Ze wordt een beetje... gothicquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef apestaartje het volgende:
Het is niet alleen haar gewicht of grauwe huidskleur. Ze kijkt zo... depressief.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Scandalous het volgende:
Kijk wat er van Jeremy Jackson is geworden, dat kutjong uit Baywatch.
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ze staat er altijd zo op toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef Mr_Booze het volgende:
Paris Hilton
[afbeelding]
Kan het nog kitschiger..![]()
Ja, maar zo mooi als Jolie zal ze nooit van dr leven niet wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ik las ergens dat ze qua make up en styling de richting van Jolie op wil gaan. Dat zie ik ook wel een beetje gestaafd op de meest recente foto's van haar.
NEE NEE NEEquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Ik hoop dat ik niet zo eng word als ik zwanger word![]()
Het zou op z'n minst een MILF moeten zijn, maar 't is gewoon een lelijk dik varken gewordenquote:
Ze moet straaltjes bloed uit haar mondhoeken sminken, een paar forse hoektanden aanschaffen en lenzen die je ogen rooddoorlopen laten lijken in doen.quote:
Zij was zooo leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Zooooooo!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Nou dat nieuwe album van haar is toppie hoorquote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Nuna het volgende:
Hetzelfde geldt voor Ashlee Simpson
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat knipje
Holy fuck!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Volgens mij is dat Linda Evangelista, maar 100% zeker ben ik niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:40 schreef Apfel het volgende:
Wie is die rechtse dan?
Ze lijkt nu meer op Aunt Hilda dan Sabrina uit Sabrina the teenage witch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Melissa Joan Hart![]()
Dat wijf heeft ook een bus over zich heen gehad.quote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
Oh, en die Anneliese van der Pol heeft ook een liedje gemaakt: Over It. Is best aardig..
In juni dit jaar zag ze er nog wel oké uitquote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
6.
Op die geile foto staat oktober 1999, en ik neem aan dat die lelijke recent is.
.
Geweldig topic!!quote:Op zondag 20 november 2005 17:04 schreef Nuna het volgende:
Britney, een BH is geen overbodige luxe.
[afbeelding]
George Clooney
[afbeelding]
Zo, die word ook steeds knapper.quote:Ehm, ja...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |