Oh hemeltje... en ik maar denken dat ze niet lelijker kon worden. Maar argggh!! Dat mens is gewoon zo'n ontzettend lelijk mormelquote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
Oh, en die Anneliese van der Pol heeft ook een liedje gemaakt: Over It. Is best aardig..
quote:Op woensdag 23 november 2005 07:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Volgens mji is dit ook Oop
En een beetje travestietquote:Op woensdag 23 november 2005 16:33 schreef Syytön het volgende:
het lijkt wel alsof ze door die ene man beiden genomen worden!
![]()
[afbeelding]
Mariah Carey lijkt wel een monster vergeleken bij Shakira![]()
Bron?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:34 schreef DrDentz het volgende:
janet is zo vet omdat ze binnenkort in een film een dikke bibliotheekjuf ofzo gaat spelen
Maar..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
van: http://www.gawker.com/new(...)-art-thou-135131.php
[afbeelding]
van: http://socialitelife.com/mt/archives/janet_jackson_or_oprah.php
Ohquote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Stansfield het volgende:
Die als al behoorlijk oud
Lindsay Lohan.quote:
waar heeft zij last van dan? of is dit de whitney houston look? ik zie die 'lindsey lohan' ook vet vaak in deze topics staan maar kheb waar ik het kind verder van moet kennenquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:39 schreef DrDentz het volgende:
nou dan niet, gristus..
[..]
ik zie die 'lindsey lohan' ook vet vaak in deze topics staan maar kheb waar ik het kind verder van moet kennen
Ze is een redelijk bekende zangeres/actrice. Ze heeft o.a. gespeeld in de films Mean Girls eb Herbie.quote:
Wat heeft zij al een verlept hoofd, zeg.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:02 schreef Nuna het volgende:
En hier hebben we weer Tara ReidNiet zo heel onflatteus dit keer, maar toch
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Hmm, Jessica trek eens wat warmers aan...![]()
Met make-up is het ook niet echt je-van-het:quote:
Hoe oud is ze eigenlijk? schat iets van 60 of zo?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef Nuna het volgende:
Donnatella Versace. Wat een verschrikkelijk mens is het toch ook
[afbeelding]
^quote:Op donderdag 24 november 2005 20:05 schreef Nuna het volgende:
Donnatella Versace. Wat een verschrikkelijk mens is het toch ook
[afbeelding]
Hoe oud is Tara Reid dan eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft zij al een verlept hoofd, zeg.
Drank maakt meer kapot dan je lief is... niet alleen je looks, maar ook je carrière.
http://www.imdb.com/name/nm0005346/quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe oud is Tara Reid dan eigenlijk?
Heel duidelijk, en my God laat 'r alsjeblieft die siliconen uit d'r voorgevel halen. 't Lijkt ner-gens op.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef rena het volgende:
Ik vind wel dat je op deze foto goed ziet dat ze niet zo jong meer is als ze zich gedraagt![]()
Oei.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:00 schreef MUUS het volgende:
Hadden we deze al eens gezien?
Ralph 'Karate Kid' Macchio toen....
.... en nu.......
Mariah is al superklein, maar die andere midget is nog kleinerquote:Op woensdag 23 november 2005 16:33 schreef Syytön het volgende:
het lijkt wel alsof ze door die ene man beiden genomen worden!
![]()
[afbeelding]
Mariah Carey lijkt wel een monster vergeleken bij Shakira![]()
Mijn god zegquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Shakira's height is 5 ft 0 in (152 cm)![]()
das gewoon een lilliputter ofniet
quote:Mariah Carey: Height 5' 9" (1.75 m)
Alleen Jensen kan ik niet vinden.quote:Shakira: Height 5' 2" (1.57 m)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:14 schreef Aventura het volgende:
Mariah Carey is lang hoor, die is geloof ik bijna 1m80.
Ze is iets van 1.73m zoiets jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef Together-Alone het volgende:
Mariah Carey: Height 5' 9" (1.75 m)
Alleen Jensen kan ik niet vinden.
Logisch, er komt ook pas een nieuw deel na pagina 7...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:25 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, ik ontdek het nieuwe deel pas op pagina 7
25 posts per paginaquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Logisch, er komt ook pas een nieuw deel na pagina 7...![]()
Ik snap dus niet wat je bedoelt. Dat dat even duidelijk is.quote:
Als je de hoeveelheid posts op je pagina instelt, krijg je of meer of minder pagina's per topic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dus niet wat je bedoelt. Dat dat even duidelijk is.![]()
En ze was dus in het vorige topic aan het lezen toen ze erachter kwam dat er reeds een nieuw was? En dat is relevant omdat...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je de hoeveelheid posts op je pagina instelt, krijg je of meer of minder pagina's per topic.
Ik heb bijvoorbeeld 50 posts per pagina, dus bij mij is het topic dicht bij de 7e pagina.
En bij MissBliss dus bij de 14e pagina. Ofzo.
Snappie?
Oke en nu weer OT
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef PeRi het volgende:
Ze plaatste een tvp en jij bent aan het zeuren om niets.
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef PeRi het volgende:
Jude is nooit onflatteus. Zelfs nu is dat open mondje enigszins sexy.
Die is zo fake als maar kan zijn, aangezien Britney zo'n tattoo helemaal niet heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 11:30 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
ff niet op de tekst letten maar mevrouw Spears staat hier weer lekker op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |