !
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon 1x per etmaal.. dus als jij meteen na 12en weer wilt stemmen, leef je uit
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog een uurtje en dan ben ik jarig.......ik trakteer!...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef teamlead het volgende:nog een uurtje en ik mag ook weer...
Je mag 1 x per dag dus na 12 uur snachts is weer nieuwe dagquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht nog even. Hoe zit het, Cuall?
Alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nog een uurtje en dan ben ik jarig.......ik trakteer!..........op stemmen!
.... ow ja... minnetjes verplicht...
![]()
Mag 't ook port zijn, vind ik een veel beter planquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
Wie doet dat danquote:Op woensdag 16 november 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet waarom iemand de nickname "KWALL"zou aannemen !
Hey Buddy, morgen horen we of WE op de bank zitten end an worden het een spannende week...zeker als ik me huidige positie in de lijst weet te handhaven...dat zou pas zuur zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
Alvastquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
zelfkennis is zooooooooo 2005quote:
Woon jij in een andere tijdzone?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag 't ook port zijn, vind ik een veel beter plan![]()
nog 22 minuten en dan gaan we masaal zingen voor je (oorstoppen al bij de hand?)![]()
Ik nu in 2004 ergquote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Woon jij in een andere tijdzone?
quote:
volgens mij zit de doorsnee ado-supporter nog in 1980 met die matjes, groene sjaaltjes en gele tanden!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Woon jij in een andere tijdzone?
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik wist al dat je in den haag woont
quote:
Je zegt t goedquote:Op woensdag 16 november 2005 23:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Maar voor een hageneesje ben je erg lief hoor![]()
![]()
Heb geen groen sjaaltje en geen gele tanden dus hoor er niet bijquote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zit de doorsnee ado-supporter nog in 1980 met die matjes, groene sjaaltjes en gele tanden!
dan ben je vast een barney-fanquote:Op woensdag 16 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb geen groen sjaaltje en geen gele tanden dus hoor er niet bij![]()
Ben buiten gesloten![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind je steeds leuker worden
Dat zèn tápètnekkùhquote:Op woensdag 16 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zit de doorsnee ado-supporter nog in 1980 met die matjes, groene sjaaltjes en gele tanden!
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
geef mij maar Harry jeckers die is pas recht en grappig![]()
En Harry spreekt tenminste fatsoenlijk ABU als hij wil!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
geef mij maar Harry jekkers die is pas recht en grappig![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Het gelijk van de koffietent (als ik het me goed herinner)
In de jaren 80 vochten ze nog zij aan zij met ons op de bunnikside of wij met hun op de northside..quote:
lovebear babbelt ouderwets Haags?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef je daarin groot gelijk vind t niet staan![]()
Is niet t ouwderwetse Haagse
zag je het gebeuren ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Jezus, de kusjesbrigade is uit het slowchattopic gemigreerd.
Waarnaartoe want dan ben ik even weg, daar doe ik niet aan meequote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik hoorde het.quote:
Kijk maar even naar een stuk of 40 posts boven je.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
Waarnaartoe want dan ben ik even weg, daar doe ik niet aan mee![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik moet je corrigeren mijn waarde, ze kwamen binnenglijden met de dependslip-expres, en al soppend zuigten die nappen zich neder in dit topic om met de nodige vaginale afscheiding nog lang en belebbert te ouwenelen over Menno!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Een ellendig lange optocht van klefzoenende hallozwaaiende huisvrouwen kwam luidsmakkend mijn gehoortunnel binnen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
lovebear babbelt ouderwets Haags?
Ik versta het de helft van de tijd niet, maar het klinkt wel lekker uit de mond van een mooie vrouw
Oke gezien jaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar even naar een stuk of 40 posts boven je.
Tssskquote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
APK + +
Scanman + +
Henk .jansen - -
Het verhaal achter de plusjes en minnen volgt heel snel hierna![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik moet je corrigeren mijn waarde, ze kwamen binnenglijden met de dependslip-expres, en al soppend zuigten die nappen zich neder in dit topic om met de nodige vaginale afscheiding nog lang en belebbert te ouwenelen over Menno!
Ah, jij zag het dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
Ik moet je corrigeren mijn waarde, ze kwamen binnenglijden met de dependslip-expres, en al soppend zuigten die nappen zich neder in dit topic om met de nodige vaginale afscheiding nog lang en belebbert te ouwenelen over Menno!
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
APK + +
Scanman + +
Henk .jansen - -
Het verhaal achter de plusjes en minnen volgt heel snel hierna![]()
Ik kwam zag , en storte ter aarde bij het zien van zoveel wreedheid geschapen door de hand god's...en dat komt godverdomme uit onze ribben!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke gezien jaIk kom hier om te stemmen, om slap te ouwehoeren ga ik wel naar het BB SC dus ONTOPIC!
![]()
Bijna klaar nog even de lijst aanpassenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
het is je geraaiuh
..........en een aangepaste lijst![]()
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zoquote:
je vergeet die kilo kampers-goudquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon wat je weegt zonder je legging en zo![]()
Tss zoiets hoor je niet aan vrouwen te vragen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoezo geobsedeerd door gewichtquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieffie, ik heb je op de lijst gezet en inmiddels al vele malen mijn dure ++ punten naar jou toe geschoven, dus je hebt helemaal niks te klagen.quote:
Hmmm is dat het hier?? Moet ik ook hier scoren? euhm overleven door te kussen, gedag zeggen, of zal ik gewoon stemmen as usual?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
SuperMoM begrijp dat nou ze ZIJN ontopic, allemaal druk bezig om te scoren overleven
![]()
Je kan je gang gaan en dan sluit ik daarna weer achteraan de rij, heb geen zin om weer een haast klus af te werkenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
Ik ga stemmen na kribbies lijstupdate
Coos, zeg eens eerlijk: jij wilt écht nog een serieuze gooi doen voor die finaleplaats?quote:
liefquote:Op donderdag 17 november 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
zeg.... niet lovebear pesten hè... ik moet ook nog stemmen
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Doe maar wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
maar ik heb geen zin om mijn punten te vergooien aan iemand die over een paar dagen helemaal geen werkende pjoetâh meer heeft.![]()
Daaaaaaaaaag Teamlead!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga jullie een prettige nachtrust wensenHet stemmen doe ik wel als ik uitgeslapen ben
Oóóhh Cuall...........quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zit in mijn hart Coos en dat is niet in punten uit te drukken![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
Jongens en meisjes: Ik ga jullie een prettige nachtrust wensenHet stemmen doe ik wel als ik uitgeslapen ben
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
APK + + Niet vanwege jou plusjes mijn kant op maar puur vanwege het feit dat ik vannacht een top bb avond heb gehad, heb geregeld krom gelegen over de laptop heen en daar was het allemaal om te doen.
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ok Kribbet hij telt nog voor de woensdag.
![]()
Ik zie het je nog doen ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Ik ga desnoods naar een internetcafé om te stemmen.![]()
Hier ga ik niet op reageren!!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
Ik heb eerbied voor de grijze haren van Coos, en ik hoop op zijn leeftijd net zoveel wilskracht en doorzettingsvermogen te hebben. Echter hij kan m.i. niet meeknokken op het hoogste niveau, daar zijn zijn spiergroepen en zijn weke schedelmassa te oud en uitgeleefd voor. Ondanks al mijn respect toch 2 minpunten voor Coos!
Demins +2
APK +2
Coos -2
Versabommie: 49
Ik heb het die josti ook zien doen en wilde er eerst nog een a4 aan spenderen maar ik had er geen krab meer voor om tegen een jostimuur aan te lullen!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hartelijk dank!![]()
Ik hoopte er al op nadat mijn punten op tijd waren
![]()
Ik heb wel vaker stemmen voorbij zien komen zonder een motivatie![]()
Ik zal er nu een paar uur over nadenken of ik mijn vanmiddag in een word document getypte epistel ga plaatsen of niet.![]()
Met de plusjes ben ik klaar maar mijn motivatie bij de minpunten had ik een stuk beter voorbereid maar twijfel heel erg of ik het zal plaatsen of niet.![]()
Meneer Henk kwam met een erg lage motivatie na het geven van minpunten aan mijn adres, min puntjes kan ik best hebben want het is maar een spelletje, heb bijvoorbeeld blauw gelegen bij de 4 min punten die ik kreeg van mijn “vriend” Versabommie.![]()
Maar Henk begon opeens heel diep in het sterretje van APK te kruipen, mij iets verwijten en het 2 tellen later, in het zelfde stukje hetzelfde doen maar dan zonder schaamte en vooral: zonder excuus.
Min punten geven zal tot het eind van het spel erg makkelijk zijn!![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hartelijk dank!![]()
Ik hoopte er al op nadat mijn punten op tijd waren
![]()
Ik heb wel vaker stemmen voorbij zien komen zonder een motivatie![]()
Ik zal er nu een paar uur over nadenken of ik mijn vanmiddag in een word document getypte epistel ga plaatsen of niet.![]()
Met de plusjes ben ik klaar maar mijn motivatie bij de minpunten had ik een stuk beter voorbereid maar twijfel heel erg of ik het zal plaatsen of niet.![]()
.......
Is ondertussen geregeldquote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
En bedankt voor de punten.
![]()
Maar euh, zou je de lijst even naar de oorspronkelijke post kunnen verplaatsten, anders krijgen we later vandaag weer gezeik dat je twee keer gestemd hebt.
quote:
Gelukt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef demins het volgende:
test
He's back.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:43 schreef demins het volgende:
Opnieuw inloggen deed het truukje!
Thnx!![]()
Ik had liever dat ik een keer gratis mocht, vanmiddag weer 70¤ kwijt voor 30 seconden fun.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
heb zelfs de berichten aan mijn moeder laten lezen (wederom krijg je de groeten)![]()
![]()
Dat was liev van je, APK.quote:
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.quote:
Haar interpunctie is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Spreekwoordelijke huis dan he!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.
Ik zet nooit een punt achter mijn subjesquote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de punt aan het eind van de zin vergeten, whehehe.
Demins, welcome back pik!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef demins het volgende:
Nou, min of meer![]()
Heb vanavond gelurkt en toen ik me d'r eindelijk mee wilde gaan bemoeien kon ik niet meer posten.![]()
Heb wel de pest in over Scanman en vanmiddag. Effe minder zin an...
Maar als ik wil kan ik meedoen, dankzij uw herbergvader APK!!
Pardon?!?!?!?!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haar interpunctie is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Spreekwoordelijke huis dan he!
En mag ik daar aan toevoegen dat mijn gelurk tot spasten, kaakkramp en diverse vormen van vochtverlies heeft geleid!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef demins het volgende:
Nou, min of meer![]()
Heb vanavond gelurkt en toen ik me d'r eindelijk mee wilde gaan bemoeien kon ik niet meer posten.![]()
Heb wel de pest in over Scanman en vanmiddag. Effe minder zin an...
Maar als ik wil kan ik meedoen, dankzij uw herbergvader APK!!
Ik leef met je mee, fijn dat je er weer bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
En mag ik daar aan toevoegen dat mijn gelurk tot spasten, kaakkramp en diverse vormen van vochtverlies heeft geleid!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het die josti ook zien doen en wilde er eerst nog een a4 aan spenderen maar ik had er geen krab meer voor om tegen een jostimuur aan te lullen!
Lopen we een tijdje te dollen en dan gaat die 1 partij af lopen zeiken om een dolletje tussen beide partijen. Hij had er geen fuck mee te maken en toch moest die een leuke forumavond ff samevatten in een azijnpisserig stukje kleuterklasopstel!
Gewoon niet op letten krib, wij staan er dik boven...ik iets meer dan jou maar he..ik rij geen multipla he, god houdt echt van me!
Misschien zwaar ondankbaar, maar kom maar op met die minpunten. als je me op zoiets pietlutterigs wil afrekenen so be it, wetende dat mijn eigen postings doorspekt zijn van spelfouten en interpunctieMISbruik. Ik heb niet eens doorgehad dat jij de Bommietrend in gang hebt gezet en ondanks eventuele minpunten wil ik je daar zeker voor bedanken. Schiet me maar af, maar ik blijf je postings op prijs stellen, al sinds dag 1....je blijft een mysterie, maar wel een leuke en spannende!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pardon?!?!?!?!
Ik voel minpunten opkomen, en ik heb nog wel de trend gezet van de Bommie-gekte![]()
Zoveel?? Voordat geld mag je zowat mijn oude kamer hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had liever dat ik een keer gratis mocht, vanmiddag weer 70¤ kwijt voor 30 seconden fun.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pardon?!?!?!?!
Ik voel minpunten opkomen, en ik heb nog wel de trend gezet van de Bommie-gekte![]()
Toevallig is het zo, lees het er maar op na. En ik laat me geen hoer noemen, dus morgen heb jij minpunten te pakkenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan GVD allemaal claimen dat ze de beste vriendin van Versabommie zijn geweest! Dat moet je ze laten waarmaken, Bommie! Hoeren zijn het, langs de snelweg naar succes!
![]()
Henk moet wat minder anderen onterecht te hulp schieten en zijn ega Yolande eens moedig toespreken. Slechts twee dagen benoemde ik hem tot Joost en zijn vrouw kwam al voor hem ind ebres springen, terwijl Henk als een huilende puppie in de hoek mocht toekijken hoe een vrouw het gevecht moest gaan doen omdat hij het niet aankan.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ik hoopte al dat je het ook had gelezen
![]()
Snap ook niet waar hij het lef vandaan haalt om dat ene stukje eruit tehalen terwijl we met een aantal zoveel lol hebben gehad![]()
Kwam op mij over van: Laat ik maar naar de mond van APK praten want dan zit ik goed![]()
Alsof hij hulp nodig heeft hahaha
Hij heeft van ons gewoon de verbaal zwakste genomen en dat is juist zijn zwakte![]()
APK kijkt er gelukkig dwars doorheen en zal ook na mijn teksten geen seconden minder hebben geslapen en vanavond bleek dat ook hij het kon waarderen en erom kon lachen![]()
Ik lag vanmiddag op bed (mijn schoonmoeder was aan het schoonmaken) maar kon het niet laten om de teksten die door mijn hoofd gingen op het toetsenbord te rammen![]()
Vooral het feit dat hij jouw moeder erbij ging halen![]()
![]()
Ik sta er ook boven (een Multipla zit lekker hoog) en zal het stukje niet plaatsen maar sla het op voor later![]()
Enne, God houdt ook van mij want kreeg vandaag te horen dat de andere auto een paar weken eerder wordt geleverd![]()
![]()
Ik hoop dat er meer nachten zoals vannacht langs zullen komen want ik heb echt veel plezier gehad![]()
![]()
Ik ben meer een persoon die het recht in iemands gezicht wil zeggen, gaat me veel beter afquote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef cuall het volgende:
[..]
We hebben ook nooit gezegd dat het een makkelijk spel is.
Volgens mij is dit spel super leerzaam voor iedereen, juist het motiveren van de --punten doet een appél op je. Ongenuanceerd kritiek leveren wordt "afgestraft"
en daardoor ga je meer over dingen nadenken
![]()
Ik heb die ouwe kamer van je moeder al gehad.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
Zoveel?? Voordat geld mag je zowat mijn oude kamer hebben![]()
Kep het er nog ff op nagelzen pik, maar wicked was mijn reddende engel in puntennood. ze heeft me puntsgewijs ontmaagd en op weg geholpen in de liefdevolle weg der servival. Neemt niet weg dat jij me bud for life blijf, met je loyale hondekop en je superieure humor.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan GVD allemaal claimen dat ze de beste vriendin van Versabommie zijn geweest! Dat moet je ze laten waarmaken, Bommie! Hoeren zijn het, langs de snelweg naar succes!
![]()
Welke trend en welke Bommie-gekte???? Heb ik iets gemist terwijl ik al die slap-gelul-topics-terwijl-er-gestemd-moest-worden-topics doorgeworsteld heb?????quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pardon?!?!?!?!
Ik heb mijn gebruikelijke scherpte nog niet herwonnen, zoveel is duidelijk. Meestal druk ik mij uit in duidelijke taal. Dat is in deze post niet gelukt.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep het er nog ff op nagelzen pik, maar wicked was mijn reddende engel in puntennood. ze heeft me puntsgewijs ontmaagd en op weg geholpen in de liefdevolle weg der servival. Neemt niet weg dat jij me bud for life blijf, met je loyale hondekop en je superieure humor.
Hou het er maar op dat zowel wicked als jij een speciale plek in mijn met zware shag dichtgeslibte hart hebben veroverd.
Heb hem al in haar veranderd mijn foutquote:Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Krijg nou de tief!![]()
Lovebear kan gewoon een redelijk coherent epistel schrijven.![]()
Die muts heeft ons 2 maanden laten geloven dat ze in het eerste jaar van de MAVO geschopt is.![]()
Ennuh, Style is toch geen kerel?
Nog zo'n zwakte: Liefje, wil jij wat zeggen tegen die jongens? Ze pesten mequote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Henk moet wat minder anderen onterecht te hulp schieten en zijn ega Yolande eens moedig toespreken. Slechts twee dagen benoemde ik hem tot Joost en zijn vrouw kwam al voor hem ind ebres springen, terwijl Henk als een huilende puppie in de hoek mocht toekijken hoe een vrouw het gevecht moest gaan doen omdat hij het niet aankan.
Ik weet dat deze postings ons minpunten gaan kosten want het is een inkopper dat held henk en zijn beschermende ega ons nu frontaal willen aanpakken. Het is immers zo intens gemeen om de woorden van rob maar te gebruiken, wat wij hebben gedaan!
Jij maakte WickedAngel voor hoer uit, zo moeilijk was het niet hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb mijn gebruikelijke scherpte nog niet herwonnen, zoveel is duidelijk. Meestal druk ik mij uit in duidelijke taal. Dat is in deze post niet gelukt.
Ik ben onbegrepen...![]()
kribbet ik wil geen punten van ...maar soms hou ik van je..wat een proza, wat een teksten! Je maakt dat ik terug wil naar school om kribbetiaanse leer te studeren!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog zo'n zwakte: Liefje, wil jij wat zeggen tegen die jongens? Ze pesten me![]()
Ik zie al voor me dat mijn vrouw dat zou doen zegze moeten pas oppassen als ze voor je komt te staan, het is een Bulgaarse kogelstootster van 170 kilo (175 na het ontbijt)
![]()
Die min punten kunnen me geen donder schelen en henk en zijn Yolade al helemaal niet en als er andere users zijn die aanstoot nemen aan dit soort teksten![]()
![]()
Maar je hebt gelijk, we zijn intens gemeen en kan niet anders dan huilend van schaamte in slaap vallen![]()
Roel zou jaloers zijn op mijn kamer in mijn ouderlijk huis!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die ouwe kamer van je moeder al gehad.![]()
Dat bruine gevalletje van jou laat ik even aan mijn neus voorbij gaan.
Dat is weer typisch voor zuid he? In utrecht doen we gewoon de barkruk op de rug. ok ok we zijn alcoholisten die geen bier verspillenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat IRL toch makkelijker, dan ros je na zo'n opmerking een bierglas in elkaars gezicht kapot en bestel je daarna gebroederlijk een nieuwe. Met een borreltje ernaast.
OK. Dat was dom van me! Dat bedoelde ik natuurlijk niet!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij maakte WickedAngel voor hoer uit, zo moeilijk was het niet hoor.
Zonde van die twee plusje voor jou vanmiddag. Nu ben ik twéé keer een stem kwijt: eentje om dat teniet te doen en een om je te straffen en zodoende mijn mannelijke eer te redden.
Dat gaat IRL toch makkelijker, dan ros je na zo'n opmerking een bierglas in elkaars gezicht kapot en bestel je daarna gebroederlijk een nieuwe. Met een borreltje ernaast.
eyh man niet terugtrekken ....quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef demins het volgende:
[..]
OK. Dat was dom van me! Dat bedoelde ik natuurlijk niet!!
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
eyh man niet terugtrekken ....
dat staat juist slechter...
who da man? WHO DA MAN?
demins is da man!
OK.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was dom van me! Dat bedoelde ik natuurlijk niet!!
Nou die punten krijg je echt nog wel (moet alleen nog een reden verzinnen want eigenlijk ben je een pokkenjong)quote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
kribbet ik wil geen punten van ...maar soms hou ik van je..wat een proza, wat een teksten! Je maakt dat ik terug wil naar school om kribbetiaanse leer te studeren!
Dat zei mijn vrouw vroeger ook...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
eyh man niet terugtrekken ....
dat staat juist slechter...
who da man? WHO DA MAN?
demins is da man!
Ik voel mij zeker niet aangesprokenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
OK.
ik vond het al zonde want er zijn nog galbakken genoeg die een douw naar beneden moeten hebben![]()
Lang zal ie leven, lang zal ie leven....quote:Op donderdag 17 november 2005 01:41 schreef Maurisico het volgende:
zoooooo, lekker hoor champagne drinken met je vriendin...
Hé bommie, je hype is alweer over.... Ik zag dat nu gaan al die vrouwen op Demins stemmen........
Ga nou mijn nest in... maar morgen reken ik toch wel op een paar symphatiestemmen wegens alweer 33-e verjaardag...![]()
Gefeliciteerd!!!! Nog vele jaren erbij in goede gezondheid en een leuke dag gewenst!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:41 schreef Maurisico het volgende:
zoooooo, lekker hoor champagne drinken met je vriendin...
Hé bommie, je hype is alweer over.... Ik zag dat nu gaan al die vrouwen op Demins stemmen........
Ga nou mijn nest in... maar morgen reken ik toch wel op een paar symphatiestemmen wegens alweer 33-e verjaardag...![]()
Ik neem de pleuris wel want ik hou niet zo van slijmen en ja your welcomequote:Op donderdag 17 november 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb punten![]()
Maar ik heb zoveel tactieken door elkaar uitgeprobeerd, dat ik nu niet weet welke aangeslagen is
Anyway, ik wil bij deze graag iedereen bedanken of de pleuris wensen, al naar gelang ze van slijmen houden of niet
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik neem de pleuris wel want ik hou niet zo van slijmen en ja your welcome
Ff te verdediging van Yolandequote:Yolande -- Jolanda schrijf je zo
Lovebear, ik ga er helemaal van blozenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef lovebear het volgende:
Style++ Style post zoals style post en er gaat geen dag voorbij dat ik niet een posting van haar verwacht. 1 posting is genoeg omd de dag glans te geven, soms humor, soms emotie maar steeds weer verrassend. Blijf zo doorgaan style, en maakt mijn dag
volgende keer -2 voor jou voor betweterigheidquote:Op donderdag 17 november 2005 02:07 schreef lovebear het volgende:
Magics
[..]
Ff te verdediging van Yolande
Jolanda kan je zo en zo Yolanda schrijven beide is goed![]()
Je moet je eigen naam toevoegen met 17 punten.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef Magics het volgende:
De eerste keer dat ik hier stem. De lijst is veel te lang dus ik ga eens aan wat exits meehelpen.
Ik wacht nog even, even de laatste ontwikkelingen afwachten en zoquote:Op donderdag 17 november 2005 02:06 schreef SuperMOM het volgende:
oke thnxx gaat er nog iemand stemmen??
Ahaa tactisch stemmen he? Shit moet ik ook eens lerenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, even de laatste ontwikkelingen afwachten en zo
Misschien voltrekt zich nog een ramp, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog even, even de laatste ontwikkelingen afwachten en zo
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef style het volgende:
[..]
Lovebear, ik ga er helemaal van blozen![]()
Daar had ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet je eigen naam toevoegen met 17 punten.
Nu wordt de lijst nog langer.![]()
Dat ben ik, vooral een lurker.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Wie is Magics?????
Nou ben ik ook nog betweterigquote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef Magics het volgende:
[..]
volgende keer -2 voor jou voor betweterigheid![]()
OMG Roachequote:Op donderdag 17 november 2005 02:11 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Misschien voltrekt zich nog een ramp, toch?
![]()
Nee jij moet gewoon jezelf blijfuhquote:Op donderdag 17 november 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaa tactisch stemmen he? Shit moet ik ook eens leren
Dat gebeurd heel vaak terwijl ik dat niet wilquote:Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jouw SIG!!!!!!![]()
![]()
Euhm rase your hand![]()
Je heb gewoon je eendenkoppie meequote:Op donderdag 17 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaak terwijl ik dat niet wil
Stelletje mindfuckers
Zit je te vissen naar minpuntenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb gewoon je eendenkoppie mee![]()
Heej je moet me geen toespelingen maken he mindfucker!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaak terwijl ik dat niet wil
Stelletje mindfuckers
Ik mag ook weer stemmen maar bewaar het toch nog even, zou graag de ega van Henk het laatste zetje gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:18 schreef style het volgende:
Yolande -- maakt het wat spannender daar onderin
Yolande: 3
PH52: 3
Ferdii: 1
Lolquote:Op donderdag 17 november 2005 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je te vissen naar minpunten![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heej je moet me geen toespelingen maken he mindfucker!![]()
Ik wacht in spanning je punten af, met een beetje geluk kan ik iemand van het lijstje laten schrappenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:26 schreef latevogel het volgende:
ik ben net thuis van dagje hard werken en ga weer eens proberen te stemmen
.
Ja ik weet apk denkt dat ik alleen hier me nuttig maakt maar helaas ben overdag druk aan het werk en kan alleen in nachtelijke uurtjes hier komen na het werk in de gezellige kroeg waar ik werk..
Ik zal je dadelijk wel helpenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wacht in spanning je punten af, met een beetje geluk kan ik iemand van het lijstje laten schrappen![]()
Sjee zeg ben jij nou BB fan dat je FrEnk en Diana en de kaboutertjes vergeten bent? En ik jou in de zeik nemen? Tssss ken je me nou nog niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb hem nu pas door....![]()
Ik dacht dat je me weer in de zeik nam
Tegenwoordig schijnt dat toch weer te mogen?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jammer dat we geen stemafspraken mogen maken![]()
Ik ben blij dat je in een deuk hebt gelegen, dat was de bedoeling en daar draaide de hele avond en nacht ook omquote:Op donderdag 17 november 2005 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zal je dadelijk wel helpen![]()
Wat kunnen jullie je eigen op laten naaien door een stukje waarheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt in een deuk gelegen en al stemmen jullie me eruit het doet me echt geen bal en Yolande al helemaal niet![]()
Ga zo door peuters![]()
Ik heb het begrepenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:35 schreef style het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt dat toch weer te mogen?![]()
Heb t opgenomen dus word live uitgezondenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het begrepenMaar ik probeer nu met mijn vriend Henk een stemafspraak te maken, hoop dat het niet live uitgezonden zal worden
![]()
ik wist da JIJ het kon waarderenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Late vogel![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie is NOG beter![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:47 schreef latevogel het volgende:
[..]
ik wist da JIJ het kon waarderen![]()
Ben je altijd zo langdradig?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in een deuk hebt gelegen, dat was de bedoeling en daar draaide de hele avond en nacht ook om![]()
Je dacht toch niet dat we echt een hekel aan je hadden?Laat staan aan je vrouw!
We zijn gewoon blij dat er zulke oplettende users in dit topic te vinden zijn die ons "peuters" een beetje in de gaten willen houden![]()
Ik begrijp dat je dus in ons toneelstukje bent getrapt![]()
Ik wacht in spanning op je punten, kan me niet voorstellen dat je het lef hebt om je vrouw op 1 punt te zetten want dan kan ik niet anders dan het laatste en lekkerste zetje te geven.![]()
Weet niet ik wel iigquote:Op donderdag 17 november 2005 02:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is iedereen die hier post ziek dan?
Ja, en het is besmettelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is iedereen die hier post ziek dan?
tuurlijk kan je die aan daar zorgen we wel voor hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik sta in de top 10![]()
![]()
Ik hoop dat ik de druk aankan
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben je altijd zo langdradig?
ja pas maar opquote:Op donderdag 17 november 2005 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Net als de vogelgriep dus...![]()
Waggel je kwakend te kwetteren, dat niemand op je stemt.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Late vogel![]()
![]()
![]()
![]()
Deze reactie is NOG beter![]()
Moe je niet bij je gevederde vriend pceend in de buurd komen krijgt hij t ookquote:Op donderdag 17 november 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb de vogelgriep dus ik mag posten...
Nee, sorry. Tijdelijke ledenstop.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb de vogelgriep dus ik mag posten...
Wat een vertrouwenquote:Op donderdag 17 november 2005 02:50 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk kan je die aan daar zorgen we wel voor hoor
een paar maasages erbij en moet jij eens opletten wat je allemaal aankan![]()
![]()
nee hoor ben kern gezondquote:Op donderdag 17 november 2005 02:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hé latevogel, wat ben je vroeg
Hoe dat zo?
Je hebt toch geen vogelgriep hè?
PC eend is imuun voor de vogelgriep, hij heeft 10 jaar geleden een anti-vogelgriepprik gehad...quote:Op donderdag 17 november 2005 02:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je niet bij je gevederde vriend pceend in de buurd komen krijgt hij t ook![]()
Kom op man, ik heb altijd al een keer op ilona willen stemmenquote:
Ok dan is t goed we willen hier geen gek pluimvee.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
PC Eend is imuun voor de vogelgriep, hij heeft 10 jaar geleden een anti-vogelgriepprik gehad...
Dat is je geraden ook, anders had ik die bereklauwen van je even in het frituurvet gegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 02:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok dan is t goed we willen hier geen gek pluimvee.
Nee hoor Pc eend blijf jij maar gezond![]()
Doe dat maar bij de komende gemeenteraadsverkiezingen, de Partij Voor Sufgeblowde Paddoconsumenten heeft de stemmen hard nodig.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
Kom op man, ik heb altijd al een keer op ilona willen stemmen
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, anders had ik die bereklauwen van je even in het frituurvet gegooid
Was ook zo, je bent er als eerste uitgevlogenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En ik maar zoeken in die lijst, ik dacht dat ik er in zou staan...
quote:
slaap lekekrquote:Op donderdag 17 november 2005 03:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Maar ga proberen te slapen truste allemaal![]()
Hahaha!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!![]()
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....quote:
Moet ik je nu een dienst bewijzen ofzoquote:
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!![]()
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....
Ik ga keihard terugkomen
Als ik niet onder de druk bezwijk
Hoeft ook niet, het is al uitgezonden!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houden![]()
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijstquote:Op donderdag 17 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voor)
Over welke druk heb je het? Je hoge notering![]()
Ik mag nog stemmen dus kan je nachtrust nog aardig verknallen![]()
quote:
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin nietquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijst
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoen
Maar doe gerust wat je niet laten kan![]()
Dat ben ik dus niet met je eensquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijst
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoen
Maar doe gerust wat je niet laten kan![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.![]()
Volgens mij heb je een post gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin niet![]()
Dus de top 12 staat al vast?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin niet![]()
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezigquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eensDe laagste aanpakken is het makkelijkste om te doen
![]()
Veel leuker is het om de grote jongens wat min punten te geven en zeker als het verbaal sterke personen zijn want dan heb je de hele avond plezier van je punten![]()
![]()
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APK![]()
Mocht het nu zo zijn dat Yolanda/e over het randje te kiepen is zal ik het echt niet laten![]()
Mijn mening is dus dat het aanpakken van de laagste eigenlijk een teken van zwakte is maar ja, wie ben ik![]()
Sharp shooters?????? Toch niet schieten op aangeschoten wild he? Dus de mensen die stemmen op de underdogs schiet jij af?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.![]()
Vergeet mij hoor, niet met de laagste met punten en niet zeker niet de hoogstequote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APK![]()
ben ik![]()
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezig
Ik ben geloof ik de enige die de laagste nog wel een pluspunten geeft![]()
![]()
De laatste keer aan nummer 1quote:Op donderdag 17 november 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoor)
Welnee, met een beetje goed gedrag ben je er zo van af, en door de keuringscommissiequote:Op donderdag 17 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
(wanneer ben je newbie af? na 2 BB's?)
Nah, ik hoef nog niet, klinkt een beetje als naar de wc gaan/moetenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
gaat er nog iemand stemmen? ala ontopic zeg maar?
U is een geval apart en voor aparte mensen maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vergeet mij hoor, niet met de laagste met punten en niet zeker niet de hoogste![]()
![]()
Dan doe je het goedquote:
Het hele spel heeft weinig zinquote:Op donderdag 17 november 2005 03:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan doe je het goedMaar misschien is het een keertje tijd geworden om onze favorieten top 12 door te geven, het heeft natuurlijk weinig zin als ik de punten geef en jij ze weer weghaald
![]()
Als het dezelfde keuringscommissie is die u hier heeft toegelaten, heb ik daar uiteraard weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 17 november 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welnee, met een beetje goed gedrag ben je er zo van af, en door de keuringscommissie![]()
![]()
Niet nodig, we hebben nog even voordat de finale begint en APK wel in de top 12 staat (maart 2006)quote:Op donderdag 17 november 2005 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het hele spel heeft weinig zin
APK is de baas en staat niet al te hoog, ik gok dat er binnenkort WEER nieuwe regels komen
Nou Nou foei foeiquote:Op donderdag 17 november 2005 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het hele spel heeft weinig zin
APK is de baas en staat niet al te hoog, ik gok dat er binnenkort WEER nieuwe regels komen
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"
Ik heb nog tijd tot 23:55 deze dag dd 17-11-2005quote:Wacht nog steeds op uw puntenverdeling om te zien of u ballen genoeg heeft om uw eega het 1 na laatste zetje te geven
Zo is dat, het is maar een spelletjequote:Op donderdag 17 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog tijd tot 23:55 deze dag dd 17-11-2005en dat is niet omdat ik Yolande er niet uit wil gooien maar misschien je vrind wel.
![]()
Maar ik wil Versabommie niet het genot ontnemen om haar de een na laatste -- te geven![]()
Staat ze er morgen om 19:00u nog in dan geef ik haar -1 en mag jij je --2 gebruiken om haar uit de lijst te gooien![]()
p.s. Bedankt van Yolande![]()
![]()
Wat jij wiltquote:Op donderdag 17 november 2005 03:57 schreef KRIBBET het volgende:
Als het dezelfde keuringscommissie is die u hier heeft toegelaten, heb ik daar uiteraard weinig vertrouwen in.![]()
Laat mij dan maar een newbie blijven.![]()
Lijkt me een goede dealquote:Op donderdag 17 november 2005 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog tijd tot 23:55 deze dag dd 17-11-2005en dat is niet omdat ik Yolande er niet uit wil gooien maar misschien je vrind wel.
![]()
Maar ik wil Versabommie niet het genot ontnemen om haar de een na laatste -- te geven![]()
Staat ze er morgen om 19:00u nog in dan geef ik haar -1 en mag jij je --2 gebruiken om haar uit de lijst te gooien![]()
p.s. Bedankt van Yolande![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat jij wilt![]()
Maar dan blijf je wel een kutnewbie![]()
![]()
Hij past de regels constant aanquote:Op donderdag 17 november 2005 04:11 schreef SuperMOM het volgende:
Oke als APK de regels bepaald (net als BB die het elke keer veranderd) heb ik elke keer spijt van mijn welgemeende stemmen, maar geloof dit niet Eendje, het is toch maar een spelletje hier?????
Dat veranderd toch niets of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 17 november 2005 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij past de regels constant aan
Verwacht binnekort maar dat je 50 punten per keer mag uitdelen oid![]()
Jij moet echt tactischer gaan denkenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat veranderd toch niets of ben ik nu gek?De andere gaan dan ook met 50 punten omhoog, maar ach, het is al vroeg
![]()
Daar kom je nu mee, op dit tijdstip terwijl de tijd van koffie al heel lang gelden isquote:Op donderdag 17 november 2005 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij moet echt tactischer gaan denken
Ach ja zolang de koffie maar geldquote:Op donderdag 17 november 2005 04:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee, op dit tijdstip terwijl de tijd van koffie al heel lang gelden is![]()
Geef eens eens een link waar ik dat heb gedaan, ik heb jou tekst niet aangepast dan wel verandertquote:Op donderdag 17 november 2005 04:09 schreef KRIBBET het volgende:
PS, als u me al wilt quoten, prima maar dan wel eerlijk en er niet iets in zetten wat ik zelf niet geschreven dan wel getypt heb![]()
En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)quote:U heeft me al meer dan genoeg zwart gemaakt dacht ik zo![]()
Het is Yolande ( ik zit er meer mee dat haar naam elke keer maar weer verkeerd geschreven wordt en uitgesproken)quote:Groeten aan Yolanda![]()
Wat een letter E al niet kan doenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach ja zolang de koffie maar geld![]()
Echtwel......... hmmm dat klinkt ook wel gek trouwens, als je daar de E van weghaaltquote:Op donderdag 17 november 2005 04:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een letter E al niet kan doen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Hmm wordt tijd om te kijken of mijn man nog in mijn bed ligttot morgen
![]()
Ik hoop dat je hem kunt vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef SuperMOM het volgende:
Hmm wordt tijd om te kijken of mijn man nog in mijn bed ligttot morgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |