NEE NEE NEEquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Ik hoop dat ik niet zo eng word als ik zwanger word![]()
Het zou op z'n minst een MILF moeten zijn, maar 't is gewoon een lelijk dik varken gewordenquote:
Ze moet straaltjes bloed uit haar mondhoeken sminken, een paar forse hoektanden aanschaffen en lenzen die je ogen rooddoorlopen laten lijken in doen.quote:
Zij was zooo leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Zooooooo!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Nou dat nieuwe album van haar is toppie hoorquote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Nuna het volgende:
Hetzelfde geldt voor Ashlee Simpson
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat knipje
Holy fuck!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Volgens mij is dat Linda Evangelista, maar 100% zeker ben ik niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef Apfel het volgende:
Wie is die rechtse dan?
Ze lijkt nu meer op Aunt Hilda dan Sabrina uit Sabrina the teenage witch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Dat wijf heeft ook een bus over zich heen gehad.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
Oh, en die Anneliese van der Pol heeft ook een liedje gemaakt: Over It. Is best aardig..
In juni dit jaar zag ze er nog wel oké uitquote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
6.
Op die geile foto staat oktober 1999, en ik neem aan dat die lelijke recent is.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |