Goede TTquote:Op woensdag 16 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
verder
Ik vind hem er nu zo uitzien als een jong jochie.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind Roel er veel leuker uit zien, nu zijn haar wat langer is![]()
ff Ter verduidelijking. LekkerSimpel is mijn buurman, die bij mij op de router zat. Ik wist dus niet dat hij hier alles op FOK! aan het zetten was. Kwam ik dus pas achter toen ik thuis was zondagavond.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En had ze er verder nog commentaar op dan?
Lekkere buurman heb jij!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef MrObjective het volgende:
[..]
ff Ter verduidelijking. LekkerSimpel is mijn buurman, die bij mij op de router zat. Ik wist dus niet dat hij hier alles op FOK! aan het zetten was. Kwam ik dus pas achter toen ik thuis was zondagavond.
Want hij is niet geweest, dat was ik.
[afbeelding]
Ik heb dus ook meteen de stekker eruitgetrokken.quote:
Da's niet zo verwonderlijk. NIEMAND matched met die greppelhoer.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:02 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Kreeg net telefoontje dat ik niet bij Chantal match van up2date en van BB zelf.
Ik kreeg het idee, dat ze thuis alleen maar op de bank zit soaps te kijken en realTV-programma's en niet zo actief was.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:09 schreef frizti het volgende:
[..]
Da's niet zo verwonderlijk. NIEMAND matched met die greppelhoer.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb dus ook meteen de stekker eruitgetrokken.
Dan doet ze zich anders voor dan ze is, want ze zegt steeds dat ze een heel druk sociaal leven heeft.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:12 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee, dat ze thuis alleen maar op de bank zit soaps te kijken en realTV-programma's en niet zo actief was.
Die zien we dus niet meer?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:07 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb dus ook meteen de stekker eruitgetrokken.
Tja, ik reflecteer het op de vragen die aan mij zijn gesteld. En als blijkt dat er geen match is, dan moet ze wel een saai leven leiden. Omdat ikzelf wel aardig actief ben.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Dan doet ze zich anders voor dan ze is, want ze zegt steeds dat ze een heel druk sociaal leven heeft.
Is dat de boter??quote:
imagehost werkt niet lekker idd, en picplace werkt al de hele dag niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat niet goed met de imahe hosts. Picplace ligt ook al plat
Dat was ook mijn eerste gedachte, zeker zoals het daar ligt zo zonder verpakking of een schoteltje.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat de boter??
Is met de poetskwaliteiten van de bewoners niet direct de juiste plek om ze te bewaren...
Niet via mijn internetaansluiting in ieder geval, dat heeft hij knap verknald.quote:
hahaquote:Op woensdag 16 november 2005 18:23 schreef Bocaj het volgende:
Lieske: Ik heb nog nooit een lekkere gehaktbal gegeten bij mijn moeder
Ze eten ook hooguit 1x per jaar een gehaktbal terwijl haar vader juist stapelgek is op gehakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:23 schreef Bocaj het volgende:
Lieske: Ik heb nog nooit een lekkere gehaktbal gegeten bij mijn moeder
Scan doe er iets aan, ik krijg onthoudingsverschijnselenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat niet goed met de imahe hosts. Picplace ligt ook al plat
zegt ze dat?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef style het volgende:
Eigenlijk ook wel triest als je 19 jaar bent en nog nooit gekookt hebt.![]()
Dat begreep ik er wel uit ja.quote:
Is dat zo? Ze woont toch op kamers? Lijkt mij dat je dan toch wel voor jezelf moet koken (of continue naar de afhaal en daar lijkt ze me het type niet voor).quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef style het volgende:
[..]
Ze eten ook hooguit 1x per jaar een gehaktbal terwijl haar vader juist stapelgek is op gehakt.![]()
Eigenlijk ook wel triest als je 19 jaar bent en nog nooit gekookt hebt.![]()
Ze heeft in ieder geval nooit vlees gebraden, anders stelt ze wel hele domme vragen aan Nathalie.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Ze woont toch op kamers? Lijkt mij dat je dan toch wel voor jezelf moet koken (of continue naar de afhaal en daar lijkt ze me het type niet voor).
Ze moeten nog eten bij de redactie?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef melke het volgende:
Waarom staan er in godsnaam 4 camera's op de keuken gericht!?
Daar ga je echt niet aan dood hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef style het volgende:
Heeft Nathalie haar handen wel gewassen? Of zit ze nu met haar handen waarmee ze net in de rauwe gehakt heeft gezeten (om te proeven) nu weer in de andere etenswaren?
Je zult er niet aan dood gaan, maar erg hygienisch vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef melke het volgende:
[..]
Daar ga je echt niet aan dood hoor
Ben jij slager ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef style het volgende:
[..]
Je zult er niet aan dood gaan, maar erg hygienisch vind ik het ook niet.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je handen even wast nadat je met rauw vlees in aanraking geweest bent.
Inderdaad, het gaat om de kruisbesmetting...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef style het volgende:
[..]
Je zult er niet aan dood gaan, maar erg hygienisch vind ik het ook niet.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je je handen even wast nadat je met rauw vlees in aanraking geweest bent.
Precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat om de kruisbesmetting...
Van rauw vlees ga je niet dood ofzo, maar als je steeds vergeet je handen te wassen gebeurt dat ook als je bijvoorbeeld net met rauwe kip heb zitten werken, en dat (salmonella vergiftiging) kan bijvoorbeeld wel dodelijk zijn voor kleine kinderen en bejaarden.
Tis dus zaak dat je zoiets gewoon aanleerd, en gewoon altijd automatisch je handen wast, kan er ook niet iets per ongeluk gebeuren...
Gevogelte is wat anders maar dit was gehakt....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat om de kruisbesmetting...
Van rauw vlees ga je niet dood ofzo, maar als je steeds vergeet je handen te wassen gebeurt dat ook als je bijvoorbeeld net met rauwe kip heb zitten werken, en dat (salmonella vergiftiging) kan bijvoorbeeld wel dodelijk zijn voor kleine kinderen en bejaarden.
Tis dus zaak dat je zoiets gewoon aanleerd, en gewoon altijd automatisch je handen wast, kan er ook niet iets per ongeluk gebeuren...
* Sonique gelooft niet dat z'n post echt door is gekomen, iets met automatisme en per ongeluk...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gevogelte is wat anders maar die was gehakt....
Anders is het niet te vreten natuurlijk.quote:
* Bocaj leest nog eens je bericht en blijft bij zijn opmerking...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique gelooft niet dat z'n post echt door is gekomen, iets met automatisme en per ongeluk...
Volgens mij iets over zijn image en zijn omgang met Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 18:54 schreef Byker het volgende:
Wat werd Roel gezecht in de DK ?
Dat heb je nog lang volgehouden zeg....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, daar ben ik weer eens een keertje
Ben nu bijna een week BB-loos sinds mijn boycot vanwege het Menno-debacle en ik mis die gladjakkers in het huis helemaal niet![]()
Leuk ook dat Menno hier post
maar zijn er nog schokkende dingen gebeurd, is Rob of Roel al gestenigd bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat heb je nog lang volgehouden zeg....
Welkom terug
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Post en lurk hier nog wel hoor, maar de uitzendingen boycot ik verder... ik hoor trouwens in mijn omgeving dat Chantal een stuk beter te pruimen is tegenwoordig
Lieverd het is al begonnen!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik me er dan vanavond toch maar weer eens aan wagen...... ik ga er even over nadenken...
Zetten ze hem eindelijk eens waarheidsgetrouw weg dusquote:Op woensdag 16 november 2005 19:12 schreef frizti het volgende:
Rob wordt in de uitzending aardig te kakken gezet als iemand die probeert te manipuleren.
bestaan die dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook weer
Ik doe trouwens geen fokshirt aan hoor![]()
Nee, dat is een regelrechte vrijkaart voor de finale!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Trouwens.. Als iemand Chantal nou zegt dat ze haar mond moet houden. Zijn dat dan ook 'stemafspraken'?.
Ja hoorquote:
Ik ga ook maar even wat koken, eten en een filmpje oid kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:34 schreef flugeltje het volgende:
ff een pizza naar binnen werken...
Dan sta je ook zo weer buiten...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook weer
Ik doe trouwens geen fokshirt aan hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |