abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42054672
Ow kijk bitchen helpt: CSI komt nu ook met 5kb binnen...terwijl GA met 215kb gaat :S
pi_42056765
Hier idem, was met NY gister hetzelfde.
pi_42057063
* Ace1 leecht hem met 900 kb/s Zo ff kijken
pi_42068051
Echt die eerste twee zaken en
Het eerste gedeelte voor John Mayer was zeg maar het enigste leuke: de veggie burger en "Say the Magic words..." "Shut Up Hodges?"

Na John Mayer...Yeah CathDrama Daar zaten we op te wachten zeg
De moord met de mini replica I'm intriged. Could be interesting.

Ow en natuurlijk: JOHN MAYER
  Eindredactie Games zaterdag 23 september 2006 @ 08:58:46 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42070057
wat een baggeraflevering, en wie the neuk is die John Mayer, wat een kutmuziek
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 09:35:08 #256
43556 miss_dynastie
pi_42070283
Die veggieburger was
Dit is wat Sara verdiende na.... alles!

En Cath!Drama, tja, hoe krijg je het ook voor elkaar jezelf altijd in problemen te brengen
Sofia in de credits, ben er nog steeds overstuur van

Maar toch vind ik CSI niet meer wat het geweest is
Van mij mag het complete oude schrijversteam terug, of de stekker eruit na dit seizoen.
pi_42075860
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:

Sofia in de credits, ben er nog steeds overstuur van
Ja ik zat ook zo van Ey! WTF! Evil mensen.
pi_42076337
Wat heeft iedereen toch tegen Sofia? Niet dat ik haar grootste fan ben ofzo, vindt Brass een stuk leuker, maar ik heb niks tegen haar.

Vond het geen bijzondere premiere, al was de aanloop naar aflevering 2 wel goed. Die mini replica moord ziet er inderdaad goed uit, in ieder geval leuk bedacht.

John Mayer is leuk, 'Waiting on the world to change' is echt een relaxed nummer. En Hodges rules, hij moet ook in de credits
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:47:17 #259
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42078934
Vond de intro van Cirque du Soleil visueel wel mooi.
Maar die 2 cases die waren echt.. muah.. dacht echt, was dat het?? Maar de intro op de volgende cases is wel intrigerend. Wil wel de volgende ep zien.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_42079683
Het was een beetje suf met een hele gave cliffhanger; ben echt benieuwd naar die case met dat minihuisje
pi_42097948
dat cath snapte ik ff niet, wat is er nou precies gebeurd dan?
pi_42098749
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:21 schreef The_S het volgende:
dat cath snapte ik ff niet, wat is er nou precies gebeurd dan?
Dr is iets in dr drinken gegooid en de volgende ochtend ontwaakt ze naakt in een vreemde hotelkamer zonder dat ze zich wat kan herinneren van wat er gebeurd is.
Is ook ontzettend geloofwaardig dat een 'verkrachter' in een bar vol met wat jongere dames zn keus laat vallen op Catherine...maar owkee mss is het een oude bekende die nog wat te verrekenen had ofzo....je weet het niet.
  maandag 25 september 2006 @ 12:54:57 #263
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42110104
Ben ik nou de enige die dacht dat Cath in de buurt zat bij de minihuisjes moord?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42119329
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik nou de enige die dacht dat Cath in de buurt zat bij de minihuisjes moord?
ik snapte dr helemaal nix van op het laatst (vermoeidheid), maar volgens heb ik die constructie ook nog door mijn gedachten laten gaan
pi_42120923
Dat is ook het eerste wat ik dacht, maar volgens mij willen ze gewoon verwarring zaaien. Net als met toen het leek of iemand een bom ging plaatsen in het ging, maar in feite was het gewoon een implosie van een gebouw.
pi_42159678
Sofia is , dood aan allle haters.

Daarnaast vond ik de manier waarop deze aflevering gemaakt is nogal vreemd, maar dan in de positieve zin van het woord. Kan niet wachten op het vervolg

Dat van Cath vond ik trouwens erg zielig, bijna eng zelfs. Ik had voor haar liever gehoopt dat ze met Nick het bed in zou duiken
pi_42224423
Ik ga ook mr is aan seizoen 7 beginnen. Wanneer was de aflevering met John Mayer ook alweer?
pi_42224614
21 september
pi_42233215
Gave aflevering; serie gaat echt naar een hoger niveau
pi_42253658
Gaan ze de hele serie zo doen.
Elke keer van die rot cliffhangers.
vondt het eigenlijk wel leuk gewoon en paar scene in 1 afl.
nu zit ik elke keer weer met smart op de volgende ep te wachten.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  Eindredactie Games zaterdag 30 september 2006 @ 09:24:03 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42254609
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gave aflevering; serie gaat echt naar een hoger niveau
echt niet, nu wordt het gewoon op een ordinaire Goede Tijden Slechte Tijden gefilmt. dit is geen CSI meer
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_42255472
In principe houd ik wel een beetje van persoonlijk drama, ik wil wel wat van de personages te weten komen, maar dit was wel erg over de top. Zelf in CSI: Miami eind vorig seizoen zat nog een beter verhaal. Die huisjesmoord vond ik ook nogal vaag, ik snapte het einde niet en het verhaal met Catherine kon me ook niet boeien.
pi_42262586
Nee maar CathDrama boeide me nooit echt...en altijd flikken ze het weer.
Vond het zelfs ernstig lachwekkend hoe Sam dood ging.

Dat laatste van die huisjesmoord was ook vaag. Haat dat als het niet opgelost wordt of niet duidelijk een hint wordt gegeven. Maarja ze zullen er vast later in het seizoen wel op terugkomen en dat je eerst een half uur moet lopen nadenken van Owja hoe zat dat ook alweer?

Ermstog momentje, ik zei tegelijk met Ecklie: Of course you do...

En die Sven: I blame my dad for a lot of things, for how he treats my mother, for how he treats me, for naming me Sven
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2006 @ 19:06:27 #274
43556 miss_dynastie
pi_42263049
Nog méér drama voor Cath
Al wordt er op je ingereden, toch is het nooit dom om op het verkeer te letten i.p.v. je mobieltje of je medepassagier. Erg mutsig weer.

En sinds wanneer zijn ze niet meer voorzichtig met handschoenen? Griss die dat poppetje zomaar lossnijdt (weten zij veel wat er over 10 jaar weer ontdekt wordt, en het is toch bewijs), Warrick die Cath verbiedt Lindsay los te halen en vervolgens zelf ook met blote handen de tape verwijdert... niet sterk

En ik denk dat die cliffhangers blijven, dat dat het onderdeel is van de CSI- GA competitie.
pi_42307487
Seizoen 7 begint aardig wazig

Wat moet ik me nou voorstellen bij dat groene oog aan t eind van 7x02?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42307718
Ik wil gewoon hoe het eerst was, nu gaat alles door elkaar
pi_42310061
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij dat groene oog aan t eind van 7x02?
Sluit je aan bij de grote club: WTF was dat echt?
We hebben geen idee, ws komen ze er later in het seizoen op terug.
pi_42425590
Dat hele no-brainer gebeuren was echt ranzig

En Bombard is echt mega
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:18:02 #279
43556 miss_dynastie
pi_42438031
Hilarisch, echt
pi_42454521
703 was leuk, weer es wat anders.
How rude!
pi_42455928
Apart begin, maar uiteindelijk wel cool.

Toen je de achterkant van het hoofd zag bij die no-brainer draaide mijn maag zich wel even om
  Nerd met benen woensdag 11 oktober 2006 @ 21:50:27 #282
18073 miss_bleu
pi_42591870
Ik zit net 7.03 te kijken en bij die moord met die kettingzaag als de mannen op de tafel liggen bij de lijkschouwer zie je duidelijk 1 ademen. Je ziet zijn buik op en neer gaan
pi_42592674
Ik vond 7x03 weer behoorlijk boring. Bij die zaak van Nick was ik alweer vergeten hoe Cath dr zaak had opgelost. Vond alleen die zaak met die kettingzaag wel grappig, maar dat was meer de interactie tussen Grissom en Sara.
pi_42642836
Geweldige aflevering weer! Exact zoals het hoort, het begint met een mysterie, in het midden gebeurt iets heel ergs, en op het einde is het allemaal happy family

Ik heb wel gemerkt dat ik een zwak heb voor sterke vrouwen, want toen Sara op de zandzak aan het inschoppen was, of toen Sofia met de shotgun rondliep, begon het in mijn buik een beetje te rommelen
pi_42661256
Eindelijk weer een goede aflevering!!

Did some cheering for Nick to punch Federline...nice! Ow wat kan ik die gozer toch niet uitstaan zeg.

En wat was Greg zielig zeg....awwww. Vond m echt heel sneu. Zat ook iedere scene erna in het ziekenhuis was aaawww. Was ook heel sneu aan het roepen toen ie op m spuugde van EVIDENCE! Krabbel van Greg. EVIDENCE! Auto tegen Denali. EVIDENCE! Mss een van de redenen dat ik mss niet in mn eentje moet kijken....dat weerhoud me van praten tegen mn scherm.

Vond alleen het laatste gedeelte btje te "wat hebben wij vandaag geleerd van CSI?"
pi_42661582
Ik had exact hetzelfde met dat EVIDENCE! hoor

Greg is een beetje zielig, herinneren jullie de explosie in het lab nog waardoor hij ook al in het ziekenhuis terrecht kwam?
pi_42661751
Ow gelukkig het ligt niet aan mij

Ja dat was ook echt een aww moment. Hoewel het op dat moment ernstig werd overschaduwd door het "Honey, this doesn't look good" van Grissom. The good old days toen we overenthousiast raakten bij ieder GSR-momentje
pi_42677180
Oei, twee supergoede CSI afleveringen in een week, dat komt niet vaak voor. Maar ik vond 'm erg goed, maar wel erg 'eng'. Het zal je maar gebeuren. In mekaar geslagen worden om ... niets? Omdat je daar toevallig bent? Arme Greg, had erg medelijden met 'm. De gozer die die aanreed is nu dus dood? Dat krijgt nog wel een staartje denk ik.
pi_42677354
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42799884
Ik zit nu 6.15 te kijken, en mijn god, ik weet ook gelijk waar die waarschuwing aan het begin voor was
pi_42838374
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, GSR
* miss_dynastie is een shipper
Ik geef overigens toe dat ik heel verbaasd was dat er complete fora rondom GSR bestaan, maar hoe meer gekken, hoe beter

Echt dat hoofd van Grissom.... geweldig
Overigens mag Sofia van mij per direct de serie verlaten.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
ja daarvoor wordt de afkorting in de serie gebruikt, maar de shippers weten wel beter

Spork...uhh Sofia has to go. Echt serieus wat heeft ze voor toegevoegde waarde behalve een hoge irritatiefactor?

Trouwens dat interview met Jorja Fox op csifiles.com al gezien? Stonden wel wat leuke dingen in m.b.t. GSR.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap het wel, ze hebben heel veel negatieve reacties op het personage gehad. Natuurlijk ook vanwege de reden om haar in de serie te brengen. Dus om haar nu aan Grissom te koppelen
Wat hebben jullie eigenlijk tegen Sofia? Ik vind haar een mooie vrouw, met goede inbreng in de serie, en die ook nog eens op een verassende manier in het team gekomen is
pi_42838589
Nieuwe aflevering was erg gaaf; althans het begin. Daarna zakte die wel een beetje in.
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:14:29 #293
43556 miss_dynastie
pi_42838609
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat hebben jullie eigenlijk tegen Sofia? Ik vind haar een mooie vrouw, met goede inbreng in de serie, en die ook nog eens op een verassende manier in het team gekomen is
Het is een nodeloze toevoeging aan een meer dan prima cast. Waar zijn die leuke detectives van weleer? O'Riley: 'Soup's done!'
Maar nee, nu een Engelse met een of ander onverklaarbaar Texaans accent met een hele diepe frons in d'r voorhoofd. Die in de serie is gebracht om te bewijzen dat de cast niet zo belangrijk is en mensen vooral kijken voor de techniek. Sure, dat is ook waarom er nu er geconcurreerd moet worden met GA zoveel 'menselijke' stukjes in de serie zitten: Cath die even een kaarsje aansteekt voor pappie, Grissom die Sara 'dear' noemt, omdat castleden vervangbaar zijn en mensen alleen voor de DNA-verzameling kijken

Goede aflevering, trouwens. Ik begin weer dat gevoel van vroeger te krijgen, als ze zo bezig blijven mogen ze van mij seizoen 8 en 9 er nog wel aan vastplakken
pi_42838721
Ik vind Sofia er naadloos in passen Ze past prima in de crew, en heeft naar mijn mening niet echt iemand vervangen. Overigens komt ze (IRL) inderdaad uit Engeland, maar dat heeft toch niks met haar rol te maken?
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:08:00 #295
43556 miss_dynastie
pi_42840233
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Overigens komt ze (IRL) inderdaad uit Engeland, maar dat heeft toch niks met haar rol te maken?
Wel als ze zo vervelend praat, ik vind het niet om aan te horen en (zeker in het begin) vaak niet te verstaan.
pi_42840318
En wat vind je dan van corroner David? Die mag dan ook weg?
pi_42840486
SPOILER
Spoiler van de aflevering van gisteren avond

[ Bericht 1% gewijzigd door Vampier op 20-10-2006 17:25:26 ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_42840587
Vampier, het leek wel GTST he
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:38:12 #299
43556 miss_dynastie
pi_42841057
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:11 schreef Geqxon het volgende:
En wat vind je dan van corroner David? Die mag dan ook weg?
Die speelt al 105 afleveringen mee. David verdient een plekje in de credits i.p.v. Sofia.
En ja, als David nu zou verdwijnen om door een of andere rare chick vervangen te worden zou ik ook nijdig zijn .
pi_42841356
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die speelt al 105 afleveringen mee. David verdient een plekje in de credits i.p.v. Sofia.
En ja, als David nu zou verdwijnen om door een of andere rare chick vervangen te worden zou ik ook nijdig zijn .
Waarom ik vind dat ze het verdient:

-Ze speelde de hoofdrol in de twee beste afleveringen: A bullet runs through it.
-Ze past prima in het team
-Ze is geen achtergrondfiguur, zoals een of andere lab-assistent
-Ze ziet er goed uit ( )
-Ze is niet een dramafiguur zoals de dronken en verliefde Sara, de gokverslaafde Warrick, de altijd emotioneel betrokkene Catherine, de "altijd een andere look" Nikky of de zwaksociaale Gilbert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')