Dan zit je in het verkeerde topic.quote:
En nu?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef Leffe48 het volgende:Lucille Five_Horizons Leffe48 market_garden
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef Lucille het volgende:
Naar aanleiding van Petitie tegen 80-km zones
Vul je naam hierbij als je ook vind dat de 80-km zones moeten blijven.
* Lucille
Waarschijnlijkl hetzelfde als het andere topicquote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef pAin het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken?
Ik ben benieuwd hoeveel mensen voor de huidige snelheidsbeperkingen zijn. Zoals gewoonlijk horen we alleen maar de mensen die er over klagen, maar mensen die er tevreden over zijn zal je niet snel horen. Tenzij je een topic als deze opent.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef pAin het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je ermee wilt bereiken?
Petitie voor het opheffen van de 80KM zone ?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarschijnlijkl hetzelfde als het andere topic
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Petitie voor het opheffen van de 80KM zone ?
Je vraagt er zelf omquote:
Nee, de vraag was "wat Lucille met dit topic wilde bereiken".quote:
Daarmee bereik je evengoed niks.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarschijnlijkl hetzelfde als het andere topic
Nee, deze keer niet.quote:
Hoe bedoel je, tijd over?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef frankium het volgende:
Degene die hier posten hebben dus tijd over?
Exact, maar het is wel een punt. Wanneer zoiets wordt ingesteld, hoor je alleen de tegenstanders. Daar is dit topic voor, zoals al gezegd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |