Hahaha!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!![]()
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....quote:
Moet ik je nu een dienst bewijzen ofzoquote:
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
SuperMom heeft jouw walgelijke glijpartij op tape gezet!![]()
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in een dipje, stilte voor de storm....
Ik ga keihard terugkomen
Als ik niet onder de druk bezwijk
Hoeft ook niet, het is al uitgezonden!quote:Op donderdag 17 november 2005 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat zou ik nou nooit doen hoor, tapen en bewijs achter houden![]()
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijstquote:Op donderdag 17 november 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Je dipje is zo weg hoor en je komt in een dip die je nog nooit hebt meegemaakt (ik heb het goed met je voor)
Over welke druk heb je het? Je hoge notering![]()
Ik mag nog stemmen dus kan je nachtrust nog aardig verknallen![]()
quote:
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin nietquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijst
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoen
Maar doe gerust wat je niet laten kan![]()
Dat ben ik dus niet met je eensquote:Op donderdag 17 november 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je een stemadvies geven minpunten geef je net als iedereen aan de laagste op de lijst
Als ze eruit liggen mogen die niet meer meedoen
Maar doe gerust wat je niet laten kan![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.![]()
Volgens mij heb je een post gemistquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin niet![]()
Dus de top 12 staat al vast?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja wil niet lullen hoor maar vergeet de newbies onderin niet![]()
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezigquote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eensDe laagste aanpakken is het makkelijkste om te doen
![]()
Veel leuker is het om de grote jongens wat min punten te geven en zeker als het verbaal sterke personen zijn want dan heb je de hele avond plezier van je punten![]()
![]()
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APK![]()
Mocht het nu zo zijn dat Yolanda/e over het randje te kiepen is zal ik het echt niet laten![]()
Mijn mening is dus dat het aanpakken van de laagste eigenlijk een teken van zwakte is maar ja, wie ben ik![]()
Sharp shooters?????? Toch niet schieten op aangeschoten wild he? Dus de mensen die stemmen op de underdogs schiet jij af?quote:Op donderdag 17 november 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ga mij mentaal voorbereiden op morgenavond, zal hier wel weer Bonanza worden na de live uitzending.![]()
Vergeet mij hoor, niet met de laagste met punten en niet zeker niet de hoogstequote:Op donderdag 17 november 2005 03:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb uren plezier gehad van mijn punten op Versabommie en APK![]()
ben ik![]()
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je die theorie van jou vergelijkt met het stem gedrag, ben ik goed bezig
Ik ben geloof ik de enige die de laagste nog wel een pluspunten geeft![]()
![]()
De laatste keer aan nummer 1quote:Op donderdag 17 november 2005 03:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben je goed bezig maar waar laat je de minpunten dan? (kan niet alles bijhouden hoor)
Welnee, met een beetje goed gedrag ben je er zo van af, en door de keuringscommissiequote:Op donderdag 17 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
(wanneer ben je newbie af? na 2 BB's?)
Nah, ik hoef nog niet, klinkt een beetje als naar de wc gaan/moetenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
gaat er nog iemand stemmen? ala ontopic zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |