Vind ik niet, ik vind de discussies vooraf ook leuk, en soms zijn rewrites een fijne verrassingquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb echt 5 jaar lang spoilers gelezen. het is veel toffer om ze niet te lezen!
Ik vond het principe wel heel tof (mensen die experimenten van A.H., Mengele, etc. herhalen (beetje in de trant van Boys In Brazil)), maar ik vond hem erg onbevredigend verder. Ik had graag wat antwoorden gehad op het waarom enzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:29 schreef miss_bleu het volgende:
ik vond 6.15 niet zo heel speciaal eigenlijk
Zeker niet! Ik vond het een zeer aangename afleveringquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef BlueCurl het volgende:
volgens mij ben ik echt de enige die 6.15 goed vond
whoie gelukkig want ik vond het ook een heeeele goede afleveringen. Alleen dat begin met die ogen al. dar begon ik hem helemaal geweldig te vinden. en het is leuk want ik kijk meestal csi onder mijn lunchquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
6x16 wordt 2 maart uitgezonden
[..]
Zeker niet! Ik vond het een zeer aangename afleveringJulie Cooper
![]()
Zeker! Alleen dat het zijn zoon eerst wel was en later weer niet was wel voorspelbaar naar gelange het verhaal voorderde. Dat vond ik wel jammer. Maar de reded van waarom en alles vond ik heel goed gedaan. Enkel vond ik Catherine een beetje dom... Als iemand een lijkzak kan stelen van een mortuarium van een ziekenhuis... mss kan hij dat ook wel meteen een lijk meenemenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:26 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond hem wel mooi. Vooral wat die man dus uiteindelijk heeft gedaan om duidelijkheid te krijgen over zijn dochter.
In het begin van deze episode word er een liedje gedraaid. Weet iemand van wie die is en door wie hij gezongen wordt? THXquote:
linkquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef Hopey het volgende:
[..]
In het begin van deze episode word er een liedje gedraaid. Weet iemand van wie die is en door wie hij gezongen wordt? THX
Ah dank je wel! Ik zal af en toe gaan kijken. Ik zat al op tv.com te kijken, maar kon niks vinden. (Vind wel jammer dat die tvtome.com weg is.. die leek toch altijd net iets beter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
link
je zou deze site voor een poosje in de gaten moeten houden. Ik denk dat ie er vanzelf veschijnt!
offtopic: my sassy girl![]()
tv.com is de vernieuwde tvtome.. maar idem. ik mis de saaie maar betere tvtomequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ah dank je wel! Ik zal af en toe gaan kijken. Ik zat al op tv.com te kijken, maar kon niks vinden. (Vind wel jammer dat die tvtome.com weg is.. die leek toch altijd net iets beter.
Jah he... lieve film he
![]()
omdat csi een overvolle cast heeft?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom komt Grissom dit seizoen zo vreselijk weinig voor in de afleveringen?
Ik merk wel dat er meer series aan het experimenteren zijn met nieuwe stylen en wat raars ertussen door... heb het dan wel over de cbs shows die minimaal 4 seizoenen hebben alquote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef The_S het volgende:
net 616 gekeken, een nieuw intro filmpjeennuh wel gave aflevering
en waarom grissom zo weinig verschijnt, omdat hij min of meer een achtergrondfunctie heeft gekregen
617 ook gekeken, wel grappig gedaan met dat rare filmen enzo, maar dat moeten ze niet elke week gaan doen, want dan wordt het irritant
die is al uit! Vorige week. En ik d8 gezien te hebben dat er deze week geen nieuwe was maar dat weet ik ff niet meer 100% zekerquote:Op maandag 13 maart 2006 10:20 schreef Breukink het volgende:
6.16 was zeker een topper ! ben benieuwd naar 6.17
clichequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Grissom: "Theres too many forensic shows on TV"![]()
Kelly is dood. duh dat zag je toch op tvquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denken jullie dat Kelly nou dood is of niet?
Mijn moeder dacht van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |