Ik heb het ook over haar figuur.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:26 schreef Nuna het volgende:
Mariah staat er áltijd opgeblazen op. Ik heb haar nog nooit echt flatteus op de foto zien staan. Altijd met hetzelfde fake lachje.
She had dumps like a truck truck truck Thighs like...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef DrDentz het volgende:
serena williams..
[afbeelding]
[afbeelding]
godse tokkie
Mooi matjequote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Scandalous het volgende:
Kijk wat er van Jeremy Jackson is geworden, dat kutjong uit Baywatch.
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DAT HAAR! Die ingevallen wangen! Die coke neus! DAT HAAR!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oquote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Dit is overigens een Amerikaanse Celeb (Nooooooit van gehoord, liep ik toevallig tegenaan) die luisterd naar de enorm Nederlandse naam "Anneliese van der Pol".
Niet echt een flatteuze foto.
Trouwens iemand hier die ooit van der gehoord heeft?
Ze heeft zelfs een Engelse Wiki-pagina.
Okee, deze foto is NOG erger![]()
![]()
[afbeelding]
Check haar onderarm.
Bij de meeste vrouwen is het vet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:09 schreef cultheld het volgende:Volgens mij kan ze behoorlijk bankdrukken
Ik vind hem wel iets weg hebben van Ridge Forrester van The Bold....quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
DAT HAAR! Die ingevallen wangen! Die coke neus! DAT HAAR!
Ik bedoelde het haar op der onderarmquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen is het vet.Zeker gezien die onderarm.
blieblie, bedoel je niet de bovenarm?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:29 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
Pardon, maar ik dacht dat Lindsay Lohan er weer wat beter uitzag
Ze gaat ook in een indie flick spelen, ik denk dat het hoort bij een 'serieus genomen worden' fase.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef apestaartje het volgende:
Het is niet alleen haar gewicht of grauwe huidskleur. Ze kijkt zo... depressief.
Ze wordt een beetje... gothicquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef apestaartje het volgende:
Het is niet alleen haar gewicht of grauwe huidskleur. Ze kijkt zo... depressief.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ze staat er altijd zo op toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:59 schreef Mr_Booze het volgende:
Paris Hilton
[afbeelding]
Kan het nog kitschiger..![]()
Ja, maar zo mooi als Jolie zal ze nooit van dr leven niet wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ik las ergens dat ze qua make up en styling de richting van Jolie op wil gaan. Dat zie ik ook wel een beetje gestaafd op de meest recente foto's van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |