Logisch, er komt ook pas een nieuw deel na pagina 7...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:25 schreef MissBliss het volgende:
Jezus, ik ontdek het nieuwe deel pas op pagina 7
25 posts per paginaquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Logisch, er komt ook pas een nieuw deel na pagina 7...![]()
Ik snap dus niet wat je bedoelt. Dat dat even duidelijk is.quote:
Als je de hoeveelheid posts op je pagina instelt, krijg je of meer of minder pagina's per topic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dus niet wat je bedoelt. Dat dat even duidelijk is.![]()
En ze was dus in het vorige topic aan het lezen toen ze erachter kwam dat er reeds een nieuw was? En dat is relevant omdat...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je de hoeveelheid posts op je pagina instelt, krijg je of meer of minder pagina's per topic.
Ik heb bijvoorbeeld 50 posts per pagina, dus bij mij is het topic dicht bij de 7e pagina.
En bij MissBliss dus bij de 14e pagina. Ofzo.
Snappie?
Oke en nu weer OT
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef PeRi het volgende:
Ze plaatste een tvp en jij bent aan het zeuren om niets.
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef PeRi het volgende:
Jude is nooit onflatteus. Zelfs nu is dat open mondje enigszins sexy.
Die is zo fake als maar kan zijn, aangezien Britney zo'n tattoo helemaal niet heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 11:30 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
ff niet op de tekst letten maar mevrouw Spears staat hier weer lekker op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |