quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Meat Loaf?
Blote benen met schoenen? Dat kan er maar 1 zijn....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:51 schreef Mennosson het volgende:
Salton Sea, uiteraard
51st State, goeie kijk op benen hoor
Spice World, tja ook goed
Heel knap! MEATLOAF
Nu nog 1 titel, want Red Dragon is het niet
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Niet in mijn poepgat?"
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Niet in mijn poepgat?"
Dat is zó close... Dat je nog maar even verder moet raden.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:14 schreef Sheridana het volgende:
Jij hebt mooie tanden
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef Mennosson het volgende:
Je lach is als een nacht met volle maan en vallende sterren, je ogen fonkelen als diamanten die onmenselijk goed geslepen zijn, je haar glanst als goudstukjes in een bron van .....
geen idee
Jij bent vast een graag geziene gast zo rond sinterklaas.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef Mennosson het volgende:
Je lach is als een nacht met volle maan en vallende sterren, je ogen fonkelen als diamanten die onmenselijk goed geslepen zijn, je haar glanst als goudstukjes in een bron van .....
geen idee
Ik vind 'm goed zat. Het klinkt al beter als Mennosson die een dame losse tanden (vallende sterrenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef Sheridana het volgende:
Je hebt witte tanden!!
Jij hebt vroeger echt meer dan Care Bears alleen gekeken hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef Sheridana het volgende:
Ja, ik heb die scene wel onthouden, wist alleen dat het iets met mooie tanden was...hHAHAHA
Weer keywordswelke film?
Attempted Murder
Axe
Battering Ram
Bribery
Broken Engagement
Chase
Clock
Corset
Cowardice
Crushed To Death
Dancing
Domestic Violence
Drawing
Dream Sequence
Elderly
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger echt meer dan Care Bears alleen gekeken hoor...
Is het iets wat speelt rondom deze tijd, of is het iets meer richting de middeleeuwse hoek?
De Italiaanse spits onder de FMT-ers, heeft aan 1 kans genoeg om te scoren.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:57 schreef Patch het volgende:
About Schmidt
lopen voldoende spitsen rond hiero...quote:Op woensdag 16 november 2005 16:03 schreef Mennosson het volgende:
Willow
quote:
En schaatser!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef Patch het volgende:
Bruce Willis?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Is dat Ryan o'neal?
Zo heette m'n ex vriendin!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef Patch het volgende:
als ik zeg Roseanne, dan zeggen jullie... ?
Sheridana + 1quote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef Sheridana het volgende:
JOhn goodman!!
O brother where art thou
The Big Lebowski
Fallen
coyoty ugly
The flintstones
Neehoorwijlezentesnelquote:Op woensdag 16 november 2005 16:42 schreef ArtyShock het volgende:
I-k t-i-k t-e l-a-n-g-z-a-a-m.
Hallo snellequote:Op woensdag 16 november 2005 16:56 schreef Mennosson het volgende:
Dirty Deeds?
Bloody Vampires It Is!!!quote:
Sokolsy + 1quote:Op woensdag 16 november 2005 17:53 schreef Sokolsky het volgende:
Dogville
REFUSED +1quote:Op woensdag 16 november 2005 04:33 schreef REFUSED het volgende:
Serendipity.
Ik stel morgenochtend geen vraag.
Ik ben ook geen fan maar heb gisteravond toevallig een film met 'm gezien, vandaar.quote:
Die had ik dus gezien. Leuke film trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef ArtyShock het volgende:
Layer Cake natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:10 schreef ArtyShock het volgende:
Oh en die klootzak uit RtP.
Maar ik wil eigenlijk niet per ongeluk een punt oplopen, want ik ga het centrum in, een stukje eten.
nopequote:
Hoeveel notes heb ik?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dat moest ik eerst nog uitloggen voor ik een printscreen deed, anders zie je hoeveel notes iedereen heeft. Of niet heeft.
Maar ik had een plaatje van een piemel geplaatst!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zeg ik niet. Maar wees gerust, die FMT'ers zijn allemaal erg braaf. Saai zelfs
.
Vraag is op komst.
Misschien zitten er stiekeme piemelfans tussen de FTR-mods.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik had een plaatje van een piemel geplaatst!![]()
Oh, dus nu heb ik een positieve note gekregenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien zitten er stiekeme piemelfans tussen de FTR-mods.
Maar je kent haar toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef dolle_hond het volgende:
geen makkie SoK
Dat kloptquote:
Ik kon hem niet echt waarderen.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat eigenlijk een leuke film, I heart huckabees? Hij komt wel vaak voorbij in de Trivia.
ik geloof niet dat ik een andere IH -film zo matig vondquote:Op woensdag 16 november 2005 19:11 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat eigenlijk een leuke film, I heart huckabees? Hij komt wel vaak voorbij in de Trivia.
Een hoed?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef dolle_hond het volgende:
wat ontkent deze man op zijn hoofd te hebben?
[afbeelding]
En jij denkt dat dat zomaar magquote:Op woensdag 16 november 2005 22:50 schreef 7eVeNL het volgende:
ik heb de andere vragen gesloten, pad of kikker?![]()
Ik heb hem genomineerd voor beste topic-opener i.p.v. meest ondergewaardeerde userquote:Op woensdag 16 november 2005 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Is Intre boos? Op wie? En waarom? Toch niet op jou?
Pfffff.....gelukkig maarquote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Op jou kan ik toch nooit lang boos zijn
Niet? Dan zou ik het fout hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:21 schreef 7eVeNL het volgende:
een nijlpaard, paard, schaap op je hoofd zetten lijkt me niet echt reëel![]()
Vertel... Intre kwam achter je aan rennen, ondertussen met een OP zwaaiend?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfffff.....gelukkig maar![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik er over gedroomd heb, geloof ik....![]()
Nee...zo spectaculair was het helemaal niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:24 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Vertel... Intre kwam achter je aan rennen, ondertussen met een OP zwaaiend?
Ik hoor vaker dat mensen over mij dromen jaquote:Op woensdag 16 november 2005 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfffff.....gelukkig maar![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik er over gedroomd heb, geloof ik....![]()
quote:: Your father. Your father hurt you a long time ago. You're so sad, he made you so sad.
He thought you were ugly, and he kept saying that you weren't. . .I'm sorry.
: Do you? Do you?
: Do I what?
: Do you think I'm ugly?
: I don't know what I think when I look at you. But sometimes I think, I think you're the most beautiful thing I've ever seen.
Puik planquote:Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Zal ik een nieuwe stellen?
American Uglyquote:Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef wyccie het volgende:
Zal ik een nieuwe stellen?
Welke film?
[..]
Ook fout. De film is wat ouder.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Anchorman?
quote:: If you say that my IQ is well beyond your IQ charts then why are you asking me if I understand what you're saying?
quote:Deputy Harley Duncan: I'm just saying that that's more than albino, Doug. That is spooky.
Sheriff Doug Barnum: I never thought we'd find a man too white for you there Harley.
Artyshock +1quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef ArtyShock het volgende:
Powder?
Dat was inderdaad de trigger.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:14 schreef wyccie het volgende:
Artyshock +1
Hehehe...ik had albino weg moeten halen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:23 schreef wyccie het volgende:
Is het eerste plaatje een foto uit de film?
Zou goed kunnen van wel hoor. Hij deed het best goed in de bioscopen hier.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:23 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik geloof dat ik deze niet ken.
De verkleedpartij speelt zich aan het einde van de film af. Geen cruciale rol, maar als je de hoofdrolspelers ziet, weet je gelijk welke film het is...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik denk dat ik zo'n aapfiguur wel zou hebben herkend, of is het geen aap/ heeft het helemaal geen grote rol?
Tadaah!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tadaah!
7eVeNL + 1
Het was waarschijnlijk het laatste plaatje wat 't hem deed?
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Van God Los
de turke scene was de trigger![]()
Stiekem editen hè.quote:
Oh ja. Liam Neeson en Kevin Costner verwarren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
The Hitcher
JFK
Austin Powers: Goldmember
Nog even denken over die andere twee...
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Bladerunner ipv the hitcher?
Of is die wel goed?
Alleen in het laatste deel speelt papa Powers mee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Bladerunner ipv the hitcher?
Of is die wel goed?
Misschien dat het ook gewoon Austin Powers is?
In welke rollen heeft Michael Caine nog meer opzettanden dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn Schinder's List enHarry Potter iig goed.
Over Austin Powers Goldmember twijfel ik.
de rest weet ik niet op dit moment.
Jij reageerde bevestigend op deze vraag:quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Erm? lees? Bladerunner ipv the hitcher?
mijn antwoord:...
![]()
Ze wist dus niet of je op het eerste deel reageerde of op het tweede deel.quote:Bladerunner ipv the hitcher?
Of is die wel goed?
Er staan zelfs 3 vraagtekens in je vorige postquote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Jij reageerde bevestigend op deze vraag:
[..]
Ze wist dus niet of je op het eerste deel reageerde of op het tweede deel.
Ja die reken ik wel goed, Cillian Murphy in 28 days laterquote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef ArtyShock het volgende:
Cillian Murphy? in
Blade Runner
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Shindler's List
Austin Powers: Goldmember
Ze hebben allemaal in Batman Begins gespeeld.
Ik gok dat de overeenkomst een gemeenschappelijke film isquote:Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
En is de overeenkomst persoonlijk (dus als acteur/mens zijnde) of als hun karakter in deze specifieke films?
Zou je denken?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik gok dat de overeenkomst een gemeenschappelijke film is
quote:
Dacht ik ook even, maar die 2e is Engelsquote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef dyonvbaal het volgende:
het zijn opmerkingen die wel uit tatjana zouden kunnen komen vind ik
En tòch is het Monroe.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:21 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind ze te intelligent overkomen voor MM, vandaar dat ik MW gokte.
Dat is inderdaad één van de films die ik in mijn hoofd had.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:49 schreef Mennosson het volgende:
Dreamcatcher
Hij 'speelt' erinquote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
Volgens mij is Shark Tale niet van Marty hoor...Dan gaat het punt toch naar SoK?
Heuh? Wa's dat nou. Een punt! Dat is op z'n minst eh... onverwacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:10 schreef Mennosson het volgende:
Arty 6 + 3 hulplijnen + 1 = ArtyShock+1
![]()
Ja, maar dan is 'ie toch niet 'van' hem? Een film 'van' vind ik iemand die de regie gedaan heeft, en als iemand er in meespeelt is het toch een film 'met'?quote:
Maar wel met Scorsese (stemmetje)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef RuneRose het volgende:
Volgens mij is Shark Tale niet van Marty hoor...Dan gaat het punt toch naar SoK?
Nee, want het is No Direction Home, niet no way home.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, naar EM.
Ik zeg altijd de nieuwe film van Stanley Kubrick (al zullen er daar niet veel meer van komen gok ik) en de nieuwe film met Scarlett Johansson...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Sheridana het volgende:
Hij speelt er inderdaad wel in.. hoe definieer je nu, met en van? Als er een nieuwe film uitkomt met iemand, zeg ik ook wel, heb je die nieuwe 'van' acteur x al gezien....toch?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spelregels[/b]
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Oh jaquote:Op donderdag 17 november 2005 11:19 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Nee, want het is No Direction Home, niet no way home.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:22 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik zeg altijd de nieuwe film van Stanley Kubrick (al zullen er daar niet veel meer van komen gok ik) en de nieuwe film met Scarlett Johansson...
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
I, Robot omdat dat Asimov is en niet Philip K. Dick?
En verder:quote:
Mwa. Klinkt als.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:03 schreef Marion_Cotillard het volgende:
[..]
Mwa. Klinkt als.
EricusMaximus +1
Claroquote:Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef Mennosson het volgende:
Dr Chandra
2010, the year we made contact
Ik mag niet van Scarlettquote:
Neem aan dat je het niet over mijn Scarlett hebt?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag niet van Scarlett.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |