tuurlijk wel, fanatieke fokker die arceequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Uh..don't know
Maar het lijkt me stug dat hij iedere post heeft geteld...toch?
Ssssst. Je gaat hier toch niet verklappen dat de statsl gewoon random bepaald worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Uh..don't know
Maar het lijkt me stug dat hij iedere post heeft geteld...toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk wel, fanatieke fokker die arcee
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ssssst. Je gaat hier toch niet verklappen dat de statsl gewoon random bepaald worden.
Inso.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:22 schreef Insomaniac het volgende:
17e!
Vorig jaar postte ik veel fanatieker mee!RC
![]()
* Bruce117 is dan wel geen Arcee, maar weet wel dat sinterklaaskapoentje na gisteren (za 26-11) op de 18e plaats staat met 140 posts.quote:Op zondag 27 november 2005 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
*schopt
we willen een nieuwe lijst zien arcee
Dat was op de lijst van 16 november. Na gisteren sta je gedeeld 22e met 121 posts.quote:
Heerlijk makkelijk forum nog, hè?quote:Op zondag 27 november 2005 01:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117] is dan wel geen Arcee, maar weet wel dat sinterklaaskapoentje na gisteren (za 26-11) op de 18e plaats staat met 140 posts.[/me]
[me=Bruce117 weet de rest ook, maar ja Arcee is de stats-king of Fok!, dus zijn werk zomaar overnemen kan natuurlijk niet.
Yep, een forum met zo weinig posts, is geen enkel probleem.quote:Op zondag 27 november 2005 01:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk forum nog, hè?
Post die lijst maar, hoor.
Die kan je net niet meer zonder scripterror inlezen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:38 schreef Bruce117 het volgende:
Yep, een forum met zo weinig posts, is geen enkel probleem.
Had er nog niets mee gedaan, maar was erg snel klaar met het maken van de lijst.
Ben zelf erg geinteresseerd in SPT, maar dat is toch wat meer werk
Ben ondertussen redelijk ver, tot nu toe 2 keer een foutje tegen gekomen die ik handmatig gecorrigeerd heb.quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die kan je net niet meer zonder scripterror inlezen.
om over PTA nog maar te zwijgenquote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
SPT en VBL-lijstjes mogen ook wel hoor
Index handmatig inlezen en de rest automatisch.quote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef Bruce117 het volgende:
Ben ondertussen redelijk ver, tot nu toe 2 keer een foutje tegen gekomen die ik handmatig gecorrigeerd heb.
Komt wel, maar dat ga ik niet steeds zeggen, is 't topic zo snel vol.quote:Op zondag 27 november 2005 01:41 schreef Alexxxxx het volgende:
om over PTA nog maar te zwijgen
(zou wel helpen om mij te laten stoppen met vragen, dat lijstje eens posten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |