Sluit je aan bij de grote club: WTF was dat echt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wat moet ik me nou voorstellen bij dat groene oog aan t eind van 7x02?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, GSR
* miss_dynastie is een shipper
Ik geef overigens toe dat ik heel verbaasd was dat er complete fora rondom GSR bestaan, maar hoe meer gekken, hoe beter![]()
Echt dat hoofd van Grissom.... geweldig
Overigens mag Sofia van mij per direct de serie verlaten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Jill-RMC het volgende:
ja daarvoor wordt de afkorting in de serie gebruikt, maar de shippers weten wel beter
Spork...uhh Sofia has to go. Echt serieus wat heeft ze voor toegevoegde waarde behalve een hoge irritatiefactor?
Trouwens dat interview met Jorja Fox op csifiles.com al gezien? Stonden wel wat leuke dingen in m.b.t. GSR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hebben jullie eigenlijk tegen Sofia? Ik vind haar een mooie vrouw, met goede inbreng in de serie, en die ook nog eens op een verassende manier in het team gekomen isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het wel, ze hebben heel veel negatieve reacties op het personage gehad. Natuurlijk ook vanwege de reden om haar in de serie te brengen. Dus om haar nu aan Grissom te koppelen![]()
Het is een nodeloze toevoeging aan een meer dan prima cast. Waar zijn die leuke detectives van weleer? O'Riley: 'Soup's done!'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hebben jullie eigenlijk tegen Sofia? Ik vind haar een mooie vrouw, met goede inbreng in de serie, en die ook nog eens op een verassende manier in het team gekomen is
Wel als ze zo vervelend praat, ik vind het niet om aan te horen en (zeker in het begin) vaak niet te verstaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:17 schreef Geqxon het volgende:
Overigens komt ze (IRL) inderdaad uit Engeland, maar dat heeft toch niks met haar rol te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler van de aflevering van gisteren avond
[ Bericht 1% gewijzigd door Vampier op 20-10-2006 17:25:26 ]Free people own guns! Slaves do not!
Die speelt al 105 afleveringen mee. David verdient een plekje in de credits i.p.v. Sofia.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:11 schreef Geqxon het volgende:
En wat vind je dan van corroner David? Die mag dan ook weg?
Waarom ik vind dat ze het verdient:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die speelt al 105 afleveringen mee. David verdient een plekje in de credits i.p.v. Sofia.
En ja, als David nu zou verdwijnen om door een of andere rare chick vervangen te worden zou ik ook nijdig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |