idem. ik snap het einde amper zo snel ging het! Had best minimaal een aflevering of twee mogen duren dat het wat duidelijker werd en beter werd uitgediept.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat hele Kellygedoe was een grote tegenvaller imho, haastig en slordig afgewerkt, had er meer van gehoopt
ligt dat niet aan je codecs ofzo? ik heb altijd de vtv versies.. en eigenlijk geen enkele last!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
teeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeee
heb 6.12 net gedownload maar zonder enige vorm van audio
veel succesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef miss_bleu het volgende:
nooit last van gehad eigenlijk. Maar ik zal weer eens de nieuwe erover heen zetten idd
ik koop enkel csi miami als dvd box maar zit er ook aan te denken om seizoen 3 uit amerika te halen. zitten meer extra's bij, 1 box ipv twee losse, mogelijkheid om de ondertitels uit te zettenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, nu weg kan niet meer. Maar de aandacht van de schrijvers voor het origineel is behoorlijk afgenomen. Seizoen 5 is denk ik idd aan het eind van de zomer pas compleet als alles meezit. Had geen zin om daarop te wachten, bovendien is deze box veel mooier dan de Nederlandse (geen karton maar plastic).
ik heb altijd al alle csi's znder ondertitels gezien dus eigenlijk ben ik er wel gewend aan geraakt aan die termen enzo. maar jah is lastig als je geen engels kent... (voor je pa) dan snap ik wel dat je ondertitels erbij wilt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef miss_bleu het volgende:
Mja ik kan ze helaas daar niet kopen. Mijn pa ken geen engels dus heb ze wel met ondertiteling nodig. En moet je zeggen dat ik het soms ook wel fijn vind met al die medische termen in het engels
ja ik dacht dat ik op iemand reageerde, door gelijk eronder te posten, maar intussen waren er alweer 10 posts bij tussen ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:03 schreef BlueCurl het volgende:
vind je dit topic hard gaan? pas 61 posts! Die NL/BE versie van dit topic staat al twee weken op 296 posts
en we hebben het over 6.12 al de hele tijd hoor met kelly
10 posts zal wel heel wat tijd tussen zitten hoor.. zo rap gaat het niet meer in de CSI topics!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:26 schreef The_S het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik op iemand reageerde, door gelijk eronder te posten, maar intussen waren er alweer 10 posts bij tussen ofzo![]()
mijn mams kijkt gewoon alles op de tv. maar ik ben zelden thuis savonds als het hier op de tv is... maar mams kan er ook wat vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:54 schreef miss_bleu het volgende:
ben helaas niet de enige verslaafde hier in huis. Hoewel ik wel de series zelf koopMaar goed ben sociaal en wacht dan nog maar even
Grissom Sara Romance.quote:
Ahquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grissom Sara Romance.
In deze aflevering is dat heel vaak genoemd, Rambo is een fan van GSR (in tegenstelling tot Carol Mendelsohn) en hij weet dat fans de afkorting vaak gebruiken, vandaar dat het zo vaak voorkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Jill-RMC op 28-01-2006 19:38:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar haal jij je spoilers vandaan?
[ Bericht 18% gewijzigd door Jill-RMC op 29-01-2006 01:51:01 ]
echt typisch LV style. zeker met die zwart wit intro... dan greggo weer als vanoudsquote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef The_S het volgende:
613, echt een goede aflevering
Wat er mis is met Sofia? Where do I beginquote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef BlueCurl het volgende:
Sofia is tof! Ze mist haar baan gewoon een beetje en ze doet werk terwijl ze wacht op de andere csi's wat is daar mis mee. alles draait om tijd tegenwoordig...
heerlijk he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef The_S het volgende:
ja greg was weer als vanouds vol met vaagheden
ik vind het nog steeds jammer dat de Grissom en Sofia relatie niet verder is uitgediept!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat er mis is met Sofia? Where do I begin?
Nou ja, d'r uitspraak is onuitstaanbaar, om maar eens wat te noemen
Nou ja, ik snap het wel, ze hebben heel veel negatieve reacties op het personage gehad. Natuurlijk ook vanwege de reden om haar in de serie te brengen. Dus om haar nu aan Grissom te koppelenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds jammer dat de Grissom en Sofia relatie niet verder is uitgediept!
Ik gok dat ongeveer alle leden van YTDAW spontaan hun tv uitzetten op donderdagavond om 9 uur als ze dat geintje gaan flikkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het wel, ze hebben heel veel negatieve reacties op het personage gehad. Natuurlijk ook vanwege de reden om haar in de serie te brengen. Dus om haar nu aan Grissom te koppelen
ik kom er ook niet op. een mysql(database) error krijg ik..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jill? Kan jij wel op ytdaw??
jajah!quote:
Hij is al out sinds vorige week vrijdag na 6x14....dacht al dat er iets spannends gebeurd was, meestal na een GRS moment loopt dat hele forum vast....maar niet dus. Geen idee wat het probleem is. Geen spoilersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Jill? Kan jij wel op ytdaw??
ik heb echt 5 jaar lang spoilers gelezen. het is veel toffer om ze niet te lezen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij is al out sinds vorige week vrijdag na 6x14....dacht al dat er iets spannends gebeurd was, meestal na een GRS moment loopt dat hele forum vast....maar niet dus. Geen idee wat het probleem is. Geen spoilers![]()
Sorry ben het er niet mee eens. Ten eerste ben ik gewoon way te nieuwsgierig en ten tweede op YTDAW worden er maar een paar dingen bekend gemaakt: basic plot, wie met elkaar werkt, of er een GSR moment inzit. Eindes worden niet bekend gemaakt en plot twists ook niet. Soms zijn er ook dingen die uiteindelijk weggelaten zijn in de aflevering, die hun wel noemen. Mooi voorbeeld is de Gum Drops Hotel Scene. Sowieso was Gum Drops, een mooie aflevering, maar als je wist hoe het origineel had moeten zijn....nouja laat ik zo zeggen dan had die aflevering hoger in mn persoonlijke top 10 gestaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb echt 5 jaar lang spoilers gelezen. het is veel toffer om ze niet te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |