Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
En nu?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef Leffe48 het volgende:Lucille Five_Horizons Leffe48 market_garden
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef Lucille het volgende:
Naar aanleiding van Petitie tegen 80-km zones
Vul je naam hierbij als je ook vind dat de 80-km zones moeten blijven.
* Lucille
Waarschijnlijkl hetzelfde als het andere topicquote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef pAin het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken?
Ik ben benieuwd hoeveel mensen voor de huidige snelheidsbeperkingen zijn. Zoals gewoonlijk horen we alleen maar de mensen die er over klagen, maar mensen die er tevreden over zijn zal je niet snel horen. Tenzij je een topic als deze opent.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef pAin het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken?
Petitie voor het opheffen van de 80KM zone ?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarschijnlijkl hetzelfde als het andere topic
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Petitie voor het opheffen van de 80KM zone ?
Je vraagt er zelf omquote:
Nee, de vraag was "wat Lucille met dit topic wilde bereiken".quote:
Daarmee bereik je evengoed niks.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarschijnlijkl hetzelfde als het andere topic
Nee, deze keer niet.quote:
Hoe bedoel je, tijd over?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef frankium het volgende:
Degene die hier posten hebben dus tijd over?
Exact, maar het is wel een punt. Wanneer zoiets wordt ingesteld, hoor je alleen de tegenstanders. Daar is dit topic voor, zoals al gezegd.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:Lucille Five_Horizons Leffe48 market_garden Lod
En waaorm kan dat niet in het lopende topic ?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen voor de huidige snelheidsbeperkingen zijn. Zoals gewoonlijk horen we alleen maar de mensen die er over klagen, maar mensen die er tevreden over zijn zal je niet snel horen. Tenzij je een topic als deze opent.
omdat dat al 5 pagina's lang overloos offtopic gelul bevat inmiddels....quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En waaorm kan dat niet in het lopende topic ?
80 km/u op ALLE snelwegen
35.000 km/jr, Zuid Hollandquote:Op woensdag 16 november 2005 16:19 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel km per jaar de mensen die hier stemmen rijden, en in welk deel van het land. Bovendien, met welke redenen zijn jullie voor de 80km zones?
ah daar is onze kakkerlak met z'n praatjes weer.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het feit dat het nu niet werkt komt door de kneuzen waar PLEA@ het over had: mensen kunnen niet normaal anticiperen (en al helemaal niet gewoon zich aan de snelheid houden)
Van wat ik zie is de nummer 1 file veroorzaker hiero @ Ring A10 remtrappers, langzaam invoegers en onder de max snelheid rijders (waarder achtersten moeten remmen, waardoor achter hun ook moeten remmen harmonica effect zeg maar).quote:Op woensdag 16 november 2005 16:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
35.000 km/jr, Zuid Holland
Waarom: 80 is in de spits (even buiten het milieu-verhaal) een betere snelheid dan 100 of zelfs 120 qua doorstroming.
Het feit dat het nu niet werkt komt door de kneuzen waar PLEA@ het over had: mensen kunnen niet normaal anticiperen (en al helemaal niet gewoon zich aan de snelheid houden)
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef PLAE@ het volgende:
Alleen mensen die zelf na 6x afrijden met moeite hun rijbewijs hadden, niet buiten de bebouwde kom komen of zo kreupel zijn dat ze amper auto kunnen rijden steunen plannen als dit.
Dag, knul: diverse onderzoeken hebben al uitgewezen dat een snelheid (van naar ik meen 75 km/u) een ideale snelheid zouden zijn, mits iedereen zich eraan zouden houden.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah daar is onze kakkerlak met z'n praatjes weer.
Verdiep je anders eerst eens even in de materie. Het is bewezen dat de 80 kilometer zones zorgen voor extra files![]()
Lees je even in dan praten we weer verder jochie![]()
Trajectcontroles halen juist die pieken eruit, dus dit argument gaat niet op.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef yup het volgende:
[..]
Van wat ik zie is de nummer 1 file veroorzaker hiero @ Ring A10 remtrappers, langzaam invoegers en onder de max snelheid rijders (waarder achtersten moeten remmen, waardoor achter hun ook moeten remmen harmonica effect zeg maar).
Die trajectcontrole is een ZEER grote boosdoener hier. Als je effe een idioot snel langs wilt die graag naar 70 lost, moet je gewoon uitkijken dat je niet boven de 80 komt. Ik zit verdomme meer op me teller te letten dan op het verkeer, en ja ik kan rijden en mijn gas constant houden (die heuveltjes helpen ook niet, heuvelaf en je rijd zo 90+)
Ja, neusje, die borden staan er al, wie zijn hier nu de variabelen? Juist, de kneuzen die zich niet aan de snelheid houden.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
Die borden boven de weg met [70] [50] etc zijn de boosdoeners mensen gaan voor jan lul op de rem staan![]()
Je zegt dus dat het je om de doorstroming gaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
35.000 km/jr, Zuid Holland
Waarom: 80 is in de spits (even buiten het milieu-verhaal) een betere snelheid dan 100 of zelfs 120 qua doorstroming.
Dit topic is bedoeld om gewoon te kijken of er mensen voor zijn. Dat andere topic bevat eigenlijk alleen de klagers en die dreigen nu ook dit topic te overvleugelen. En dat is precies waar het in dit topic om gaat, dat mensen die voor de maatregel zijn nauwelijks de kans krijgen om zich te laten zien.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En waaorm kan dat niet in het lopende topic ?
80 km/u op ALLE snelwegen
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Je zegt dus dat het je om de doorstroming gaat.
Dan ben je het met me eens dat 80 km alleen op plaatsten ingevoerd dient te worden waar doorstroming een probleem is, en dan ook alleen op tijden dat doorstroming een probleem is. Op de veluwe om 3 uur 's middags is er echt geen probleem met de doorstroming. Nutteloos dus om daar 80 te rijden. Het verkeer stroomt daar zelfs beter door als de snelheid omhoog gebracht wordt. Zo kun je dus om 1 uur 's nachts best 140 km/u rijden. Dit komt de doorstroming zeker ten goede.
Het wordt een andere discussie als we het over snelheidslimieten buiten de spits gaan hebben.quote:Waarom dan toch je stem op deze "petitie"? Het zijn jouw woorden dat je doorstroming belangrijk vindt. Dan kan het toch nooit zo zijn dat je altijd en overal 80 wilt rijden??? Of heb je nog andere argumenten?
Daar is imho echt al genoeg over gezegt.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen voor de huidige snelheidsbeperkingen zijn. Zoals gewoonlijk horen we alleen maar de mensen die er over klagen, maar mensen die er tevreden over zijn zal je niet snel horen. Tenzij je een topic als deze opent.
Nou nee, tot nu toe lijkt het er op dat je nauwelijks voor mag zijn in de gehele discussie. Dat blijkt ook uit dit topic waar gewoon een peiling wordt gedaan van de voorstanders.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:34 schreef pAin het volgende:
[..]
Daar is imho echt al genoeg over gezegt.
Langvanzijnleven niet iedereen rijd daar 80. Je ziet sommige met 70 acheter elkaar sukkelen, sommige met 75, sommige met 80. En soms zie je mensen erboven (die rijden vast op GPS 84 ofzo)...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Trajectcontroles halen juist die pieken eruit, dus dit argument gaat niet op.
[..]
Ja, neusje, die borden staan er al, wie zijn hier nu de variabelen? Juist, de kneuzen die zich niet aan de snelheid houden.
Gas los is niet zo moeilijk hoor.
Dus als iedereen dezelfde snelheid (met een +/- van 5 km/u) rijdt, dan onstaan er files?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef yup het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan die matrix dingen zouden houden DAN pas zouden er files ontstaan. Die dingen werken gewoon niet goed.
Ik weet niet of jij erachter bent, maar als iedereen op een fileloze weg gaat afremmen naar 70 krijg je dus mooi wel file.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dus als iedereen dezelfde snelheid (met een +/- van 5 km/u) rijdt, dan onstaan er files?
Juist die snelheidsverschillen van 30 km/u zorgen voor files. En die snelheidsverschillen worden niet veroorzaakt door de borden, maar door automobilisten.
Nu is er altijd gekanker op het geflits ("ik reed er maar eventjes overheen!") op 1 vast punt en dan is er trajectcontrole (die dus een gemiddelde snelheid meet) en is het nog niet goed....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |