Kan ook, maar dat kost tijd en tijd is geldquote:Op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat dacht je van LEREN, lui kreng
De toekomst van onze kennis-economie...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat kost tijd en tijd is geld
Inkt om op je handen te schrijven kost ook geld. Daarbij is het verspeelde inkt, omdat je het er weer meteen vanaf veegt en de tekst al ergens anders staatquote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Je kan je blaadje ook over het briefje heen schuiven, valt minder op.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:39 schreef onderjas het volgende:
Los briefje
Deze vind ik persoonlijk het fijnst. Je legt hem bvb gewoon op tafel (met je hand ervoor eventueel) en als de leraar rond loopt stop je ze weer in je (achter)zak.
maar de kennis die je op doet door het leren kan later nog veel meer geld opleverenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Over twintig jaar staat het hier weer helemaal vol met fabriekenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
De toekomst van onze kennis-economie...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Dos37 het volgende:
ik haal geen voldoende's
Ik ook bijna niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:34 schreef Dos37 het volgende:
ik haal geen voldoende's
Stop met school en trouw met me, dan onderhoud ik je welquote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet.Moet ik wel maar es gaan doen anders kan ik t nog naar t vmbo dit jaar.
![]()
![]()
Ja, die mensen zijn er ook nog. Die krijgen het zelfs nog voor elkaar om met de deplorabele staat van het voortgezet onderwijs van dit moment alleen maar onvoldoendes te halenquote:
haha ja ik ken m maar al te goedquote:Op woensdag 16 november 2005 22:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja, die mensen zijn er ook nog. Die krijgen het zelfs nog voor elkaar om met de deplorabele staat van het voortgezet onderwijs van dit moment alleen maar onvoldoendes te halen![]()
Nevah!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stop met school en trouw met me, dan onderhoud ik je wel.
Niet? Als het aan mij lag bleef ik m'n hele leven thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
Ik woon thuis omdat ik 15 ben.Als t kon zat ik ergens in een appartementje ofzo hoor. Vind t niet echt fijn hier.
Ik heb ook nog wel eens op mijn hand geschreven, was ik het totaal vergeten en liep ik naar de docent toe.. ook altijd handig..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef 9christensen het volgende:
vroeger maakte ik altijd spiekbriefjes op lettertype 5 ofzo. dat werkte altijd
Ik zat op vwo, en toen ben ik naar havo gezakt, en toen op havo blijven zitten.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:18 schreef twisteddlogic het volgende:
HAVO gaan doen als je makkelijk VWO kan. Niet leren, niet opletten, af en toe spieken. Meer is niet nodig om je HAVO met gemak te halen.
Oke das niet bijster slimquote:Op donderdag 17 november 2005 13:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zat op vwo, en toen ben ik naar havo gezakt, en toen op havo blijven zitten.![]()
quote:
lip hoalnquote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha ja ik ken m maar al te goed
Hier ook een beetjequote:Op donderdag 17 november 2005 13:31 schreef het.ismij het volgende:
Wheheh niet leren en slagen is mijn specialiteit,..
Ook als je 50 woordjes moet leren zeker?quote:Op donderdag 17 november 2005 18:33 schreef C2C het volgende:
briefjes briefjes briefjes
zo ben ik 3 jaar frans door gekomen
magoed, dit jaar nog geen een keer briefjes gebruik oid, gewoon slagen zonder te leren, benk gewoon goed in.
DIE PWNTquote:Op woensdag 16 november 2005 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Je kan je blaadje ook over het briefje heen schuiven, valt minder op.
Ik doet het meestal zo als op dit plaatje: (groene dingetje is het spiekbriefje)
[afbeelding]
eigenlijk moet ik meestal 3x 50 woorden of meer leren magoed.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ook als je 50 woordjes moet leren zeker?.
Voor Frans red je dat echt niet zonder te leren.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:10 schreef C2C het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik meestal 3x 50 woorden of meer leren magoed.
nee met frans niet, daarom heb ik dat 3 jaar met briefjes gedaan en heb ik nou duits gekozenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor Frans red je dat echt niet zonder te leren.
Of je moet in Frankrijk hebben gewoond.
denk toch is ff naquote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
Ohhh, ik dacht dat je dit jaar nog geen briefjes gebruikt had voor Frans.
Mwah, zegt ook niet alles.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef twetwe het volgende:
gewoon af en toe leren denk ik he...
Das toch al gauw een 7, zou ik tevreden mee zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Net een 4 (luisteren) + 3 (leerwerk) terugkrijgt wat ik wel had geleerd.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef renz0r het volgende:
Nog verwacht te lezen: Pijpen, beffen, neuken, alles natuurlijk wat de leraar wilde!!
Gelukkig is het toegestaan met examensquote:Op donderdag 17 november 2005 16:59 schreef Dr._Death het volgende:
Grafische rekenmachine.
Had daar vroeger complete hoofdstukken op ingerammeld
7/2 ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:49 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Das toch al gauw een 7, zou ik tevreden mee zijn![]()
![]()
![]()
Dat is echt triest.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:28 schreef Ricky_ het volgende:
Natuurlijk afkijken, ben bij Biologie expres naast de slimmerd gaan zitten![]()
Vorig jaar bij Frans had iedereen zijn boek open op de grond liggen en kon je even het blaadje van je buurman pakken om alles over te schrijven. De docente merkte het wel, maar was te onzeker om er wat van te zeggen
Verder liggen de agenda's van leraren vaak open en lopen ze even weg, dan verander ik een 1 naar een 7, een 3 naar een 8 en een 5 naar een 9![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |