Precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat om de kruisbesmetting...
Van rauw vlees ga je niet dood ofzo, maar als je steeds vergeet je handen te wassen gebeurt dat ook als je bijvoorbeeld net met rauwe kip heb zitten werken, en dat (salmonella vergiftiging) kan bijvoorbeeld wel dodelijk zijn voor kleine kinderen en bejaarden.
Tis dus zaak dat je zoiets gewoon aanleerd, en gewoon altijd automatisch je handen wast, kan er ook niet iets per ongeluk gebeuren...
Gevogelte is wat anders maar dit was gehakt....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat om de kruisbesmetting...
Van rauw vlees ga je niet dood ofzo, maar als je steeds vergeet je handen te wassen gebeurt dat ook als je bijvoorbeeld net met rauwe kip heb zitten werken, en dat (salmonella vergiftiging) kan bijvoorbeeld wel dodelijk zijn voor kleine kinderen en bejaarden.
Tis dus zaak dat je zoiets gewoon aanleerd, en gewoon altijd automatisch je handen wast, kan er ook niet iets per ongeluk gebeuren...
* Sonique gelooft niet dat z'n post echt door is gekomen, iets met automatisme en per ongeluk...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gevogelte is wat anders maar die was gehakt....
Anders is het niet te vreten natuurlijk.quote:
* Bocaj leest nog eens je bericht en blijft bij zijn opmerking...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique gelooft niet dat z'n post echt door is gekomen, iets met automatisme en per ongeluk...
Volgens mij iets over zijn image en zijn omgang met Didoquote:Op woensdag 16 november 2005 18:54 schreef Byker het volgende:
Wat werd Roel gezecht in de DK ?
Dat heb je nog lang volgehouden zeg....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, daar ben ik weer eens een keertje
Ben nu bijna een week BB-loos sinds mijn boycot vanwege het Menno-debacle en ik mis die gladjakkers in het huis helemaal niet![]()
Leuk ook dat Menno hier post
maar zijn er nog schokkende dingen gebeurd, is Rob of Roel al gestenigd bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat heb je nog lang volgehouden zeg....
Welkom terug
quote:Op woensdag 16 november 2005 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Post en lurk hier nog wel hoor, maar de uitzendingen boycot ik verder... ik hoor trouwens in mijn omgeving dat Chantal een stuk beter te pruimen is tegenwoordig
Lieverd het is al begonnen!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Zal ik me er dan vanavond toch maar weer eens aan wagen...... ik ga er even over nadenken...
Zetten ze hem eindelijk eens waarheidsgetrouw weg dusquote:Op woensdag 16 november 2005 19:12 schreef frizti het volgende:
Rob wordt in de uitzending aardig te kakken gezet als iemand die probeert te manipuleren.
bestaan die dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook weer
Ik doe trouwens geen fokshirt aan hoor![]()
Nee, dat is een regelrechte vrijkaart voor de finale!quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Trouwens.. Als iemand Chantal nou zegt dat ze haar mond moet houden. Zijn dat dan ook 'stemafspraken'?.
Ja hoorquote:
Ik ga ook maar even wat koken, eten en een filmpje oid kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:34 schreef flugeltje het volgende:
ff een pizza naar binnen werken...
Dan sta je ook zo weer buiten...quote:Op woensdag 16 november 2005 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik ook weer
Ik doe trouwens geen fokshirt aan hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |