quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Nieuw record strikes gevestigd door beginner
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
20e holeinone op rij.
damn, die ging ik ook net doenquote:
quote:
quote:
De reserve doelman....quote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Ik word lui.. slechte image en ook nog eens een niet zelf bedachte quote..:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
FC Utrecht vind eindelijk een zekere doelman
Omdat je het zo lief vraagt... zal ik het morgen ook eens proberenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:09 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jammer dat half fok te lui is om iets te soepen, maar dit is wel gaafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
De reserve doelman....
[afbeelding]
Auwquote:Op donderdag 17 november 2005 16:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Vreemd voorval met volleybal zorgt voor de beslissing in een echte thriller.
whehehe auwquote:Op donderdag 17 november 2005 16:32 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Vreemd voorval met volleybal zorgt voor de beslissing in een echte thriller.
Volgensmij haalt ze dat ding uit der eigen doos, gezien haar onderbroekquote:Op donderdag 17 november 2005 17:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Ballenjongen wisselt stiekem de bal om.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
sabotase estafette krijgt nog een staartje...
Dit vind ik toch wel de mooiste, zelf gemaakt?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
De reserve doelman....
[afbeelding]
Die toevallig niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel de mooiste, zelf gemaakt?
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:01 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Honkbal loopt uit op complete wanorde
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:01 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Whehequote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Recordhouder wandklimmen betrapt op fraude
Kan ook leuk worden, ik heb er ook 2 gepaint hierquote:Op donderdag 17 november 2005 19:27 schreef P8 het volgende:
haha, geniaal topic, ik kan alleen niet soepen, alleen painten.
ik heb ook geen webspacequote:Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Kan ook leuk worden, ik heb er ook 2 gepaint hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die met die doelman en die tennis speler
http://xs.toquote:Op donderdag 17 november 2005 20:02 schreef P8 het volgende:
ik heb ook geen webspaceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's toch Rijkaardquote:Op donderdag 17 november 2005 19:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Ruud Gullit heeft *het zaakje* onder controle.
neequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Da's toch Rijkaardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij 't zegt zal het wel kloppenquote:
OH my godquote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
De reserve doelman....
[afbeelding]
Ik zag hem eerst nietquote:
Die is echt brilliant!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Politie saboteerd rally van Nederland
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Toch lief dat je hem nog een kans gunt het water te halenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Onfortuinlijk ongeval kost recordspringer toppositie
OMFG deze is echt briljantquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
De reserve doelman....
[afbeelding]
Jammer.quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Nou dit is echt mn laatste creatie voor hier:
zondequote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Nou dit is echt mn laatste creatie voor hier:
Pssst.. American Football fotoquote:Op donderdag 17 november 2005 19:01 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[afbeelding]
Dat bedacht ik me later ook jaquote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Pssst.. American Football fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar okee.. keep up the good work!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paint Shop Pro 7quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:41 schreef IkWasHier het volgende:
Maken jullie dit met photoshop? Zoja hoe?
Dan druk je toch lekker op escape.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:27 schreef P8 het volgende:
ik vind die plaatjes van jou maar irritant davemaster
maak meer man jij kan het goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:55 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan druk je toch lekker op escape.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan be je de enige..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:27 schreef P8 het volgende:
Deze is de bestequote:
Oempf, tjezus.quote:
zeker mooi gemaaktquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Deze is echt goud waard!quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:27 schreef P8 het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:13 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Tom speelt graag met vuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop